Orly?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik kom er net achter dat er op havovwo.nl geen vmbo-examens staan
Geef dan wiskunde D examenopgaven. Leren ze voor nietsquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ze dealen er maar mee. Ik wil tranen zien!
Waar/wat geef jij les?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Rezania het volgende:
Wat ben ik eigenlijk een lul van een leraar.
En hoe moet ik daar aan komen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geef dan wiskunde D examenopgaven. Leren ze voor niets
Voedingsvezel is geen mineraal dus dan vallen er al 2 af.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten om eerlijk te zijn. Heb biologie meteen laten vallen![]()
1A
2C
Ik geef wiskunde in de derde, ben verantwoordelijk voor twee volledige klassen.quote:
Maar hoe dan? Je zit zelf nog op de middelbare school?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik geef wiskunde in de derde, ben verantwoordelijk voor twee volledige klassen.
Dat is correct.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar hoe dan? Je zit zelf nog op de middelbare school?
Heb jij geluk dat het gewoon morgen isquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef arachide. het volgende:
Al die mensen die lopen te stressen over hun vakantie door frans weeejooooo
Doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Les geven lijkt me eigenlijk ook wel leuk, om maar eens heel eerlijk te zijn.
Ik zit na te denken hoe je dit fout kan begrijpenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef chapel24 het volgende:
Vmbo bb wiskunde:
De prijs van deze scooter is ¤ 2500,−.
Henk heeft nog niet genoeg geld gespaard om de scooter te kunnen betalen. Hij komt ¤ 1500,− tekort.
Dit bedrag leent hij van zijn ouders.
Hoeveel euro heeft Henk zelf al voor de scooter gespaard? Schrijf hieronder je antwoord op.
Dat ze dit wiskunde durven te noemen. Zoek eens wat wiskundigs uitdat examen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef chapel24 het volgende:
Vmbo bb wiskunde:
Henk heeft nog niet genoeg geld gespaard om de scooter te kunnen betalen. Hij komt ¤ 1500,− tekort.
Hoeveel euro heeft Henk zelf al voor de scooter gespaard? Schrijf hieronder je antwoord op.
Jup. Maarja, wie gaat er dan ook METEEN weg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb jij geluk dat het gewoon morgen is
2500 euroquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef chapel24 het volgende:
Vmbo bb wiskunde:
En wil je later toevallig leraar worden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is correct.Maar ik heb vorig jaar al mijn Engels en Nederlands gehaald, waardoor ik dit jaar uren te kort kwam. Toen zeiden ze dat ik wel les mocht geven, en dat leek me wel leuk.
hoezo niet?quote:
Dat zou ik echt niet meer weten, dat is stof biologie havo 2 ofzo maar heb daar nooit echt opgelet. Fotosynthese is het enigste wat ik bijzonder vondquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Voedingsvezel is geen mineraal dus dan vallen er al 2 af.
Eiwit is geen vet. Zetmeel zijn koolhydraten
Weet niet, misschien ooit eens ergens een paar jaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
En wil je later toevallig leraar worden?
Ik ben gestopt met school op mijn 12de dus waarschijnlijk niet nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Jullie zijn overigens geen haar beter dan BB-kandidaten hč.
ik las vogelzoekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, misschien ooit eens ergens een paar jaar.Maar eerst onderzoeker worden.
je nieuwe paintquote:
Ik zou alleen willen doceren in exacte vakken, en daar heb ik bij lange na niet genoeg kennis van.quote:
Dit. Niet eens vrijdag voor een weekend of maandag ofzo, maar METEENquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jup. Maarja, wie gaat er dan ook METEEN weg?
Ja, dat snap ik dus ook niet. Wie gaat er nou op donderdag op vakantie?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Niet eens vrijdag voor een weekend of maandag ofzo, maar METEEN
Jongen, ik heb ze lastiger gehad op mijn vmbo-examen wiskunde.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus ook niet. Wie gaat er nou op donderdag op vakantie?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik heb ze lastiger gehad op mijn vmbo-examen wiskunde.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Overigens staan in sommige vwo examens ook vragen die je best in vmbo BB examens kan zetten, hoor.
Donderdag is zo'n rare dag, ga dan op vrijdag of maandag.quote:
Ik ga ook maandag pasquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Niet eens vrijdag voor een weekend of maandag ofzo, maar METEEN
Nou, dat vind ik niet erg, maar dan niet gaan huilen als een examen verplaatst wordt en jezelf zo slim bent om geen annuleringsverzekering af te sluiten in nota bene een examenperiodequote:
Op donderdag kan je vaak goedkoper vliegen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Donderdag is zo rare dag, ga dan op vrijdag of maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |