quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:34 schreef Rezania het volgende:
Volgende proefwerkweek ga ik een toets over alle stof opgegeven, ik ga ze helemaal de stuipen op het lijf jagen.![]()
ja goed ideequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef arachide. het volgende:
Ik ga een keer een bb examen maken. Misschien voel ik me dan slim
Moet je echt doen, is echt heeeeel grappigquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef arachide. het volgende:
Ik ga een keer een bb examen maken. Misschien voel ik me dan slim
niveau 1quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoi ,
Ik ga akord met jij bod. Wanner kom jij ophalen ?
Gr. Evelin
Godverquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoi ,
Ik ga akord met jij bod. Wanner kom jij ophalen ?
Gr. Evelin
Welk vak?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat deed ik gisteren, twee fouten, 9.8 jwtz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste vraag staat ook letterlijk in die tabel
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Economie BB 2006 tijdvak 1 heeft een n-term van 1.5 hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet je echt doen, is echt heeeeel grappig
Zijn er dan echt mensen die daar op zitten te peinzen?
Ik zit er serieus over na te denken om een toets van drie uur met alle stof op te geven.quote:
Nah, twee uur is toch max voor die kidsquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit er serieus over na te denken om een toets van drie uur met alle stof op te geven.
Weefsel uiteraard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef Pastapipos het volgende:
9 Als we over een oog praten, hebben we het dan over een cel, een orgaan of een
weefsel?
A over een cel
B over een orgaan
C over een weefsel
Jongen, ze dealen er maar mee. Ik wil tranen zien!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nah, twee uur is toch max voor die kids
IS SEL TOCH IS ROND EN KLEIN A SAHBIquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef Pastapipos het volgende:
9 Als we over een oog praten, hebben we het dan over een cel, een orgaan of een
weefsel?
A over een cel
B over een orgaan
C over een weefsel
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IS SEL TOCH IS ROND EN KLEIN A SAHBI
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef Pastapipos het volgende:
Biologie examen van BBIk zou het niet weten om eerlijk te zijn. Heb biologie meteen laten vallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die eerste vraag staat ook letterlijk in die tabel![]()
1A
2C
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |