Holy magicarp!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:13 schreef Toto69 het volgende:
Eglesiar, bij deze jouw verzoekje. Superman vs. Batman:
[ afbeelding ]
Nice to hear!quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef Eglesiar het volgende:
Zeker weten.Hij is stukken beter dan ik had verwacht! Good job!
Moet ik morgen even kijkenquote:Op zondag 1 september 2013 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je ook Voldemort tekenen ?
Misschien kan je ook dingen in Photoshop gaan makenquote:
Helaas geen optiequote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan je ook dingen in Photoshop gaan maken. Heb je meer mogelijkheden, is mij ook als tip gegeven
Op papier kan ook altijd natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helaas geen optiega over twee dagen naar Lissabon en heb een simpel android netbookje dus tekenen zit er dan digitaal niet meer in. Misschien gewoon op papier gaan oefenen
Wordt beterquote:
Respectquote:
Fan van treinen?quote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
verzoeknummer: Miley cyrus op een wrecking ball
Ik zal eens voor u kijken mede-Twentenaar.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2013 01:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zal eens voor u kijken mede-Twentenaar.
Verzoek gehonoreerd.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op donderdag 21 november 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verzoek gehonoreerd.
[ afbeelding ]
Ze is wel wat aangekomen, zeg.
Moet lukken!quote:Op maandag 2 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Ik wil graag jouw paintimpressie zien van het uiterlijk van de gemiddelde FOK!-er.
Of is je inkt ondertussen al op?
Haha, tof dat je dat onthouden hebt!quote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet lukken!
Zal ik er een ANWB logo bij plakken? Held met je doodverklaard topic![]()
Bazentopic dat jaquote:Op maandag 2 december 2013 22:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet lukken!
Zal ik er een ANWB logo bij plakken? Held met je doodverklaard topic![]()
quote:Op maandag 2 december 2013 21:41 schreef Wootism het volgende:
Ik wil graag jouw paintimpressie zien van het uiterlijk van de gemiddelde FOK!-er.
Of is je inkt ondertussen al op?
quote:
Oude kalende mannen met baarden, ja dat zou kunnen kloppen jaquote:
Refereert naar het topic waarin de man achter BrauN zijn UI werd opgespoordquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:54 schreef Wootism het volgende:
[..]
Oude kalende mannen met baarden, ja dat zou kunnen kloppen ja
Oh ja sorry, als ik tijd heb en inspiratie heb welquote:Op zaterdag 21 juni 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Ga je nou mee doen met die CRE wedstrijd toto? Je negeerde me in dat andere topic [ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |