mini aapjesquote:
FF een paar topics terug kijken 2 ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb eigenlijk heul die TS nog niet eens zien posten hier
Wacht, wat?quote:Naast de prestaties zijn er natuurlijk ook nog de looks. De hoogglans zwarte afwerking past perfect in bijna elke omgeving dus dat maakt het alvast wat makkelijker om de vrouw des huizes te overtuigen. Leg ook vooral de nadruk op de geringe omvang en hoe perfect ze passen bij die veel te dure vaas die ze van het weekend heeft gekocht. Mocht dat nou allemaal niet werken, dan kun je er altijd nog ingooien dat ze met deze Denon's naar haar favoriete Adele-album kan luisteren alsof die een privéconcert in de kamer staat te geven.
Die lijken me juist het leukste, dus ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef Haque het volgende:
Kopen jullie ook een box als hij 100euro is? of 150?
Ohquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef Crutch het volgende:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ is een tikkie sneller
ik vind het onzinquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef bambino het volgende:
[..]
lapo maakt nieuw topic![]()
vorige hunt gezeik van modjes dat ik geen topic mocht maken als ik geen lapo had.
Als ik weer mee ga doen weet iedereen dat ik ts ben![]()
![]()
![]()
![]()
Anders had ik wel apen gezegdquote:
Had je me reply gezien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die lijken me juist het leukste, dus ja.
ik wil tot de 250 gaan, dan verwacht ik 3tv's en een laptop of 4quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef Haque het volgende:
Kopen jullie ook een box als hij 100euro is? of 150?
Eenschquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het onzin
eerste gewoon nieuw topic maken en klaar. wachten is kut
Oh, nu ben je er welquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef jeroendh het volgende:
[..]
FF een paar topics terug kijken 2 ofzo
appjesquote:
Hai Karinaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:18 schreef Karina het volgende:
Pfff even alleen maar meelezen anders wordt het niks meer vandaag
oftewel, geen gezeur meer :dquote:
Ja, nu ben je weer lief.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Had je me reply gezien?
*box geeft doet*
Het was 100 ex verzendenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, nu ben je weer lief.Krijg je 100 euro van mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |