wel een gedicht voorbereidenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil hem volgende week tegenkomen en die Claudia ook. Ga ik haar hosselen
Doe normaal DV.quote:
Stop eens met het op hemelen van elke reactie die negatief bedoeld is naar DV, ok?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ohja joh. Lekker op mij emogiffen. Again.
Nodig is er niet, heb gehoord dat nodig vanavond terugkomtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stop eens met het op hemelen van elke reactie die negatief bedoeld is naar DV, ok?
Ik vind '''' best wel onnodig
vriend stond in 5vwo in de eerste periode 12 tekortenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:52 schreef chapel24 het volgende:
Ik stond in 3Vwo voor de laatste proefwerkweek 5 5en, na de laatste proefwerkweek 0. Weekje werken
Nee doe ik niet, want dat was ik niet aan het doen. Als het over iemand anders ging die een of andere domme whiskyfles had gepost had ik hetzelfde gereageerd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stop eens met het op hemelen van elke reactie die negatief bedoeld is naar DV, ok?
negatieve reacties naar mij zijn zeldzaam dus het hele dorp reikt uit wanneer er een langs komtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Helaas draait de sc niet om jou gr gr
Moest glimlachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nodig is er niet, heb gehoord dat nodig vanavond terugkomt
www.ishetalvanavond.nlquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nodig is er niet, heb gehoord dat nodig vanavond terugkomt
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
tis maar wat je jammer vindtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://kanikeenkortebroekaan.nlquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.ishetalvrijdag.nl/[ afbeelding ]
Blijf dat gelovenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe ik niet, want dat was ik niet aan het doen. Als het over iemand anders ging die een of andere domme whiskyfles had gepost had ik hetzelfde gereageerd.
Komt goed!quote:
Heldquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben niet weggeweest joh! Ik ben hier 24/7 toch
Dus ik mag niet eens zeggen dat ik een whiskyding heb gekocht gvd valt me van je tegen sofquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee doe ik niet, want dat was ik niet aan het doen. Als het over iemand anders ging die een of andere domme whiskyfles had gepost had ik hetzelfde gereageerd.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
http://magikeenafritsbroekaan.nl/
ja gvd het maakt mij toch helemaal geen ene flikker uit of jij die hebtquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus ik mag niet eens zeggen dat ik een whiskyding heb gekocht gvd valt me van je tegen sof
ja gvd het maakt mij toch helemaal geen ene flikker uit wat pietje en jantje voor wiskunde hebben gehaaldquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gvd het maakt mij toch helemaal geen ene flikker uit of jij die hebt
JAWEL!!! snap je dat nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gvd het maakt mij toch helemaal geen ene flikker uit wat pietje en jantje voor wiskunde hebben gehaald
NEE IK SNAP HET NIET.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik snap je hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
NEE IK SNAP HET NIET.
Nee serieus ik heb er niks aan![]()
Ik heb er ook niks aan dat er whiskydingen zijn gekocht of wijn op is of iemand uitgaat of iemand voor wingvrouw gaat spelen want iedereen mag posten wat ie wil dus boeiend die cijferlijsten.
Laat iedereen lekker posten wat ie wil
Niet lullig tegen jou bedoeld hoor maar je snapt me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |