quote:
quote:
Een brandweerautoquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]wat wil ie dan worden als ie groot is?
Snipen vanaf een JSF was het toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Daarna ga ik de ECO doen, die fix ik makkelijk want ik heb al voorervaring.
Dat kan toch ook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Snipen vanaf een JSF was het toch?
Tuurlijk niet, de Duiters vliegen niet met de JSF, dus dat is dan nog altijd snipen vanaf de Eurofighter.quote:
Heeft ie niet nog ergens een oude Sonderkraftfahrzeug 250 in z'n garage staan? Vind ik wel wat voor emquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, de Duiters vliegen niet met de JSF, dus dat is dan nog altijd snipen vanaf de Eurofighter.
Kinderachtig zegquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laat me met rust; je hebt iets gesnoven en je bent aan het raaskallen
open je ogen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil normaal kunnen Fok!ken zonder al jouw conspiracy's
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik wil normaal kunnen Fok!ken zonder al jouw conspiracy's
Na, Nibb-it is meer van dit spulquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Heeft ie niet nog ergens een oude Sonderkraftfahrzeug 250 in z'n garage staan? Vind ik wel wat voor em
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Na, Nibb-it is meer van dit spul
[ afbeelding ]
Dom om erop te bljiven zitten.quote:
Niet tegen Esses' manier van posten kunnen...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:09 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
combinatie, gevalletje Kmar + internetheld, niet het sukkelige aspect te vergeten
Ow, hoeft Esses zich in mijn geval geen zorgen over te maken. Dat zal ik altijd blijven, daarom FOK! ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:22 schreef m.k het volgende:
Hier volgt een officiële mededing:
Jullie flapdrollen krijgen de groeten van Esses, dat jullie eeuwig uitschot mogen blijven
/mededeling
Alsof ik daarom op Esses haatquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Niet tegen Esses' manier van posten kunnen...![]()
Esses viel best wel mee, net zoals Lightning.
Praktisch alle users hier zijn klonen van NIbb-itquote:
Jij ook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Praktisch alle users hier zijn klonen van NIbb-it
Dat zeggen ze allemaalquote:
Je haat op Esses omdat jijzelf je FB open laat staan?quote:
Neen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef m.k het volgende:
[..]
Je haat op Esses omdat jijzelf je FB open laat staan?
Wat dan?quote:
Neen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je hebt hem proberen te verneuken en je kreeg keihard het deksel op je neus? Zoiets?
Waarom antwoord je niet meer op BB's DM's?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei BB net ookIk weet niet meer wat te geloven
Ik weet van wie BB een kloontje isquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zei BB net ookIk weet niet meer wat te geloven
Jij stopt met antwoordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waarom antwoord je niet meer op BB's DM's?
Beloofd niet te zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Ik weet verder niet wat er tussen jullie gebeurd is en dat boeit me ook vrij weinig. Maar Esses kennende flikt ie jou niet iets gewoon omdat het kan...quote:
quote:
Ik weet dat jij weet waar ik woon, daarom zeg ik nietsquote:
Ik weet ook waar jij woontquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet dat jij weet waar ik woon, daarom zeg ik niets
verhip, dat was ik vergetenquote:
quote:
quote:
Wat voor handtasjes?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
Stelletje dramaqueensGaan we ook nog met handtasjes slaan?
Die voorverpakte met tampons, lijkt alsof jullie allemaal gesynchroniseerd ongesteld zijn geworden.quote:
Omdat het kan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf cadeautjes geven
Hoezo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:41 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die voorverpakte met tampons, lijkt alsof jullie allemaal gesynchroniseerd ongesteld zijn geworden.
Ah, je bent het JSF-topic aan het bijlezenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:44 schreef AchJa het volgende:
Goddomme, BHFH en Duizend Bommen in 1 topic...![]()
![]()
![]()
Hey Dushiquote:
Neen, jij bent mn dushi (geen hoofdletter want daar zeik je altijd over)quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Neen, jij bent mn dushi (geen hoofdletter want daar zeik je altijd over)
Ik heb daar tot nu toe nog geen post van gelezen omdat die hele JSF mij geen ruk boeit, of we dat ding nou wel of niet krijgen. Maar nu ik hier alle commotie zag ben ik toch maar even gaan kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, je bent het JSF-topic aan het bijlezen
Had je beter níet kunnen doen. Ik ga alleen nog maar diep zuchten van zoveel, ach ik heb daar eigenlijk niet eens een goed woord voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb daar tot nu toe nog geen post van gelezen omdat die hele JSF mij geen ruk boeit, of we dat ding nou wel of niet krijgen. Maar nu ik hier alle commotie zag ben ik toch maar even gaan kijken.
Dat is je geradenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga even zoete broodjes bakken
Denk dat ik vanavond of Jitzzze of Nibb-it op de stoep heb staan
Kies ik toch liever voor Jitzzze, die heeft zover ik weet géén gespleten persoonlijkheidquote:
Het is opzich wel vermakelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
Had je beter níet kunnen doen. Ik ga alleen nog maar diep zuchten van zoveel, ach ik heb daar eigenlijk niet eens een goed woord voor.
Nou nibb-it, stop die maar in je zakquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kies ik toch liever voor Jitzzze, die heeft zover ik weet géén gespleten persoonlijkheid
Oh, ik moest vanmiddag in de tram ook echt af en toe wel lachen. Maar ik ga niet meer reageren op die gastenquote:
En AchNee dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef jitzzzze het volgende:
Zal ik dan maar toegeven dat AchJa mijn kloon is?
Ahum, AchJa's userid is lager dan die van jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:57 schreef jitzzzze het volgende:
Zal ik dan maar toegeven dat AchJa mijn kloon is?
Oh ja, kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, AchJa's userid is lager dan die van joukloontje van AchJa
Ja, Sjagerijn, had je het hek maar ook op slot moeten doenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, jongens kan iemand het hek van de klonencreche weer even sluiten. Ik heb het hier niet meer van het lachen
NSB'er...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, aan je werk vlerk. Opruimen die bende of ik roep Yvonne
Niet doen, dan moet ik weer met legerautootjes gaan spelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dat vind je toch leuk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet doen, dan moet ik weer met legerautootjes gaan spelen
Sttttt, dat hoeft Yvonne niet te wetenquote:
Niet mijn bende vriendquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sttttt, dat hoeft Yvonne niet te weten
MM, onze rebelquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet doen, dan moet ik weer met legerautootjes gaan spelen
Valt wel mee hoorquote:
Nou, zomaar zij-die-niet-genoemd-mag-worden hierheen proberen te lokken... je moet het maar durven!quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nou, zomaar zij-die-niet-genoemd-mag-worden hierheen proberen te lokken... je moet het maar durven!![]()
Ze lurkt al meequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:08 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nou, zomaar zij-die-niet-genoemd-mag-worden hierheen proberen te lokken... je moet het maar durven!![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:13 schreef SkeereKipp het volgende:
[..]
as je ma niet aan me gucci nektasje komt swa
watz deze a saghbi??quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Thaboel het volgende:
Dafuq is dit allemaal?!
Waar is fanta? Tietuh.
Waar blijft mk?
Kleuterbende... Ik kom over een uur terug. Zorg dat het dan normaal is kinders.quote:
Blijkbaar the gathering of the clonesquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Thaboel het volgende:
Dafuq is dit allemaal?!
Waar is fanta? Tietuh.
Waar blijft mk?
't was toch MistressX?quote:
Die ligt te studeren op de bankquote:
Waarschijnlijk wel jaquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kleuterbende... Ik kom over een uur terug. Zorg dat het dan normaal is kinders.
Dan ben je wederom zo blauw als een aap en komt er geen normaal woord meer uit je toetsenbord...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Kleuterbende... Ik kom over een uur terug. Zorg dat het dan normaal is kinders.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan ben je wederom zo blauw als een aap en komt er geen normaal woord meer uit je toetsenbord...
Dat zal het verklarenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]daarom heeft hij die 'disclaimer' in zijn ondertitel staan.
Moet jij niet terug achter het hek en achter slot en grendelquote:
Welk hekquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet jij niet terug achter het hek en achter slot en grendel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Welk hekVoor 't gijzelen van de PostNL CEO?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
Oh, jongens kan iemand het hek van de klonencreche weer even sluiten. Ik heb het hier niet meer van het lachen
Neuh, alweer nuchterquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan ben je wederom zo blauw als een aap en komt er geen normaal woord meer uit je toetsenbord...
Had je Nibb-it moeten laten doenquote:
Eh, ik denk dat je in de war bent. BB mag nog geen alcoholische drank. Nibb-it welquote:
YO DUSHI! DOE MIJ EENS EEN PILSJE!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat je in de war bent. BB mag nog geen alcoholische drank. Nibb-it wel
BB? Die 15-jarige IWAB?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat je in de war bent. BB mag nog geen alcoholische drank. Nibb-it wel
Zelf pakkenquote:
quote:
Oh, ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik mag ook nog geen account op FOK! hebben, morgennacht nieuwe kansen
1: MAES 2: Evenementen bier 3: Schuimkraag van niks.quote:
't was ook gratis hè (dank zij ERquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
1: MAES 2: Evenementen bier 3: Schuimkraag van niks.
Niks perfect dus
In dat geval: Niet klagen en zuipen verdomme!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't was ook gratis hè (dank zij ER)
Dat zeg ik toch, pak zelf maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
In dat geval: Niet klagen en zuipen verdomme!
Maar maar maar, het is de laatste keerquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja, dat is ook zo
Maar jij hebt clementie gekregen van zij-die-niet-bij-naam-genoemd-mag worden
Dus vanaf nu een BraveBroeder blijvenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Maar maar maar, het is de laatste keer
Vanaf overmorgen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus vanaf nu een BraveBroeder blijven
Wat ben je morgen dan van plan?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Noordwijk, andere club, zelfde principe
Met principe bedoelde ik niet op straat liggenquote:
Je kan ook best een BraveBroeder zijn als je wél (illegaal) een club bezoekt hoor. Oh, wacht, dat is een contradictie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Met principe bedoelde ik niet op straat liggen![]()
Geen zin om weer alles te missenMaar aangeschoten wel
Oh, ik sloop niks hoor, misschien de bus vies maken maar thats itquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je kan ook best een BraveBroeder zijn als je wél (illegaal) een club bezoekt hoor. Oh, wacht, dat is een contradictie.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Oh, ik sloop niks hoor, misschien de bus vies maken maar thats it
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Wasmachinu het volgende:
Slowchat nummertje 560 is representatief voor de neergaande spiraal van defensie, wat een hoop onzin
Ja, vooral omdat jij het nodig vind om jezelf quotenquote:
Ja, ga jij mij overtuigen dat ik heb gekotst in de bus op het moment dat ik lam ben, good luckquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Als je het dan ook maar zelf opruimt en schoonmaakt.
De SC is er dan ook om over van alles te kletsen. Voor DEF gerelateerde onderwerpen verwijs ik je door naar de diverse topics in DEF.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef Wasmachinu het volgende:
Slowchat nummertje 560 komt redelijk overeen met de neergaande spiraal van defensie, wat een hoop onzin
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De SC is er dan ook om over van alles te kletsen. Voor DEF gerelateerde onderwerpen verwijs ik je door naar de diverse topics in DEF.
Gewoon morgen het dus netjes houden, niet teveel drinken, en zeer zeker niet kotsen in een bus. En mocht dat wél gebeuren, dan hoop ik oprecht dat je 'gepakt' wordt en minstens 5 bussen waar anderen in gekotst hebben mag schoonmakenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:41 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, ga jij mij overtuigen dat ik heb gekotst in de bus op het moment dat ik lam ben, good luck2 gasten hadden de buschauffeur aan de praat gehouden de hele tijd zodat die 't niet zou zien
![]()
Was een foutje. Mijn mobiele postskillsquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat jij het nodig vind om jezelf quoten
Waar moeten/mogen we het hier dan wél over hebben?
Er komt hier m.i. genoeg serieuze def-dingen voorbij, en ja, soms een avond onzin en lachen
We gaan fietsenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon morgen het dus netjes houden, niet teveel drinken, en zeer zeker niet kotsen in een bus. En mocht dat wél gebeuren, dan hoop ik oprecht dat je 'gepakt' wordt en minstens 5 bussen waar anderen in gekotst hebben mag schoonmaken
No hard feelings. Maar vertel, zeg maar wat je op je lever hebt. Als je maar niet begint over de hoogte van de hakken onder je schoenen, de lengte van je nagels, of de highlights in je haarquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Was een foutje. Mijn mobiele postskills
Dat snap ik, maar je kan me toch echt niet wijs maken dat #560 een pareltje van een topic is met lui als mahmout30 of hoe ie ook mag heten erin.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De SC is er dan ook om over van alles te kletsen. Voor DEF gerelateerde onderwerpen verwijs ik je door naar de diverse topics in DEF.
Het is wel een topic waardoor ik weer eens heel erg hard gelachen hebquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:49 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar je kan me toch echt niet wijs maken dat #560 een pareltje van een topic is met lui als mahmout30 of hoe ie ook mag heten erin.
Overigens heb ik je doorverwijzing niet nodig, ken DEF wel aardig. Toch bedankt
Daar maak ik me absoluut niet druk over, maak jij je maar geen zorgenquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
No hard feelings. Maar vertel, zeg maar wat je op je lever hebt. Als je maar niet begint over de hoogte van de hakken onder je schoenen, de lengte van je nagels, of de highlights in je haar
Gelukkig, ik zou mij namelijk écht zorgen gaan maken als er hier iemand post die zich daar zorgen over maakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:54 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Daar maak ik me absoluut niet druk over, maak jij je maar geen zorgen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
Wasmachinu, ouwe zure pikkentrekker. Lekker zeiken.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Een soort BB, alleen dan minder wereldvreemd en hij geeft me een kusje
Geniet van de Bowmore Legend, en voor zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef hoogvlieger het volgende:
Lions for Lambs kijken met een glas Bowmore Legend binnen handbereik. Truste alvast
Beetje mellow?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Echt, ik weet niet wat de chemtrails vandaag over ons uitgestort heeft, maar het heeft in ieder geval een heel erg lachwekkend effect op mij
Meh, scotch is niet mijn ding. Tenzij het een scotch is die heel weinig peaty (rokerig) is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:57 schreef hoogvlieger het volgende:
Lions for Lambs kijken met een glas Bowmore Legend binnen handbereik. Truste alvast
Dan moet je iig geen Bowmore nemen nee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, scotch is niet mijn ding. Tenzij het een scotch is die heel weinig peaty (rokerig) is.
Doe mij maar een Kentucky Straight Bourbon en dan met name een Makers Mark:
[ afbeelding ]
Heb jij een scotch aanrader die niet zo rokerig is?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:01 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dan moet je iig geen Bowmore nemen nee.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Sowieso whiskyStaat gelijk je keel in de fik joh
wannabe watquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef Wasmachinu het volgende:
Sam wat doe je me aan.. Aan AchJa kan ik niet tippen, wat betreft Esses ben ik niet van de blauwe maffia en wat BB betreft ben ik geen wannabe. Toch vind ik het leuk om te lezen
15-jarigen die whiskey attenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef BredeBroeder het volgende:
Sowieso whiskyStaat gelijk je keel in de fik joh
Mixen met cola je weettog.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Whiskey drink je gvd niet in shotjes
Jij bent toch wel KL toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:02 schreef Wasmachinu het volgende:
Sam wat doe je me aan.. Aan AchJa kan ik niet tippen, wat betreft Esses ben ik niet van de blauwe maffia en wat BB betreft ben ik geen wannabe. Toch vind ik het leuk om te lezen
Ow jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik niet hoor, 1x dit uit de kast van m'n pa gehaald om te proberen [ afbeelding ]
Liever niet
quote:
Dit, + whiskey beledigen door er cola of appelsap bij te gooienquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Whiskey drink je gvd niet in shotjes
KMquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij bent toch wel KL toch?
En ik ben blij dat je dus toch nog eenkrijgt bij het teruglezen van deze onzin
Mwah, met Whiskey heb ik er niet zo'n moeite mee, 99% van dat spul is ook alleen maar geschikt om te mixen. Whisky mixenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Whiskey beledigen door er cola of appelsap bij te gooienOverigens ben ik niet echt een whiskey liefhebber, geef mij maar m'n biertje.
Dat is dan ook gvd entry level, gemixte, troep scotch. Jack Daniels Black Label is ook echt absoluut niet te zuipen, dan kan je nog net zo goed een Bourbon van de fucking Lidl of Aldi kopen ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik niet hoor, 1x dit uit de kast van m'n pa gehaald om te proberen [ afbeelding ]
Liever niet
"entry-level"quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat is dan ook gvd entry level, gemixte, troep scotch. Jack Daniels Black Label is ook echt absoluut niet te zuipen, dan kan je nog net zo goed een Bourbon van de fucking Lidl of Aldi kopen ofzo. En scotch is sowieso een aquired taste. Bourbon ligt veel lichter in de mond de 1e keren.
Ow, verhip, ik dacht altijd dat jij KL wasquote:
Daar heb je zeker gelijk in, als iemand Jack Daniels on the rocks neemt omdat ie een 'liefhebber' is kan ik hem ook niet serieus meer nemen. Beetje peppy doen met z'n drankje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, met Whiskey heb ik er niet zo'n moeite mee, 99% van dat spul is ook alleen maar geschikt om te mixen. Whisky mixen
Treed er ook niet echt mee naar de voorgrondquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, verhip, ik dacht altijd dat jij KL was
KM
Als je zo veel kindercola drinkt krijg je hartkloppingen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik ga deze voor m'n verjaardag vragen
[ afbeelding ]
Zit geen cafeïne inquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als je zo veel kindercola drinkt krijg je hartkloppingen.
Geeft ook niet, maar had jou gewoon niet als KM-er ingeschat op basis van wat je hier gepost hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:13 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Treed er ook niet echt mee naar de voorgrond
Neen, want ik drink maar zelden. En als ik drink, dan drink ik speciaalbier. En niet dat pils van het plebs. Karmeliet en Orval. Je komt in je broek als je die bieren proeft gvd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:20 schreef BredeBroeder het volgende:
Zeg Sam, heb je ;m al besteld??
[ afbeelding ]
Nou, is toch handig als je feest houd ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, want ik drink maar zelden. En als ik drink, dan drink ik speciaalbier. En niet dat pils van het plebs. Karmeliet en Orval. Je komt in je broek als je die bieren proeft gvd.
Ja klopt wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nou, is toch handig als je feest houd ofzo
Gatsie, schenken we op werk. Vind het niksssss. Bier en jenever! Ekte mannen dranken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, scotch is niet mijn ding. Tenzij het een scotch is die heel weinig peaty (rokerig) is.
Doe mij maar een Kentucky Straight Bourbon en dan met name een Makers Mark:
[ afbeelding ]
Microsoft Sam.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
http://tts.imtranslator.net/PRhe
Rochefort 10, let's goquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Neen, want ik drink maar zelden. En als ik drink, dan drink ik speciaalbier. En niet dat pils van het plebs. Karmeliet en Orval. Je komt in je broek als je die bieren proeft gvd.
Nee, Whiskey is gvd bij uitstek een echte mannendrank!quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gatsie, schenken we op werk. Vind het niksssss. Bier en jenever! Ekte mannen dranken.
Bullshit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, Whiskey is gvd bij uitstek een echte mannendrank!
Er is maar 1 Nel en dat is Van Nelle zwaar!quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zwaar biertje dat hoor, zo zwaar als mijn tante nel.
Is dit het nieuwe internet verpessen?quote:
Nee, dat was zojuist mijn argument voor waarom Whiskey een echte mannendrank is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:31 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Is dit het nieuwe internet verpessen?Wie de meest verfijnde smaakt kwa drank heeft?
Als iemand een Jack met ijs besteld dan zal diegene dat wel lekker vinden he.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dat was zojuist mijn argument voor waarom Whiskey een echte mannendrank is.
Bier, jenever en Beerenburg, drank voor eckte bazen. De rest is zuurtjeswater.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, dat was zojuist mijn argument voor waarom Whiskey een echte mannendrank is.
Dank AJ!quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bier, jenever en Beerenburg, drank voor eckte bazen. De rest is zuurtjeswater.
U is Fries? Beerenburg?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bier, jenever en Beerenburg, drank voor eckte bazen. De rest is zuurtjeswater.
Helpt bij elk probleem hoor!quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
U is Fries? Beerenburg?
Alhoewel ik wel moet bekennen dat dat echt helpt bij mijn maagproblemen.
Een beertje is het enige alcoholische drankje wat écht helpt tegen mijn maagproblemen. Vergeet de TV-commercials drink gewoon beerenburgquote:
Heit, we moatte de kei molkje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heit! We moeten de Keije melken!
een steen melken?quote:
Mogguh.quote:
Gaat weer beter. Vanmiddag komt er iemand van De Basis langs, dus zal wel emo worden. Maar ErwinRommel was gisteren weer aan het snacken, dus dat is een goed teken.quote:
Kijk, dat is mooiquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gaat weer beter. Vanmiddag komt er iemand van De Basis langs, dus zal wel emo worden. Maar ErwinRommel was gisteren weer aan het snacken, dus dat is een goed teken.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
Ja, de dienstfiets bestaat nog steeds. Ziet er nog steeds ouderwets uit
I know. Maar tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het gaat natuurlijk om het functionele en niet om de schoonheidsprijs.
amateurquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef ErwinRommel het volgende:
kut!!!
M'n saffie aan de verjkeerde kant opgestoken. Dat rookt lastig
Gvd, hoe weet je dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Begin je ook eerst te vegen en dan pas te schijten?
Ja, spontaan, nadat ik gezegd had dat ik wel trek had in een bakkie koffie, maar geen zin had om op te staanquote:
Ik heb een tuinslang naast de pot hangenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben jij een propper of een vouwer?
Straks hebben ze erin gezeken, getuft of gespotenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, spontaan, nadat ik gezegd had dat ik wel trek had in een bakkie koffie, maar geen zin had om op te staan
#thereIfixedit....quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een tuinslang naast de pot hangen
Hendig sjiekquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb een tuinslang naast de pot hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |