Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Haha, ik bedoel dat ik daarvan altijd hetzelfde merk pak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je dat al hebt dan zou ik ook voorzichtig zijn met het wasmiddel dat je gebruikt. Misschien kun je overstappen op neutral of een biologisch produkt?
Hoezo op een donderdag? Das nou niet bepaald de makkelijkste dag voor een meetquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef drakin het volgende:
Helemaal naar Utrecht reizen op een donderdag? Veel plezier alvast, ik kom niet.
Echt niet? Ook niet als je heel erg je best ervoor doet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel dat ik daarvan altijd hetzelfde merk pak.
Ik hoef niet te niezen van mijn tandpasta.
Opdat wij niet vergetenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar Waaghals is dan ook de baas bij jullie
De datums zijn van de release van de film. De meet vindt doorgaans op een zaterdag plaats, bij voorkeur de zaterdag opvolgend aan de releasedatum.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef drakin het volgende:
Helemaal naar Utrecht reizen op een donderdag? Veel plezier alvast, ik kom niet.
Ja maar die datums staan er niet bij, nu ziet iedereen een donderdag staan wat voor de 1 wel voordelig is en voor de ander niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De datums zijn van de release van de film. De meet vindt doorgaans op een zaterdag plaats, bij voorkeur de zaterdag opvolgend aan de releasedatum.
Kan dat niet alsnog?quote:
Ik had bedacht dat het deze keer misschien handiger is om van tevoren te bepalen welke film we willen zien en daarna pas een datum prikken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die datums staan er niet bij, nu ziet iedereen een donderdag staan wat voor de 1 wel voordelig is en voor de ander niet.
Is het dan niet handiger er direct een juiste datum te plaatsen?
Alleen als je mod-rechten hebt.quote:
Doorgaans hoef ik er nooit moeite voor te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef drakin het volgende:
Echt niet? Ook niet als je heel erg je best ervoor doet?
Euhhh... jaaaaaquote:
De vleugel? De shot guns? De dreadlocks? Welke heb je binnen gekregen? Je gaat toch niet zeggen dat je die vieze roze mutsen bedoeld?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
Over goedgemutst gesproken ArtistA, ik heb net deze binnen voor mij en m'n motorgang:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
Over goedgemutst gesproken ArtistA, ik heb net deze binnen voor mij en m'n motorgang:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De vleugel? De shot guns? De dreadlocks? Welke heb je binnen gekregen? Je gaat toch niet zeggen dat je die vieze roze mutsen bedoeld?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vergeet ik niet zo snelquote:
Ik heb uitgeslapen vanochtend. Dan heb je zulke dingen niet in de gaten..quote:
Goedzo dylonquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Jeej, ik mag vanavond weer eens rijdenvoor het eerst in 3 weken...
Heb je het gemist?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Jeej, ik mag vanavond weer eens rijdenvoor het eerst in 3 weken...
Nee, ik heb geen motorrijbewijs...quote:
aw dan mag je ook niet zo'n leuke muts op, maar waarom mag je na 3 weken pas rijden en waarop?quote:
Dat vind ik verschrikkelijk dat ik die muts niet op mag...quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
aw dan mag je ook niet zo'n leuke muts op, maar waarom mag je na 3 weken pas rijden en waarop?
Wil je die voor je verjaardag?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik verschrikkelijk dat ik die muts niet op mag...
Ik mag vanavond weer eens in een limo rijden na 3 weken omdat er problemen zijn geweest tussen mijn baas en zijn compagnon
Ik wel! Ik vind roze mooi!quote:
De samenwerking is korte tijd opgeheven geweest... en tja dan hoef ik dus inderdaad niet te rijdenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef drakin het volgende:
Dus vanwege hun onenigheid mocht jij niet rijden? Of zaten ze allebei gewoon koppig thuis zodat ze nergens naartoe hoefden?
Maar die is niet van Shane Ackerquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef drakin het volgende:
Nou heb je deze, ik heb de lange en korte film 9 gezien en dan staat ineens nog een 9 op icheckmovies:
http://www.icheckmovies.com/movies/9-2002-1/
Ik kan nooit kiezen wat ik wil kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef drakin het volgende:
Nee maar als je niet checkt kruis je snel teveel films aan, en meestal staat er ook niet veel bij op imdb.
8 1/2 natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Welke van het 1963 tournament zal ik kijken?
Waarom raad je mij alleen Italiaanse horror films aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm, dan La ragazza che sapeva troppo of Il demonio
Omdat je de Engelstaligen al hebt gezien en je Bergman helemaal niks vind (toch?)quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom raad je mij alleen Italiaanse horror films aan?
Niet allemaal, en Bergmanquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Omdat je de Engelstaligen al hebt gezien en je Bergman helemaal niks vind (toch?)
Die ligt hier al tijden in de kast. De moeite waard dus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
hehe en High and Low heb je ook al gezien toch?
Oh nee die nog nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
hehe en High and Low heb je ook al gezien toch?
Je hebt nog geen ervaring met bergwandeltochten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Yep.
Nu nog kookspullen, warme donsjas en merinoshirt, kaartmateriaal, watersysteem, lamp, mes, wandelstokken (schijnt nodig te zijn...), nog zo veel!
En dan kan het zomaar zijn dat er nog te veel sneeuw ligt straks en ik heel die Pyreneeën niet in kan... Dan wordt het waarschijnlijk de Picos de Europa weer, of de Sierra Nevada.
Ik heb ook gelopen in de Picos en de Tatra, was alleen in hutten ipv kamperen. En in de Andes veel dagtochten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je hebt nog geen ervaring met bergwandeltochten?
Dan zou ik als ik jou was vantevoren toch een keertje een weekendje met deze spullen in de Ardennen kamperen.
En hou het licht, neem zo min mogelijk mee. Probeer onder de 15kg te zitten (incl. eten en drinken).
Dat is heel netjes, mijn basisgewicht is 9kg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb ook gelopen in de Picos en de Tatra, was alleen in hutten ipv kamperen. En in de Andes veel dagtochten.
Maar 15 kg wou ik zeker niet boven komen nee, ik streef naar 8 kg excl eten/water).
Met de tent heb ik al getest, kookspullen volgen nog.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die ligt hier al tijden in de kast. De moeite waard dus?
Dan ga je die eerst kijken voordat je aan de Italiaanse films begintquote:
Hij is al binnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
Dan ga je die eerst kijken voordat je aan de Italiaanse films begint
Omdat het van een incompetent stelletje illegale prutsers komtquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh toch niet...waarom is er toch zoveel incompleet op usenet
De film is hier niet legaal te koop op blu-rayquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat het van een incompetent stelletje illegale prutsers komt
Gebruik dan eens iets waarmee je wel iets minder recents in zijn geheel binnen kan hengelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh toch niet...waarom is er toch zoveel incompleet op usenet
Torrents duren te langquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gebruik dan eens iets waarmee je wel iets minder recents in zijn geheel binnen kan hengelen
Maar Criterion stelt buiten de prijs zelden teleurquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]
De film is hier niet legaal te koop op blu-ray
Sowieso overpriced en regio locked...
Regio lockedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar Criterion stelt buiten de prijs zelden teleur
Als jij me kan vertellen waar ik een blu-ray rip van High and Low kan vinden die er 20 min over doet bij torrents, veel succes zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
20 minuten is tegenwoordig al lang?
even testenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef Sands het volgende:
Als jij me kan vertellen waar ik een blu-ray rip van High and Low kan vinden die er 20 min over doet bij torrents, veel succes zou ik zeggen
wie heeft er dan ook regio-locked apparatuurquote:
Gewoon een Sony blu-ray speler en allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
even testen
[..]
wie heeft er dan ook regio-locked apparatuur
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon een Sony blu-ray speler en alles
Ze zouden sowieso alles algemeen beschikbaar moeten makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]ze zouden ook gewoon eens moeten kappen met die regio-onzin
Het is nog steeds geen valide reden om maar te freeloaden, maar ja, dit irriteert me aan legaal gekochte dvd's/buraysquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze zouden sowieso alles algemeen beschikbaar moeten maken
Maar hebben jullie hier ooit last van?
[ afbeelding ]
Apart wel ik heb het net als Sam al heel lang niet meer gezienquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Het is nog steeds geen valide reden om maar te freeloaden, maar ja, dit irriteert me aan legaal gekochte dvd's/burays
Jij herkijkt geen films enzo, dus jij gooit alleen je geld weg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al lang geen blu-ray's meer gekeken heb van de films die ik gekocht heb
True, maar ik wil wel als ik een film of cd zo goed vind er een exemplaar van hebben. En dat is dan misschien dom, maar ja als het een echt goed product is wil ik ze daar wel voor "bedanken". En waarom dan niet via een download service... omdat ik iets tastbaars wil hebben. Iets wat ik kan displayenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:56 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij herkijkt geen films enzo, dus jij gooit alleen je geld weg.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True, maar ik wil wel als ik een film of cd zo goed vind er een exemplaar van hebben. En dat is dan misschien dom, maar ja als het een echt goed product is wil ik ze daar wel voor "bedanken". En waarom dan niet via een download service... omdat ik iets tastbaars wil hebben. Iets wat ik kan displayen
Dat ik het niet weet... Ik kijk niet naar welke studio de uitgever is... Als ik een film aanzet wil ik altijd gokken op de logo's... maar ik vergeet dat gelijk weerquote:
Dunno, maar wie wil je waarom blokken?quote:
Mijquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, maar wie wil je waarom blokken?
Dan kan Sands niet meer zien wat ík gezien heb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno, maar wie wil je waarom blokken?
Af en toe verdenk ik hem er wel eens van... maar dan denk ik... ach ook al doet ie, like i care...quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan kan Sands niet meer zien wat ík gezien heb.
Sands is een autist. Die weten alles, behalve op sociaal gebied.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Af en toe verdenk ik hem er wel eens van... maar dan denk ik... ach ook al doet ie, like i care...
Hij heeft het zéker nooit gedaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, mogen we jou opgeven voor die dating show? Of voor Ik heb HET nog nooit gedaan?
Bovengemiddeld visueel geheugen en allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sands is een autist. Die weten alles, behalve op sociaal gebied.
Neequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands, mogen we jou opgeven voor die dating show? Of voor Ik heb HET nog nooit gedaan?
Dan stel je in dat je jouw 'checks' privé houdt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
Dan kan Sands niet meer zien wat ík gezien heb.
Maar dan weet ik de vragen van fox niet meerquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan stel je in dat je jouw 'checks' privé houdt.
Verbod op het antwoorden van mijn vragen... hmmm... geen slecht idee!quote:
Je hebt gewoon makkelijke vragen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verbod op het antwoorden van mijn vragen... hmmm... geen slecht idee!
Ik maak geen ruzie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
Kindertjes, geen ruzie maken... en niet elkaar pesten...
Er zat nog een vervolg aan de zin...quote:
Karagargaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Regio locked
[..]
Als jij me kan vertellen waar ik een blu-ray rip van High and Low kan vinden die er 20 min over doet bij torrents, veel succes zou ik zeggen
Hebben!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
Pico! Ik heb je zwemshort gevonden!
[ afbeelding ]
Jupquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:30 schreef picodealion het volgende:
Ben je van plan ook af en toe te blijven seeden om je ratio een beetje op peil te houden? Dan stuur ik je een invite als je me je mailadres PMt.
Meer van de Sherminatorquote:
Oh, wat een ramp dat je nog even tijd hebt om wat te drinken te pakken en een plasje te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:38 schreef Sands het volgende:
Ze zouden sowieso alles algemeen beschikbaar moeten maken
Maar hebben jullie hier ooit last van?
[ afbeelding ]
Dat doe ik voordat ik de film aanzetquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, wat een ramp dat je nog even tijd hebt om wat te drinken te pakken en een plasje te doen.
Je zet toch inderdaad pas de film aan als je er helemaal klaar voor zit? Je drukt toch niet op play en gaat dan nog naar de wc en drinken pakken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, wat een ramp dat je nog even tijd hebt om wat te drinken te pakken en een plasje te doen.
Dat laatste doe ik elke dag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je zet toch inderdaad pas de film aan als je er helemaal klaar voor zit? Je drukt toch niet op play en gaat dan nog naar de wc en drinken pakken?
Sands!
[ afbeelding ]
&
[ afbeelding ]
Ik denk al, wat hoor ik nou?quote:
Hard gewerkt gisteren?quote:
Nee, tis nooit hard werken. Maar wel leuk werkenquote:
Ze hoeven het niet te geven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, tis nooit hard werken. Maar wel leuk werken& ¤4,50 fooi
![]()
Nou en of! Ik kan stoppen met werken... maar mag niet klagen. Fooi krijgen we zo goed als nooit meer en al helemaal niet bij een schoolgala...quote:
Mooie vrouwen in je limo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou en of! Ik kan stoppen met werken... maar mag niet klagen. Fooi krijgen we zo goed als nooit meer en al helemaal niet bij een schoolgala...
Veel te jong Sands...quote:
Schoolgala... middelbare school verlaters... 17? 18? ja, das veel te jong...quote:
Jij bent gewoon te oud gewordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Schoolgala... middelbare school verlaters... 17? 18? ja, das veel te jong...
True...quote:
Hmmm Disney gaat flink releasen in de toekomstquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True...
What the hell heb je aan zo'n releaselijst?
Untitled Disney Animation - 3/4/16
Untitled Pixar Animation - 6/17/16
Untitled Disney Animation - 11/23/16
Untitled Pixar Animation - 6/16/17
Untitled Pixar Animation - 11/22/17
Untitled Disney Animation - 3/9/18
Untitled Pixar Animation - 6/15/18
Untitled Disney Animation - 11/21/18
8 films in 3 jaar... gaat er tot die tijd nog wat leuks van ze uitkomen? Monsters universty, Airplanes ofzoiets? Komt er nog een nieuwe cars? of een nieuwe incredibles?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:05 schreef Sands het volgende:
[..]
Hmmm Disney gaat flink releasen in de toekomst
Frozen komt uit, ik hoop dat Pixar met wat anders komt dan sequels en prequelsquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
8 films in 3 jaar... gaat er tot die tijd nog wat leuks van ze uitkomen? Monsters universty, Airplanes ofzoiets? Komt er nog een nieuwe cars? of een nieuwe incredibles?
Frozen? Nog nooit van gehoord. En die met die vliegtuigen is natuurlijk niet echt een prequel of sequel. Tis vind ik wel een goedkope rip off van de pratende auto's... maar toch zal ik em wel willen zienquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef Sands het volgende:
[..]
Frozen komt uit, ik hoop dat Pixar met wat anders komt dan sequels en prequels
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Frozen? Nog nooit van gehoord. En die met die vliegtuigen is natuurlijk niet echt een prequel of sequel. Tis vind ik wel een goedkope rip off van de pratende auto's... maar toch zal ik em wel willen zien![]()
btw...
Kan ik iemand zo gek krijgen om voor ¤4.5 een shit load aan afwas te komen doen?
Kan ik me niet indenken... maar he, u never know...quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Pixar zal dit jaar de Oscar wel weer winnen met Monsters University
Ze hebben al eerder gewonnen van betere filmsquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kan ik me niet indenken... maar he, u never know...
Gezellig tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
in drie kwartier heb ik een shocking 18 kilometer met die kids gereden... zucht... wat rijdt je maar weinig in zo'n tijd...
Si! Vanavond weer... en vanavond zitten er maar 2 mensen in de wagen... kan ik tenminste wel mijn eigen muziek luisterenquote:
Praat je dan ook met ze of doe je dat raampje altijd dicht?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
in drie kwartier heb ik een shocking 18 kilometer met die kids gereden... zucht... wat rijdt je maar weinig in zo'n tijd...
In dit geval... Ze hadden de radio erg hard staan en waren drukker bezig met foto's maken en schreeuwen tegen elkaar en alcohol drinken... Vanavond als er alleen een echtpaar in zit zal er vast wel gepraat wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Praat je dan ook met ze of doe je dat raampje altijd dicht?
Foto's maken en meteen op instagram zetten, living the moment..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
In dit geval... Ze hadden de radio erg hard staan en waren drukker bezig met foto's maken en schreeuwen tegen elkaar en alcohol drinken... Vanavond als er alleen een echtpaar in zit zal er vast wel gepraat worden
Dat soort dingen inderdaad... maar dan eerder facebook dan instagram volgens mij...quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Foto's maken en meteen op instagram zetten, living the moment..
Oja, nouja is 1 pot nat voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat soort dingen inderdaad... maar dan eerder facebook dan instagram volgens mij...
O no... iemand zonder social media... Is dat iets waar ze in België niet aan doen en ben je zo goed ingeburgerd?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, nouja is 1 pot nat voor mijik zit op allebei niet
Planning en efficiëntie, mannen. Tsss.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat doe ik voordat ik de film aanzet
Ik plan nooit iets, ik heb ook niet eens een agendaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Planning en efficiëntie, mannen. Tsss.
Njos heeft gewoon niks te vertellen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O no... iemand zonder social media... Is dat iets waar ze in België niet aan doen en ben je zo goed ingeburgerd?
Jij hebt dan ook geen sociale evenementen om in een agenda te zettenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:40 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik plan nooit iets, ik heb ook niet eens een agenda
Dat ja.. Alles staat al op fok.quote:
Maar vast neit alleen in FMT en de rest lees ik te weinig dusquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen sociale evenementen om in een agenda te zetten![]()
Njos is gewoon raarquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar vast neit alleen in FMT en de rest lees ik te weinig dus
quote:
Ze zit al anderhalve week in mijn huis opgeslotenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En als Njos het weekend weer bij je is is het eerste dat ze doet![]()
![]()
De nieuwe Friedel? of hoe heette hij ook alweer...quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ze zit al anderhalve week in mijn huis opgesloten
Het is Fritzel, meneer dylioNquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De nieuwe Friedel? of hoe heette hij ook alweer...
Jij onthoudt zo iets wel ja...quote:
Moet jij zeggenquote:
Helemaal alleenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ze zit al anderhalve week in mijn huis opgesloten
Hoeft niet, maar zulke dingen onthoud je nou eenmaal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind niet dat je in je algemene kennis hoeft te onthouden wat de naam van een ontvoerder is...
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik vind niet dat je in je algemene kennis hoeft te onthouden wat de naam van een ontvoerder is...
quote:
Thumbs up voor Fritzl?quote:
Ik ken geen drumstel waarbij je een tik geluid hoort...quote:
DF zal vast wel een air toetsenist willen worden...quote:
Sla maar eens met een kwast op een snare drum. Of doe de high hat dicht met je voet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ken geen drumstel waarbij je een tik geluid hoort...
Dan moet ik eerst uitvinden wat een kwast is. Al denk ik dat wel ongeveer te weten. En daarna uitvinden wat een snare drum is... En dat zelfde gaat voor wat er daarna staat...quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:00 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sla maar eens met een kwast op een snare drum. Of doe de high hat dicht met je voet.
Wil je zeggen dat je nog nooit een CC film gezien hebt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef wyccie het volgende:
Ik kan me niet goed voorstellen dat ik dat soort films leuk vind eigenlijk.
Zo vreemd is dat niet toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat je nog nooit een CC film gezien hebt?
Klopt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Wil je zeggen dat je nog nooit een CC film gezien hebt?
Week niet... dat waren de films die 10, 15 jaar geleden elke zaterdag en zondag op de tv werden uitgezonden. Samen met de dikke en de dunnequote:
De meeste mensen van mijn leeftijd hebben nog nooit een film met CC gezien hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Week niet... dat waren de films die 10, 15 jaar geleden elke zaterdag en zondag op de tv werden uitgezonden. Samen met de dikke en de dunne
Serieus? Als het in de middag is: ik werkte zowat alle zaterdagen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Week niet... dat waren de films die 10, 15 jaar geleden elke zaterdag en zondag op de tv werden uitgezonden. Samen met de dikke en de dunne
Ik keek altijd Steven Seagal films toen ik jong was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:14 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik keek ze als kind vaak... Mijn vader vond die slapsticks van de dikke en dunne vooral geweldig... en tja als klein dyonnetje had ik natuurlijk niks in te brengen over wat er op tv aan stond...
Wij schelen dan ook 5 jaar...quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik keek altijd Steven Seagal films toen ik jong was.
Arme jongen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is al beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Ook nog Bruce Lee, Jackie Chan, JCVD, Schwarzenegger, Stallone...etc
Goed gemaakt, maar grappig? Nou, nee. Niet mijn soort humor.quote:
Waar kan jij hard om lachen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed gemaakt, maar grappig? Nou, nee. Niet mijn soort humor.
Dit dus. Ik vind het allemaal knap, maar echt leuk vind ik Chaplin niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Goed gemaakt, maar grappig? Nou, nee. Niet mijn soort humor.
Die film die er boven staat is toch wel Italiaans he?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:22 schreef Sands het volgende:
[..]
High and Low is trouwens de een na beste film uit 1963 die ik gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek altijd (rond mijn 7-10 jarige leeftijd) de Bud Spencer & Terrence Hill films, m'n pa vond die geweldig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:16 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kan dan ook niet naar Bud spencer en Terrence hill kijken in een andere taal dan Duitsquote:Op donderdag 30 mei 2013 13:08 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik keek altijd (rond mijn 7-10 jarige leeftijd) de Bud Spencer & Terrence Hill films, m'n pa vond die geweldig.
plaatje werkt nietquote:
Zo'n beetje elk drumstel... we noemen dat een rimclick.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die film die er boven staat is toch wel Italiaans he?Charade inddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat zo zegt... gaat me dat vast en zeker niet lukken... Ik heb eind vorig jaar ergens een britse film gekeken. Zo'n post apocalyptisch iets... Leek me zo'n goede film. Dus ik em downloaden, geen ondertitels erbij, dacht ach, tis maar Engels.. Nou... na 5 minuten maar weer uitgezetquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef Sands het volgende:
Dyon probeer Henry V eens zonder ondertiteling te kijken
Een random zin uit de filmquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als je dat zo zegt... gaat me dat vast en zeker niet lukken... Ik heb eind vorig jaar ergens een britse film gekeken. Zo'n post apocalyptisch iets... Leek me zo'n goede film. Dus ik em downloaden, geen ondertitels erbij, dacht ach, tis maar Engels.. Nou... na 5 minuten maar weer uitgezetverstond niks
quote:"Nym, rouse thy vaunting veins."
Henry V is wel een moeilijke film om doorheen te komen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:26 schreef dyonvbaal het volgende:
Als ik de trailer zie denk ik... ach dat is nog best te verstaan. Maar ik had toch echt ondertitels nodig bij de film...
Kan jij normaal die Shakespeare zinnen wel allemaal met gemak in 1 keer lezen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Henry V is wel een moeilijke film om doorheen te komen...
Bij de meeste van die films is de tekst wel aangepast, bij deze niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kan jij normaal die Shakespeare zinnen wel allemaal met gemak in 1 keer lezen?
Ik bedoel dan dus ook de originele zinnenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Bij de meeste van die films is de tekst wel aangepast, bij deze niet.
Als je er eenmaal aan begint te wennen gaat het wel beter, alleen dat maakt het begin van de film zo kutquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik bedoel dan dus ook de originele zinnen
Het zal wel nep zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
gister ingelogd op lexa (don't ask why).. en dan krijg je gelijk weer allemaal van die mailtjes... maar nou heeft er ook iemand met me geflirt... maar ja als niet betalend lid, kun je natuurlijk weer niet zien wie...
Wie weet... maar ergens ben ik nou toch wel nieuwsgierig...quote:
Duuuh en nu ga je betalen en is het een nep accountquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie weet... maar ergens ben ik nou toch wel nieuwsgierig...
Ik ga ook niet betalen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Duuuh en nu ga je betalen en is het een nep account
Ik hoop voor jou dat je niet in dit soort oplichterspraktijken trapt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
gister ingelogd op lexa (don't ask why).. en dan krijg je gelijk weer allemaal van die mailtjes... maar nou heeft er ook iemand met me geflirt... maar ja als niet betalend lid, kun je natuurlijk weer niet zien wie...
Waarom meld je jezelf dan aan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik ga ook niet betalen...
Maar dan kan ik nog wel nieuwsgierig zijn... (en blijven)
Ik had me ontzichtbaar gezet... maar nadat ik dus gister ingelogd ben geweest is die weer zichtbaar gemaakt..quote:
Je beantwoord mijn vraag nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had me ontzichtbaar gezet... maar nadat ik dus gister ingelogd ben geweest is die weer zichtbaar gemaakt..
Omdat ik kansloos ben? Net als jij... met andere jij zal ook vast wel ergens op een datingsite staan...quote:
Ik sta niet op een datingsite.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Omdat ik kansloos ben? Net als jij... met andere jij zal ook vast wel ergens op een datingsite staan...
Je kan je beter registreren bij die gratis site, daar is iedereen zo positief over.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef dyonvbaal het volgende:
http://paiq.nl/quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je kan je beter registreren bij die gratis site, daar is iedereen zo positief over.
Ik heb gehoord dat dat voornamelijk een site voor sex is...quote:
Oh in het dating topic zijn ze er erg enthousiast over. Djeez (van die FP berichten) heeft zijn vrouw via die site leren kennen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dat voornamelijk een site voor sex is...
Vertel, hoe is dat zo met jou en Waag gekomen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh in het dating topic zijn ze er erg enthousiast over. Djeez (van die FP berichten) heeft zijn vrouw via die site leren kennen.
Heb er zelf geen ervaring mee verder
Kan geen kwaad dan voor je, toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte meer aan one night stands...quote:
Via Fok! he, gewoon veel DMen enzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vertel, hoe is dat zo met jou en Waag gekomen?
Oh gewoon stalken dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Via Fok! he, gewoon veel DMen enzo.
O crap... wil dat zeggen dat jij dan een relatie met me wil? Jij bent de persoon waar ik de meest DM'metjes van krijg..quote:
Nee sorry dylon, niemand anders wil met je praten dat is het probleem.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O crap... wil dat zeggen dat jij dan een relatie met me wil? Jij bent de persoon waar ik de meest DM'metjes van krijg..
da ken ook natuurlijk...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee sorry dylon, niemand anders wil met je praten dat is het probleem.
Welneequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij hebt er ervaring mee? Of was dat nou sarcasme?quote:
Jij kent iedereen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:49 schreef picodealion het volgende:
Ik kende de oprichters via via, ben een tijdje lid geweest maar heb er nooit serieus wat mee gedaan.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:51 schreef picodealion het volgende:
Oeh mijn drie jaren-oude foto's staan er nog op en hebben een gemiddelde rating van 7,3. Niet slecht
Ben je daar van geschrokken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik had onverwachts een leven buiten Fok. Het mocht helaas niet baten.
O, je kon je erop voorbereidenquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Neuh. Het was wel redelijk gepland, ik wist er gisteren al van.
Die vind ik ook verschrikkelijk... overspel aanmoedigen..quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Desunoto het volgende:
"Ben jij gelukkig getrouwd? Ik ook."
De allerergste.
Wel slimquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
O, je kon je erop voorbereiden
[..]
Die vind ik ook verschrikkelijk... overspel aanmoedigen..
Secondlovequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Desunoto het volgende:
De allerergste.
Ik doe het even zo:quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:59 schreef Desunoto het volgende:
De allerergste.
Wie/wat houd je tegen? Je kan er nog steeds geld mee verdienen... anders zouden al die websites niet meer bestaan...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja ik zou ook zon website beginnen als ik er geld mee kon verdienen.
Echt? Serieus? Ik zou het niet kunnen. Dan zou ik van mezelf walgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
Tja ik zou ook zon website beginnen als ik er geld mee kon verdienen.
Omdat ik niet in staat ben om een fatsoenlijke website te bouwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie/wat houd je tegen? Je kan er nog steeds geld mee verdienen... anders zouden al die websites niet meer bestaan...
Die mensen doen het zelf, als er een deur van een huis open staat hoef je ook niet perse naar binnen toe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt? Serieus? Ik zou het niet kunnen. Dan zou ik van mezelf walgen.
Omdat ze zo weinig mensen tegenkomt. In de tram. En op het werk. Sufkut, kijk eens om je heen, ipv op je telefoon...quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:55 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht juist dat zowel Lexa als Paiq ok waren, en sites zoals Relatieplanet slecht. En er is toch ook zo eentje waarvan je regelmatig reclame ziet. Over een schooljuf die in de tram aan het internetdaten is.
Maar ik zie jou wel als degene die die deuren openbreekt en de dieven naar binnen leidt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:06 schreef Sands het volgende:
Die mensen doen het zelf, als er een deur van een huis open staat hoef je ook niet perse naar binnen toe.
Volgens mij juist niet toch? Juist dat stiekeme was het geheime wapen, dacht ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht altijd dat op secondlove vooral mensen met open relaties zaten eigenlijk.
Dat wil nit zeggen dat je ook met die mensen in kontakt kan kome,of überhaupt durft te komenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:08 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat ze zo weinig mensen tegenkomt. In de tram. En op het werk. Sufkut, kijk eens om je heen, ipv op je telefoon...
Oh ik weet het niet, dat is wel bah dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij juist niet toch? Juist dat stiekeme was het geheime wapen, dacht ik.
Dat dacht ik ook. Nou snapiktoch al niks van open relaties...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet toch? Juist dat stiekeme was het geheime wapen, dacht ik.
Ze zegt in de reclame "ik heb geen tijd om mensen te ontmoeten". Vervolgens zit ze midden tussen de mensen te internetten op haar telefoon. Klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat wil nit zeggen dat je ook met die mensen in kontakt kan kome,of überhaupt durft te komen
Ik snap je, maar ben het niet met je eensquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ze zegt in de reclame "ik heb geen tijd om mensen te ontmoeten". Vervolgens zit ze midden tussen de mensen te internetten op haar telefoon. Klopt gewoon niet.
Jij hebt het meteen over dieven, dus de mensen die door die site's worden aangetrokken hebben sowieso geen goed huwelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik zie jou wel als degene die die deuren openbreekt en de dieven naar binnen leidt.
Denk jij van wel dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij hebt het meteen over dieven, dus de mensen die door die site's worden aangetrokken hebben sowieso geen goed huwelijk.
Zelfs als dat zo is, betekent het niet dat het daarom goed te praten is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:18 schreef Sands het volgende:
Jij hebt het meteen over dieven, dus de mensen die door die site's worden aangetrokken hebben sowieso geen goed huwelijk.
Spanning en aandacht en zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ben een ramp in relaties, maar waarom zou je blijven flirten met anderen als je in een relatie zit?
Zo werkt de wereld en alles.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo is, betekent het niet dat het daarom goed te praten is.
Dat maakt het nog steeds niet goed. Waarom zou je eraan mee willen werken, puur voor het geld? Je stelt me teleur, Sands.quote:
Hebt u een nieuwe avatar? Of valt hij mij mobiel nou meer op?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Desunoto het volgende:
De oprichters van die website moeten een heel laag moreel besef hebben.
[..]
Spanning en aandacht en zo.
Sorry wyccie, ik heb ooit stage moeten lopen bij een internetmarketeer, hij heeft me verpestquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat maakt het nog steeds niet goed. Waarom zou je eraan mee willen werken, puur voor het geld? Je stelt me teleur, Sands.
Echt mobiel weet ik niet, maar op een tablet wel.quote:
En nu? Gauw stage lopen bij de Troetelberen of de My Little Ponies om het ongedaan te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef Sands het volgende:
Sorry wyccie, ik heb ooit stage moeten lopen bij een internetmarketeer, hij heeft me verpest
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hebt u een nieuwe avatar? Of valt hij mij mobiel nou meer op?
Ja maar pico die zit in de porno dus dat lijkt me ook niet ideaalquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
En nu? Gauw stage lopen bij de Troetelberen of de My Little Ponies om het ongedaan te maken.
Zolang het legale is, is er niks aan de hand toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:40 schreef Sands het volgende:
Ja maar pico die zit in de porno dus dat lijkt me ook niet ideaal
Maar dat is toch misbruik maken van iemands verslaving?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zolang het legale is, is er niks aan de hand toch?
Er wordt niemand voor de gek gehouden om ze geld af te troggelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dat is toch misbruik maken van iemands verslaving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |