Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Haha, ik bedoel dat ik daarvan altijd hetzelfde merk pak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je dat al hebt dan zou ik ook voorzichtig zijn met het wasmiddel dat je gebruikt. Misschien kun je overstappen op neutral of een biologisch produkt?
Hoezo op een donderdag? Das nou niet bepaald de makkelijkste dag voor een meetquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef drakin het volgende:
Helemaal naar Utrecht reizen op een donderdag? Veel plezier alvast, ik kom niet.
Echt niet? Ook niet als je heel erg je best ervoor doet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel dat ik daarvan altijd hetzelfde merk pak.
Ik hoef niet te niezen van mijn tandpasta.
Opdat wij niet vergetenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar Waaghals is dan ook de baas bij jullie
De datums zijn van de release van de film. De meet vindt doorgaans op een zaterdag plaats, bij voorkeur de zaterdag opvolgend aan de releasedatum.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef drakin het volgende:
Helemaal naar Utrecht reizen op een donderdag? Veel plezier alvast, ik kom niet.
Ja maar die datums staan er niet bij, nu ziet iedereen een donderdag staan wat voor de 1 wel voordelig is en voor de ander niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De datums zijn van de release van de film. De meet vindt doorgaans op een zaterdag plaats, bij voorkeur de zaterdag opvolgend aan de releasedatum.
Kan dat niet alsnog?quote:
Ik had bedacht dat het deze keer misschien handiger is om van tevoren te bepalen welke film we willen zien en daarna pas een datum prikken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die datums staan er niet bij, nu ziet iedereen een donderdag staan wat voor de 1 wel voordelig is en voor de ander niet.
Is het dan niet handiger er direct een juiste datum te plaatsen?
Alleen als je mod-rechten hebt.quote:
Doorgaans hoef ik er nooit moeite voor te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef drakin het volgende:
Echt niet? Ook niet als je heel erg je best ervoor doet?
Euhhh... jaaaaaquote:
De vleugel? De shot guns? De dreadlocks? Welke heb je binnen gekregen? Je gaat toch niet zeggen dat je die vieze roze mutsen bedoeld?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
Over goedgemutst gesproken ArtistA, ik heb net deze binnen voor mij en m'n motorgang:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
Over goedgemutst gesproken ArtistA, ik heb net deze binnen voor mij en m'n motorgang:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De vleugel? De shot guns? De dreadlocks? Welke heb je binnen gekregen? Je gaat toch niet zeggen dat je die vieze roze mutsen bedoeld?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vergeet ik niet zo snelquote:
Ik heb uitgeslapen vanochtend. Dan heb je zulke dingen niet in de gaten..quote:
Goedzo dylonquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Jeej, ik mag vanavond weer eens rijdenvoor het eerst in 3 weken...
Heb je het gemist?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Jeej, ik mag vanavond weer eens rijdenvoor het eerst in 3 weken...
Nee, ik heb geen motorrijbewijs...quote:
aw dan mag je ook niet zo'n leuke muts op, maar waarom mag je na 3 weken pas rijden en waarop?quote:
Dat vind ik verschrikkelijk dat ik die muts niet op mag...quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:03 schreef drakin het volgende:
[..]
aw dan mag je ook niet zo'n leuke muts op, maar waarom mag je na 3 weken pas rijden en waarop?
Wil je die voor je verjaardag?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat vind ik verschrikkelijk dat ik die muts niet op mag...
Ik mag vanavond weer eens in een limo rijden na 3 weken omdat er problemen zijn geweest tussen mijn baas en zijn compagnon
Ik wel! Ik vind roze mooi!quote:
De samenwerking is korte tijd opgeheven geweest... en tja dan hoef ik dus inderdaad niet te rijdenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:08 schreef drakin het volgende:
Dus vanwege hun onenigheid mocht jij niet rijden? Of zaten ze allebei gewoon koppig thuis zodat ze nergens naartoe hoefden?
Maar die is niet van Shane Ackerquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef drakin het volgende:
Nou heb je deze, ik heb de lange en korte film 9 gezien en dan staat ineens nog een 9 op icheckmovies:
http://www.icheckmovies.com/movies/9-2002-1/
Ik kan nooit kiezen wat ik wil kijkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef drakin het volgende:
Nee maar als je niet checkt kruis je snel teveel films aan, en meestal staat er ook niet veel bij op imdb.
8 1/2 natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Welke van het 1963 tournament zal ik kijken?
Waarom raad je mij alleen Italiaanse horror films aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm, dan La ragazza che sapeva troppo of Il demonio
Omdat je de Engelstaligen al hebt gezien en je Bergman helemaal niks vind (toch?)quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Waarom raad je mij alleen Italiaanse horror films aan?
Niet allemaal, en Bergmanquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:16 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Omdat je de Engelstaligen al hebt gezien en je Bergman helemaal niks vind (toch?)
Die ligt hier al tijden in de kast. De moeite waard dus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
hehe en High and Low heb je ook al gezien toch?
Oh nee die nog nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
hehe en High and Low heb je ook al gezien toch?
Je hebt nog geen ervaring met bergwandeltochten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 02:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Yep.
Nu nog kookspullen, warme donsjas en merinoshirt, kaartmateriaal, watersysteem, lamp, mes, wandelstokken (schijnt nodig te zijn...), nog zo veel!
En dan kan het zomaar zijn dat er nog te veel sneeuw ligt straks en ik heel die Pyreneeën niet in kan... Dan wordt het waarschijnlijk de Picos de Europa weer, of de Sierra Nevada.
Ik heb ook gelopen in de Picos en de Tatra, was alleen in hutten ipv kamperen. En in de Andes veel dagtochten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef victorinox het volgende:
[..]
Je hebt nog geen ervaring met bergwandeltochten?
Dan zou ik als ik jou was vantevoren toch een keertje een weekendje met deze spullen in de Ardennen kamperen.
En hou het licht, neem zo min mogelijk mee. Probeer onder de 15kg te zitten (incl. eten en drinken).
Dat is heel netjes, mijn basisgewicht is 9kg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik heb ook gelopen in de Picos en de Tatra, was alleen in hutten ipv kamperen. En in de Andes veel dagtochten.
Maar 15 kg wou ik zeker niet boven komen nee, ik streef naar 8 kg excl eten/water).
Met de tent heb ik al getest, kookspullen volgen nog.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die ligt hier al tijden in de kast. De moeite waard dus?
Dan ga je die eerst kijken voordat je aan de Italiaanse films begintquote:
Hij is al binnenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
Dan ga je die eerst kijken voordat je aan de Italiaanse films begint
Omdat het van een incompetent stelletje illegale prutsers komtquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh toch niet...waarom is er toch zoveel incompleet op usenet
De film is hier niet legaal te koop op blu-rayquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Omdat het van een incompetent stelletje illegale prutsers komt
Gebruik dan eens iets waarmee je wel iets minder recents in zijn geheel binnen kan hengelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh toch niet...waarom is er toch zoveel incompleet op usenet
Torrents duren te langquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Gebruik dan eens iets waarmee je wel iets minder recents in zijn geheel binnen kan hengelen
Maar Criterion stelt buiten de prijs zelden teleurquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Sands het volgende:
[..]
De film is hier niet legaal te koop op blu-ray
Sowieso overpriced en regio locked...
Regio lockedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar Criterion stelt buiten de prijs zelden teleur
Als jij me kan vertellen waar ik een blu-ray rip van High and Low kan vinden die er 20 min over doet bij torrents, veel succes zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
20 minuten is tegenwoordig al lang?
even testenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef Sands het volgende:
Als jij me kan vertellen waar ik een blu-ray rip van High and Low kan vinden die er 20 min over doet bij torrents, veel succes zou ik zeggen
wie heeft er dan ook regio-locked apparatuurquote:
Gewoon een Sony blu-ray speler en allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
even testen
[..]
wie heeft er dan ook regio-locked apparatuur
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Gewoon een Sony blu-ray speler en alles
Ze zouden sowieso alles algemeen beschikbaar moeten makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]ze zouden ook gewoon eens moeten kappen met die regio-onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |