MODS KUNNEN NIET BANNENquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij baalt GGMM dat hij mij nooit heeft kunnen bannen
Moderators kunnen niet bannen. Dat hebben ze ook nooit gekund.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
mij welquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw naam heb ik ook een paar keer genoemd, ja.Ik moest lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw naam heb ik ook een paar keer genoemd, ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nope, totaal niet. Ik probeerde objectief te zijn tov users. Heb dus ook nooit de wil gehad om je te laten bannen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nope, totaal niet. Ik probeerde objectief te zijn tov users. Heb dus ook nooit de wil gehad om je te laten bannen.Ah lief van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mrstylo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, als jij eerlijk bent. Wie zou er geschikt zijn voor mod in VBL.
Er lopen toch echt zeer weinig users rond die ik geschikt vind.
Misschien wat mensen uit de SC hier.
Winnequote:
Laat GGMM je helpen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Typisch het volgende:
Ik durf niet te mailen nadat ik ben toegesproken door de koningin van FOK!.
Littlerabbit, Typisch, mrstylo, Muto, j0rdiii en -onder een goede begeleiding van een FA- jij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, als jij eerlijk bent. Wie zou er geschikt zijn voor mod in VBL.
Er lopen toch echt zeer weinig users rond die ik geschikt vind.
Misschien wat mensen uit de SC hier.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit, Typisch, mrstylo, Muto, j0rdiii en -onder een goede begeleiding van een FA- jij.
Kwam er niet een nieuw album van oa Winne uit?quote:
ALs een klap van een moker voelt ditquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Littlerabbit, Typisch, mrstylo, Muto, j0rdiii en -onder een goede begeleiding van een FA- jij.
Happelquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Great Minds van Stick Jiggy Djé en Winne.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwam er niet een nieuw album van oa Winne uit?
Ik ben het eigenlijk wel met je eens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |