Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Haha, ik bedoel dat ik daarvan altijd hetzelfde merk pak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je dat al hebt dan zou ik ook voorzichtig zijn met het wasmiddel dat je gebruikt. Misschien kun je overstappen op neutral of een biologisch produkt?
Hoezo op een donderdag? Das nou niet bepaald de makkelijkste dag voor een meetquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef drakin het volgende:
Helemaal naar Utrecht reizen op een donderdag? Veel plezier alvast, ik kom niet.
Echt niet? Ook niet als je heel erg je best ervoor doet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, ik bedoel dat ik daarvan altijd hetzelfde merk pak.
Ik hoef niet te niezen van mijn tandpasta.
Opdat wij niet vergetenquote:Op zondag 3 maart 2013 17:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar Waaghals is dan ook de baas bij jullie
De datums zijn van de release van de film. De meet vindt doorgaans op een zaterdag plaats, bij voorkeur de zaterdag opvolgend aan de releasedatum.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef drakin het volgende:
Helemaal naar Utrecht reizen op een donderdag? Veel plezier alvast, ik kom niet.
Ja maar die datums staan er niet bij, nu ziet iedereen een donderdag staan wat voor de 1 wel voordelig is en voor de ander niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:50 schreef ArtistA het volgende:
[..]
De datums zijn van de release van de film. De meet vindt doorgaans op een zaterdag plaats, bij voorkeur de zaterdag opvolgend aan de releasedatum.
Kan dat niet alsnog?quote:
Ik had bedacht dat het deze keer misschien handiger is om van tevoren te bepalen welke film we willen zien en daarna pas een datum prikken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar die datums staan er niet bij, nu ziet iedereen een donderdag staan wat voor de 1 wel voordelig is en voor de ander niet.
Is het dan niet handiger er direct een juiste datum te plaatsen?
Alleen als je mod-rechten hebt.quote:
Doorgaans hoef ik er nooit moeite voor te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef drakin het volgende:
Echt niet? Ook niet als je heel erg je best ervoor doet?
Euhhh... jaaaaaquote:
De vleugel? De shot guns? De dreadlocks? Welke heb je binnen gekregen? Je gaat toch niet zeggen dat je die vieze roze mutsen bedoeld?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
Over goedgemutst gesproken ArtistA, ik heb net deze binnen voor mij en m'n motorgang:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
Over goedgemutst gesproken ArtistA, ik heb net deze binnen voor mij en m'n motorgang:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
De vleugel? De shot guns? De dreadlocks? Welke heb je binnen gekregen? Je gaat toch niet zeggen dat je die vieze roze mutsen bedoeld?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vergeet ik niet zo snelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |