dat is andrea brazier!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef THEFXR het volgende:
hopen dat de gymchick geen tranny is, met der kroontje
Deze rework van dat nummer.quote:
Die zweten kip.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Waarom hebben negers zon rare geur om zich heen hangen. Zit een negerin voor me en ze meurt.
is het haarmiddelquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Waarom hebben negers zon rare geur om zich heen hangen. Zit een negerin voor me en ze meurt.
KFC denk ik..quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef Fanta-stick het volgende:
ja geen idee, dat ze naar kokosvet rieken a la maar dit is smerig. Beetje hoe de vetplooien van een obessie ruikenquote:
Ov, altijd vertraging.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef Fanta-stick het volgende:
Tram voor me heeft een fikkie en nu sta ik 10 min stil voor de kuip
bizar, een meisje die niet van shoppen houdquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk nie van shoppen.
gewoon een man gevangen in een vrouwenlichaamquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
bizar, een meisje die niet van shoppen houd
wellicht ja zon type die kleding gaat kopen als het ''echt'' nodig is beetje viezquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon een man gevangen in een vrouwenlichaam
De negerinnen die ik ken ruiken primaquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:12 schreef Fanta-stick het volgende:
Ze is een Nederlandse in het lichaam van een Turk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon een man gevangen in een vrouwenlichaam
Sapstengel materiaalquote:
Trippy video dat. Doet me denken aan deze:quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sapstengel materiaal![]()
Je kan zien dat diplo in beide videos wel veel inspraak had
Die nieuwe van major lazer trouwens ook
hoezo problem? Ik haat shoppen gewoon omdat van die wijven doelloos rondkijken, in je weg lopen en het zo warm is in de pashokjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:34 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
wellicht ja zon type die kleding gaat kopen als het ''echt'' nodig is beetje viez
zijn ook meestal die trashy negerinnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
De negerinnen die ik ken ruiken prima
[..]
Ze is een Nederlandse in het lichaam van een Turk.
dat is niet overal zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hoezo problem? Ik haat shoppen gewoon omdat van die wijven doelloos rondkijken, in je weg lopen en het zo warm is in de pashokjes.
in adam en rdam wel.. Haha toen ik met panzermaus ging shoppen besefte ik eigenlijk dat het niks voor mij was.quote:
maar wel voor panzer, hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
in adam en rdam wel.. Haha toen ik met panzermaus ging shoppen besefte ik eigenlijk dat het niks voor mij was.
Those are not my style.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zijn ook meestal die trashy negerinnen!
En stimmt
Gaaf! Al die whatsapp smileys ook. Ook wel een relaxt nummer opzichquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Trippy video dat. Doet me denken aan deze:
ze moet gwn wassen zeg dat maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja geen idee, dat ze naar kokosvet rieken a la maar dit is smerig. Beetje hoe de vetplooien van een obessie ruiken!
haaha!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:29 schreef kaasplankje het volgende:
Oh ik zie Fanta net eindfelijk over de brug gaan hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |