Gerriquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vraag ik mezelf altijd af bij die verslaggever, Gerri Eickhof. Doet pijn aan je oren als die zn bek opentrekt ...
Ze hebben daar niet gepauzeerd, maar door die regen is die baan wel rete sloom geworden natuurlijk en dat is alleen maar in het voordeel van Borredo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:53 schreef Norrage het volgende:
Hoe lang was die regenonderbreking??? Het lijkt wel alsof het Igooowr volledig verneukt heeft
Cuevas heeft sinds Roland Garros 2011 eruit gelegen met een blessure, alleen afgelopen april 5 potjes in 2 challengers gespeeld ... En toen van de week nog een slopende vijfsetter in de eerste ronde, en een zware eerste set vandaag. Die kerel zit waarschijnlijk he-le-maal stuk en Simon hoeft dan alleen maar te doen wat ie sowieso alleen maar doet, een beetje terugbrengenquote:
Spanjaarden kunnen bizar fit zijn. Zie Nadal en Ferrer. Over die laatste durf ik wel te voorspellen dat hij over een paar jaar ook nog fitter is dan 90% van de Tour.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
De constatering van die Brasser is natuurlijk vrij pijnlijk, dat Robredo fysiek in het voordeel is bij een vijfsetter. Ik bedoel, kom op, hoe kan het dat je als topsporter een fysiek nadeel hebt tegen een ouwe Spaanse bok?
Harde waarheidquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een beetje op conditie verliezen van die ouwe lul, dat vind ik toch wel vrij jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |