quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door Ugjerke op 29-05-2013 15:22:34 ]Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Wat..
WAT
Ik dat ding van Moira kopieeren,
ZAT DIE AL IN DE OP.
WATOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:11 schreef Ugjerke het volgende:
Wat..
WAT
ZAT DIE AL IN DE OP.
WATGoed fan jou friend
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Met het enige verschil dat ik nu niet meer in die lijst van aanwezigen sta.
Ach ik ga wel op een afstandje staan jullie observeren terwijl ik lekker alle stonerkoekies opvreet.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Had al gevoel dat er iemand miste.. Schup die Ujerkme onder zn holquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Sardu het volgende:
Ach ik ga wel op een afstandje staan jullie observeren terwijl ik lekker alle stonerkoekies opvreet.
Gefoxeleert.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Sardu het volgende:
Ach ik ga wel op een afstandje staan jullie observeren terwijl ik lekker alle stonerkoekies opvreet.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Geen idee hoe het heet maar aan een gracht en je kan in de kelder zitten. Heb daar ooit eens een hele middag doorgebracht met mijn toenmalige vriendin.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:13 schreef Amarantha het volgende:
Welke shop in Utrecht is chill zitten + goeie wiet?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ohja moet niet vergeten langs de Hema te gaan zoMoet toch naar de shop
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik zat te denken aan een stoner picknick park meet ofzo.
Paar flessen wijn, wat eten enzo
Muzie erbij![]()
![]()
Tray bier, zak wiet en chocolate chip cookies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Muzie erbij
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Maar eerst wiet halen! :pquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef Monopoly het volgende:
Muzie erbijYour beauty never ever scared me.![]()
Preciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tray bier, zak wiet en chocolate chip cookies.Zeker weten. Gewoon uber chill.quote:![]()
![]()
Utrecht moet wel betere wiet hebben dan Emmen dus haal het liever niet hier danYour beauty never ever scared me.![]()
Als je moet overstappen in Zwolle raad ik je de Tulp aan of het Binnenhof.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:19 schreef Amarantha het volgende:
Utrecht moet wel betere wiet hebben dan Emmen dus haal het liever niet hier dan
Al is de Tulp qua kwaliteit net iets beter![]()
![]()
Ik vind foto's nooit een probleem, maar hoef ze niet op FOK! te zien.
Gewoon een privé map maken op zo'n foto website ofzo. Met wachtwoord en alleen voor de bezoekers te zien van de meet![]()
![]()
Alleen naakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Gaat er iemand foto's maken of vinden jullie dat kut?![]()
![]()
Zwolle is ook goed idee maar ik reis liever doorquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je moet overstappen in Zwolle raad ik je de Tulp aan of het Binnenhof.
Al is de Tulp qua kwaliteit net iets beterDes te eerder heb ik die saaie treinreis weer achter de rug haha
Avond vantevoren even langs Dedemsvaart. Is een half uurtje rijden vanuit Emmen maar zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zwolle is ook goed idee maar ik reis liever doorDes te eerder heb ik die saaie treinreis weer achter de rug haha
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ohja zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Avond vantevoren even langs Dedemsvaart. Is een half uurtje rijden vanuit Emmen maar zeker de moeite waard.Hebben ze idd heerlijke wiet. Kijk wel even huisgenootje aan haha die wilt vast ook wel heen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon een privé map maken op zo'n foto website ofzo. Met wachtwoord en alleen voor de bezoekers te zien van de meet
Dat was ook wat ik in gedachte hadquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon een privé map maken op zo'n foto website ofzo. Met wachtwoord en alleen voor de bezoekers te zien van de meet
Deze jongen weet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je moet overstappen in Zwolle raad ik je de Tulp aan of het Binnenhof.
Al is de Tulp qua kwaliteit net iets beter
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Weet niet hoe de rest er over denkt, maar dat is iig wat het minst gezeik oplevert bij meetsquote:
En iedereen kan dan hun foto's daar uploaden![]()
![]()
Bij de Tulp wel eens een hele zondag gezetenquote:Lekker uitkateren in de Tulp
Kan me nog herinneren dat ze ook een buitenplek hebben, maar toen was het winter.![]()
Mij zegt het allemaal niksIk laat me wel guide door de rest
Ik maak zelf nooit foto's maar heb er ook niks op tegen. Zoals Mono zegt, ik hoef ze niet op fok! terug te vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weet niet hoe de rest er over denkt, maar dat is iig wat het minst gezeik oplevert bij meets
En iedereen kan dan hun foto's daar uploadenI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Geen idee, ben nooit verder binnen geweest dan de toonbank.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij de Tulp wel eens een hele zondag gezetenLekker uitkateren in de Tulp
Kan me nog herinneren dat ze ook een buitenplek hebben, maar toen was het winter.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon een privé map maken op zo'n foto website ofzo. Met wachtwoord en alleen voor de bezoekers te zien van de meetIk weet dat er mensen op Fok! zitten die mij kennen, maar niet weten dat ik ook op Fok! zit. Ik houd dat graag zo. Zat er al aan te denken om m'n fobo te reinigen.
Preciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.Ik weet dat er mensen op Fok! zitten die mij kennen, maar niet weten dat ik ook op Fok! zit. Ik houd dat graag zo. Zat er al aan te denken om m'n fobo te reinigen.
Mensen kennen mij vast wel van tc, maar betekend niet dat heel Fok! alles hoeft te weten
nog snel even gekeken muahhahahahahhaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:35 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.Ik weet dat er mensen op Fok! zitten die mij kennen, maar niet weten dat ik ook op Fok! zit. Ik houd dat graag zo. Zat er al aan te denken om m'n fobo te reinigen.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Kwam jij ook mee doen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
nog snel even gekeken muahhahahahahha
Ik ook bij jou.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
nog snel even gekeken muahhahahahahha
Nee, niet meer nodig. Nieuwe OP is er nu.quote:
Hey Monootjequote:Jaa en met jou dan?
Wij hebben nog steeds je cadeau liggenTofffquote:
Maar ik post hier niet zoveel en niet iedereen kent mij, dus misschien een beetje raar
Hahahaah nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hey MonootjeJaa en met jou dan?
Wij hebben nog steeds je cadeau liggen
[..]
Tofff
Jah hier ook goed, bijna klaar met school/stage. Komende maand contract tekenen enzoDikke shit ditdat.
En cadeau gewoon mee nemen naar de stonermeet![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar ik post hier niet zoveel en niet iedereen kent mij, dus misschien een beetje raar![]()
Een stoner meet is juist goed hiervoorEn je post toch vaak zat
In that case..![]()
Help ik sta op Fok!
Kunnen de rest van de foto's op een veilige plek geplaatst worden.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Neen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar ik post hier niet zoveel en niet iedereen kent mij, dus misschien een beetje raarmono, DIE is raar.
Ik wil deze.
http://www.indochino.com/(...)rcoal-pinstripe-suit![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen.mono, DIE is raar.
Ik wil deze.
http://www.indochino.com/(...)rcoal-pinstripe-suitshit just got real bro
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen.mono, DIE is raar.
Ik wil deze.
http://www.indochino.com/(...)rcoal-pinstripe-suit![]()
![]()
Gratis bezorgingDoen man
Aiiiquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaah nice
Jah hier ook goed, bijna klaar met school/stage. Komende maand contract tekenen enzoDikke shit ditdat.
En cadeau gewoon mee nemen naar de stonermeetgefeliciteerd! Je hebt er hard genoeg voor gewerkt, sowieso.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Olment het volgende:
[..]![]()
Een stoner meet is juist goed hiervoorEn je post toch vaak zat
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Monopoly het volgende:
Niets raars aan, je bent een stoner in hart en nieren
Gewoon welkom.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen.mono, DIE is raar.
Ik wil deze.
http://www.indochino.com/(...)rcoal-pinstripe-suitIk zal eens vragen of mijn chauffeur ervoor te porren is. Al mist hij Ome johan vreselijk, dus dat zal wel goedkomen.
Hoi de meet moet verplaatst want zondag kom ik nooit voor 16:00 mn bed uit en ik moet zondag werkenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Vrij nemen, en op tijd je nest uit om met ons te kunnen stonen ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef Studeur het volgende:
Hoi de meet moet verplaatst want zondag kom ik nooit voor 16:00 mn bed uit en ik moet zondag werken![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef Studeur het volgende:
Hoi de meet moet verplaatst want zondag kom ik nooit voor 16:00 mn bed uit en ik moet zondag werkenTis niet voor niks pas over een maandquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrij nemen, en op tijd je nest uit om met ons te kunnen stonen ja.![]()
Gewoon vrij vragen en de dag ervoor niet blowen
Eerst langs de shop, en dan daar blijven hangen of ergens een gezellig park ofzo opzoekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef Studeur het volgende:
Oke maar waar in Utrecht dan? Is er al een plan? Bij iemand thuis?
Hoezo de dag ervoor niet blowen? Dan ben ik op de meet brakker dan wanneer ik dat wel doe.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Gezellig!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet het niet, lijkt me wel grappig. even kijken. Misschien als vas meegaat.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Ik maak me meer zorgen over de dag erna
Minder blowen danquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik maak me meer zorgen over de dag erna
Dag er na gewoon vrij nemen
Ik moet maar kijken, ik teken komende maand een contract die op 1 juli ingaat, dus ik zie wel hoe of wat.![]()
Ik neem die dag erna zeker weten vrij.
Mja, klinkt altijd leuk van te vorenquote:
Exact dit. Ik ga van uitzendkracht naar medewerker van het bedrijf, ook per 1 juli. Maar leidinggevende is op vakantie dan, dus komt wel goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:58 schreef Monopoly het volgende:
Dag er na gewoon vrij nemen
Ik moet maar kijken, ik teken komende maand een contract die op 1 juli ingaat, dus ik zie wel hoe of wat.
Ik zie wel hoe het loopt. Zal niet de eerste keer zijn dat ik de eerste 3 uur op mijn werk aan een koffieinfuus hang.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Mensen, neem gewoon allemaal vrij. Tenzij je geen verlofuren meer hebt.![]()
Geen zin in gezeur van "Oh maar morgenochtend dit dat". Geen huishoudbeursmeet.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja, klinkt altijd leuk van te vorennet als "ik ga vanavond maar 1 biertje drinken"
![]()
Dan heb je vast nog wat verlofuren om te gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Exact dit. Ik ga van uitzendkracht naar medewerker van het bedrijf, ook per 1 juli. Maar leidinggevende is op vakantie dan, dus komt wel goed
"We doen er nog eentje, dan gaan we"quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]net als "ik ga vanavond maar 1 biertje drinken"
5 uur later..
"Kut, ik moet zo naar werk".Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Iemand die zn huis/tuin beschikbaar stelt zou toch veel chiller zijn. Kratje bier erbij, lekker in de zon zitten als die er is, muziekje en een keuken om eten te maken. Maar niemand is zeker zo vriendelijk
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Whahah.. Herkenbaar..quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
"We doen er nog eentje, dan gaan we"
5 uur later..
"Kut, ik moet zo naar werk".
De keuze,, nacht doortrekken of gaan slapen en verslapen
(hihi, trekken)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Vriendelijkheid genoeg hier.. Alleen huis nog niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Studeur het volgende:
Iemand die zn huis/tuin beschikbaar stelt zou toch veel chiller zijn. Kratje bier erbij, lekker in de zon zitten als die er is, muziekje en een keuken om eten te maken. Maar niemand is zeker zo vriendelijk
Maar binnenkort heb ik functioneringsgesprek
Woont er eigenlijk iemand centraal?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Studeur het volgende:
Met ruimte om ons allemaal op te vangen.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Studeur het volgende:
Iemand die zn huis/tuin beschikbaar stelt zou toch veel chiller zijn. Kratje bier erbij, lekker in de zon zitten als die er is, muziekje en een keuken om eten te maken. Maar niemand is zeker zo vriendelijk![]()
Ha!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahah.. Herkenbaar..
De keuze,, nacht doortrekken of gaan slapen en verslapen
(hihi, trekken)
Is limburg centraal?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:08 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Woont er eigenlijk iemand centraal?
Met ruimte om ons allemaal op te vangen.
Vast welquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan heb je vast nog wat verlofuren om te gebruiken.Ja van dat iddquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]net als "ik ga vanavond maar 1 biertje drinken"
Dit zou wel geweldig zijn!quote:
Stonerkookkunsten ftw!
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Alleen als ik kan blijven pitten.quote:
Oerbeer magicquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:11 schreef Ugjerke het volgende:
Wat..
WAT
ZAT DIE AL IN DE OP.
WAT
Zet er anders ook even een disclaimer bij:
"Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben"
Fuck the EBU.![]()
Wijze woorden Moiraquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oerbeer magic
Zet er anders ook even een disclaimer bij:
"Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.), vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden."
Oeh wacht ik ga hem editten. Omdat een beveiligde Photobucket van al onze stonerfoto's wel leuk isquote:
Fuck the EBU.![]()
Die vervolgens gelekt wordtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oeh wacht ik ga hem editten. Omdat een beveiligde Photobucket van al onze stonerfoto's wel leuk isHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
En wel zo veilig.. God weet of mijn baas op Fok! zitquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oeh wacht ik ga hem editten. Omdat een beveiligde Photobucket van al onze stonerfoto's wel leuk is
Die blijven op hun zolderkamer zittenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat de aanwezigen geen kutpaupers zijn die zoiets doen
Disclaimer wat? Is er weer gezeik geweest ofzo?
Het komt hier net sinds een paar minuten met bakken uit de lucht. Ik hoorde het door m'n oordopjes heen. Echt zo'n bui waarbij je binnen 5 seconden helemaal doorweekt bent.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
voorkomen is beter dan genezenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ja, moet ik em ook weer editen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oeh wacht ik ga hem editten. Omdat een beveiligde Photobucket van al onze stonerfoto's wel leuk isOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Mag jij wel een shop binnen?quote:
Saaaahhaaaaiiiquote:
Dan wordt het dus bij deze het park
desnoods gaan wij wel buiten een jointje roken en wachten op de restquote:
maar beter een andere locatie dan de shop dusHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Prima.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
desnoods gaan wij wel buiten een jointje roken en wachten op de restHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Dan doen we jullie toch niet aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
desnoods gaan wij wel buiten een jointje roken en wachten op de rest
maar beter een vaste locatie dus
Ja, n.a.v. foto's van de ESF meet (waar Mono en ik ook bij waren) die online werden gegooid, van Yvonne en Iteejer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar er stonden mensen op de achtergrond die niet op FOK! wilden, en ondanks dat niemand sowieso wist wie ze waren, werd er een hoop heisa gemaakt door voornamelijk mensen die er niet eens bij waren of niet eens op de foto's stondenEr was onderling wel een afspraak om geen foto's online te zetten zonder toestemming, maar toch.
Ik denk laten we het er gelijk maar bijzetten, kan er iig geen gezeik mee komen
Fuck the EBU.![]()
Ik ga met mijn anus op de foto en ik wil alvast het zekere voor het onzekere nemen. Voor je het weet zit half KPD op je te fappen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Disclaimer wat? Is er weer gezeik geweest ofzo?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Deden ze dat niet al?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ga met mijn anus op de foto en ik wil alvast het zekere voor het onzekere nemen. Voor je het weet zit half KPD op je te fappen.
Ik heb het nog tot 30% weten te beperken door hatelijke teksten op mijn bipsjes te schrijven waar niet iedereen tegen kan.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb het nog tot 30% weten te beperken door hatelijke teksten op mijn bipsjes te schrijven waar niet iedereen tegen kan.![]()
Of als het mooi weer is ons ergens in een park installeren, of op een grasveld. Allemaal een kleedje mee en wat van die wegwerpbbq's en bier. Neem ik mn portable boxjes mee voor de muziek. Gaan we daar als hippies lekker de hele dag chillen, smoken en eten
Foto's van konten, mensen die de shop nog niet in mogen, en nog niet echt een vaste plek om af te spreken. Ja dit word wel wat.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Zat tijd om te plannen nogquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Sardu het volgende:
Foto's van konten, mensen die de shop nog niet in mogen, en nog niet echt een vaste plek om af te spreken. Ja dit word wel wat.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Jij hebt de juiste positieve instellingquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Sardu het volgende:
Foto's van konten, mensen die de shop nog niet in mogen, en nog niet echt een vaste plek om af te spreken. Ja dit word wel wat.
Oh verdeurie daar heb ik via via wat over gehoordquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, n.a.v. foto's van de ESF meet (waar Mono en ik ook bij waren) die online werden gegooid, van Yvonne en Iteejer.
Maar er stonden mensen op de achtergrond die niet op FOK! wilden, en ondanks dat niemand sowieso wist wie ze waren, werd er een hoop heisa gemaakt door voornamelijk mensen die er niet eens bij waren of niet eens op de foto's stondenEr was onderling wel een afspraak om geen foto's online te zetten zonder toestemming, maar toch.
Ik denk laten we het er gelijk maar bijzetten, kan er iig geen gezeik mee komenNaja goed idee dan idd, weet iedereen wat ze kunnen verwachten
Skippen met een mooie smoes danquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:52 schreef Studeur het volgende:
Hoi de meet moet verplaatst want zondag kom ik nooit voor 16:00 mn bed uit en ik moet zondag werken
En gewoon vroeg op staan
Fuck the EBU.![]()
Precies broquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Studeur het volgende:
Of als het mooi weer is ons ergens in een park installeren, of op een grasveld. Allemaal een kleedje mee en wat van die wegwerpbbq's en bier. Neem ik mn portable boxjes mee voor de muziek. Gaan we daar als hippies lekker de hele dag chillen, smoken en eten![]()
![]()
Vas werkt meestal op zondag. volgens mij heeft ze vrijdag unban? dus dan kan je het haar vragen.quote:![]()
![]()
Als het een dag van te voren maar vaststaat is het vroeg genoeg toch.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Sardu het volgende:
Je kan nu wel in een park afspreken, maar als het met bakken uit de hemel komt, is het ook niet echt je van het.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Vlakbij het station (gewoon het station uitlopen) zit - in mijn herinnering - een chill veldje/parkje waar vaker meets worden gehoudenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef Studeur het volgende:
Oke maar waar in Utrecht dan? Is er al een plan? Bij iemand thuis?
Fuck the EBU.![]()
Zo'n mooie smoes als gisteren hoop ik nooit meer te hoeven vertellen. Voel me zo lullig om te liegenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Skippen met een mooie smoes dan
En gewoon vroeg op staanDus ik vraag wel gewoon vrij.
En er staat op zijn minst een dag vastquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als het een dag van te voren maar vaststaat is het vroeg genoeg toch.
Je kan nu wel in een park afspreken, maar als het met bakken uit de hemel komt, is het ook niet echt je van het.
Heeft ook maar 100+ topics geduurd
Ik had al beetje rondgekeken daarnaar, maar niemand woont in Utrechtquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:06 schreef Studeur het volgende:
Fuck the EBU.![]()
Ik ben benieuwd. Ik kom in ieder geval wel met een tas vol bier en munchiefood dan moet het haast goed komen. Afhankelijk van hoeveel bier en wiet ik consumeer draait het er waarschijnlijk op uit dat iedereen in een deuk ligt omdat ik praat als een tukker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Jij hebt de juiste positieve instelling
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik heb een beste tijd in Zwolle gewoond, dus plat versta ik wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik kom in ieder geval wel met een tas vol bier en munchiefood dan moet het haast goed komen. Afhankelijk van hoeveel bier en wiet ik consumeer draait het er waarschijnlijk op uit dat iedereen in een deuk ligt omdat ik praat als een tukker.
Wij kunnen het wel vinden met elkaar denk ik haha![]()
![]()
Nou,, nou,, dan neem ik mijn Limburgse dialect wel mee![]()
Straks zitten er twee stoners in Zeeland, een ligt nog in bed, Moira en Mono staan op Utrecht CS om zich heen te kijken, Vas wordt vijf minuten voor de meet opgepakt door de politie, Mur is mysterieus verdwenen, Olment is halverwege de treinrit uitgestapt om koffie te halen, een paar lui zijn in Deventer gestrand met een kerel in een berenmasker en last but not least, Klojo heeft huisarrest.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:24 schreef Sardu het volgende:
Foto's van konten, mensen die de shop nog niet in mogen, en nog niet echt een vaste plek om af te spreken. Ja dit word wel wat.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Vrij vragen dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vas werkt meestal op zondag. volgens mij heeft ze vrijdag unban? dus dan kan je het haar vragen.
Fuck the EBU.![]()
Goedzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
Zo'n mooie smoes als gisteren hoop ik nooit meer te hoeven vertellen. Voel me zo lullig om te liegenDus ik vraag wel gewoon vrij.
En anders ben je ineens ziek
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Straks zitten er twee stoners in Zeeland, een ligt nog in bed, Moira en Mono staan op Utrecht CS om zich heen te kijken, Vas wordt vijf minuten voor de meet opgepakt door de politie, Mur is mysterieus verdwenen, Olment is halverwege de treinrit uitgestapt om koffie te halen, een paar lui zijn in Deventer gestrand met een kerel in een berenmasker en last but not least, Klojo heeft huisarrest.prima meet wel ja
![]()
![]()
Dit is een highly likely situation, ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:29 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Straks zitten er twee stoners in Zeeland, een ligt nog in bed, Moira en Mono staan op Utrecht CS om zich heen te kijken, Vas wordt vijf minuten voor de meet opgepakt door de politie, Mur is mysterieus verdwenen, Olment is halverwege de treinrit uitgestapt om koffie te halen, een paar lui zijn in Deventer gestrand met een kerel in een berenmasker en last but not least, Klojo heeft huisarrest.Fuck the EBU.![]()
[..]
Straks zitten er twee stoners in Zeeland, een ligt nog in bed, Moira en Mono staan op Utrecht CS om zich heen te kijken, Vas wordt vijf minuten voor de meet opgepakt door de politie, Mur is mysterieus verdwenen, Olment is halverwege de treinrit uitgestapt om koffie te halen, een paar lui zijn in Deventer gestrand met een kerel in een berenmasker en last but not least, Klojo heeft huisarrest.![]()
[..]
Straks zitten er twee stoners in Zeeland, een ligt nog in bed, Moira en Mono staan op Utrecht CS om zich heen te kijken, Vas wordt vijf minuten voor de meet opgepakt door de politie, Mur is mysterieus verdwenen, Olment is halverwege de treinrit uitgestapt om koffie te halen, een paar lui zijn in Deventer gestrand met een kerel in een berenmasker en last but not least, Klojo heeft huisarrest.![]()
![]()
[..]
![]()
Het ultieme plot voor een stonermeet.![]()
@Mono, komt vast wel goed. Hoe langer ik praat hoe meer woorden uit het dialect ik er tussen prop zonder het door te hebben. Maar er komt ook een limbo en uit ervaring weet ik dat die ook niet te verstaan zijn.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:33 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Het ultieme plot voor een stonermeet.![]()
@Mono, komt vast wel goed. Hoe langer ik praat hoe meer woorden uit het dialect ik er tussen prop zonder het door te hebben. Maar er komt ook een limbo en uit ervaring weet ik dat die ook niet te verstaan zijn.
Check mij even vijf keer op een rij gequote worden.
Eckte baas hier !!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:34 schreef Ugjerke het volgende:
Check mij even vijf keer op een rij gequote worden.
Bij de meet wel even aanraken. Weinig mensen die het presteren een 5x quote combo te genereren.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Mijn verwachting:quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij de meet wel even aanraken. Weinig mensen die het presteren een 5x quote combo te genereren.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Bij de meet wel even aanraken. Weinig mensen die het presteren een 5x quote combo te genereren.SO FKING JELLY
D'r tussenin.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:56 schreef Moira. het volgende:
Sijn de biertjes for kratis of gewoon pleuris duur?
Stop jij Moira even in een Han Solo outfit.quote:
Prinses Leia, jeweetquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Stop jij Moira even in een Han Solo outfit.![]()
![]()
2 croissants op de oren en done!quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Dan moeten we even naar Return of the Jedi overschakelen.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan moeten we even naar Return of the Jedi overschakelen.Deze man heeft goeje ideeeen
Die e-card gaat voor mij niet werken je moet minimaal 20 jaar zijn. Hoezee, dat wordt volle mep.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Wat een fking onzin:quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef Klojo120 het volgende:
Die e-card gaat voor mij niet werken je moet minimaal 20 jaar zijn. Hoezee, dat wordt volle mep.En 12-17 dan?quote:◾de couponcode geeft recht op een e-ticket Dagkaart voor twee kinderen van 4 t/m 11 jaar onder begeleiding van één volwassene (minimaal 18 jaar)
Moira heeft geen idee.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Komt omdat ze een retard is
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Wil serieus niet weten hoe op gekomen bentquote:
Komt uit één of ander gek 'artistiek' toneelstuk/dansspel ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:18 schreef Olment het volgende:
[..]
Wil serieus niet weten hoe op gekomen bent
Fuck the EBU.![]()
Dacht ik al jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik typte 20 bedoelde 18 n 12-17 heeft pech
En wat een kut bullshit... Tering héeHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Tuurlijk nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ik typte 20 bedoelde 18 n 12-17 heeft pech
Vanaf je 12e mag je gewoon kopen en reizen, alleen 11 jaar en daaronder moet met iemand van 18+ reizen.Fuck the EBU.![]()
Waar moet Klojo vandaan komen dan?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Klojo stadquote:
Nee omgeving Best meen ikHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Dat lijkt op Limburg, kunnen jullie niet samen reizen?quote:
Vind ik geen probleem, leuk!quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt op Limburg, kunnen jullie niet samen reizen?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Mooi, dan is dat geregeld.quote:
Oooh dat liedje van IIIII VE HAAAD TE TIME OF MAH LIIIIIFE is op de radio, dan krijg ik altijd zin om heel fabulous mee te dansen.
Ik heb treinkaartje gekochtquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt op Limburg, kunnen jullie niet samen reizen?
MAAR...
Ik kan evt nog wel met de auto gaan denk ik
Kaartje raak ik wel kwijt
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:47 schreef Ugjerke het volgende:
Oooh dat liedje van IIIII VE HAAAD TE TIME OF MAH LIIIIIFE is op de radio, dan krijg ik altijd zin om heel fabulous mee te dansen.![]()
![]()
Stoners staan er bekend om dat ze makkelijk spullen kwijt raken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:48 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik heb treinkaartje gekocht
MAAR...
Ik kan evt nog wel met de auto gaan denk ik
Kaartje raak ik wel kwijt
quote:![]()
![]()
Als ik auto kan regelen thuis is geen probleem
Letterlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Stoners staan er bekend om dat ze makkelijk spullen kwijt raken.
Ik heb ge reverse image searched, kon niets vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we heen.
Wie zoekt uit waar het is?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Wat is het?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we heen.
Wie zoekt uit waar het is?Your beauty never ever scared me.![]()
Geen fucking idee.quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Dan ben je niet zo goed daarin, want ik heb kunnen achterhalen dat het een appartementencomplex aan de Bordeslaan in Den Bosch is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb ge reverse image searched, kon niets vinden.
nice onequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dan ben je niet zo goed daarin, want ik heb kunnen achterhalen dat het een appartementencomplex aan de Bordeslaan in Den Bosch is.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Gewoon Google Images gebruikt. Die bracht me naar de site van een makelaar, daardoor kreeg ik een straatnaam, welke ik met streetview opzocht.quote:
Jezus ik neem net 2 lachgaspatronen in 1 ballon, wat ga je daar van spacen zeg als je stoned bent.
Deed mn ogen dicht en kreeg en zag allemaal patroontjes waar ik heel gedetailleerd op in kon zoomen. Was echt ff helemaal van de wereldEn ik kwam langzaam terug en besefte weer waar ik was, hoe laat het was, welke dag het was, en als laatste dat ik straks moet werken, hallo wereld.
Gisteren met zn zessen alle 50 opgemaakt maar 2 in 1 ballon is toch net ff wat leuker
Voor de liefhebbers lachgas op de meet?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Wil het nog wel een keer proberen in de juiste relaxete setting.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef Studeur het volgende:
Jezus ik neem net 2 lachgaspatronen in 1 ballon, wat ga je daar van spacen zeg als je stoned bent.
Deed mn ogen dicht en kreeg en zag allemaal patroontjes waar ik heel gedetailleerd op in kon zoomen. Was echt ff helemaal van de wereldEn ik kwam langzaam terug en besefte weer waar ik was, hoe laat het was, welke dag het was, en als laatste dat ik straks moet werken, hallo wereld.
Gisteren met zn zessen alle 50 opgemaakt maar 2 in 1 ballon is toch net ff wat leuker
Voor de liefhebbers lachgas op de meet?![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:17 schreef Studeur het volgende:
Voor de liefhebbers lachgas op de meet?Meenemen
Altijd al een keer met die eckte patronen willen doen
Fuck the EBU.![]()
Net vijf euro gewonnen van mijn moeder. Ik zei dat een enkeltje de helft van een retourtje kostte, en mama dacht van niet_
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Die lelijke gebouwen zie ik elke ochtend als ik moet overstappen in den boschquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
Hier gaan we heen.
Wie zoekt uit waar het is?
Jullie wonen samen nu ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die lelijke gebouwen zie ik elke ochtend als ik moet overstappen in den bosch![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Officieel ingeschreven en alles![]()
Al andere woonruimte of nog steeds in de flat?![]()
In de flatquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Al andere woonruimte of nog steeds in de flat?wel dringend op zoek naar iets anders
Snap ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In de flatwel dringend op zoek naar iets anders
Komt wel goed toch![]()
![]()
Wie wil er in de Bijlmer van Den Haag wonen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:20 schreef Monopoly het volgende:
Mijn flatje in Den Haag komt vrij te staan !
Fuck the EBU.![]()
Vogelaarwijk, hartstike gezellligquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie wil er in de Bijlmer van Den Haag wonen?![]()
![]()
Hmm milkshake en joint
(Ok eerst mijn patatjes opeten haha, nomnomnom)Your beauty never ever scared me.![]()
Erg héquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Amarantha het volgende:
Maar er is geen één stoner hier die in Utrecht woont?![]()
ik ken wel iemand die wat in den haag zoektquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie wil er in de Bijlmer van Den Haag wonen?![]()
![]()
600,- excl mooie flat op 4 hoog in Moerwijk. 2 kamers eigen keuken, eigen badkamer met WC. Huurtoeslag mogelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ken wel iemand die wat in den haag zoekt![]()
Uiteraardquote:quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie wil er in de Bijlmer van Den Haag wonen?
Andersom?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet maar aan een gracht en je kan in de kelder zitten. Heb daar ooit eens een hele middag doorgebracht met mijn toenmalige vriendin.![]()
Exactly!quote:![]()
Danku, bij binnenkomst niet op gelet en bij het verlaten van het pand te stoned om op te letten.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ah echt! Den haag is toch niet zo je ding of?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog geen idee. Waarschijnlijk weer Zwolle.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Oh jawel, prima stad. Studie is klaar dus ik hoef niet meer in de buurt van school te wonenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah echt! Den haag is toch niet zo je ding of?
En ik krijg volgende maand een contract op stage, dus dan werk ik in Groningen, maar dat vind ik gewoon te ver van de buitenwereld, dus wordt het Zwolle![]()
![]()
Luipaardenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:42 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik dacht precies het zelfde.. Vond je maar lui1) Yup. Ik kan er wel meer woorden over vuil maken dan dat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
1) Beetje aso van je ouders.
2) Als je je teen hebt gebroken kun je daar verder niks aan doen, een ritje naar de huisarts is dan niet echt nodig. Die zal je namelijk vertellen dat je de teen even in moet tapen (met sport-tape aan je grote teen oid vast tapen) voor extra steun, en dat je verder gewoon rustig aan moet doen en je voet niet te veel belasten.
Ik had mijn 'ring'teen gebroken na een foute landing na een sprong op de balk (ging weer eens turnen, whehe), werd gelijk helemaal dik en paars en pijnlijk.
Ben toen toch even naar de huisarts gegaan, maar hij zei gelijk dus al dat hij niks kon doen. Je kunt een teen niet gipsen, en een röntgenfoto maken ze er ook niet voor. Want dat kost best veel geld, en het kan net zo goed blijken dat hij níét gebroken is, en als hij wél gebroken is dan heb je nog niks aan die informatie want een gebroken teen groeit vanzelf weer 'vast'.
Gewoon even een weekje vastgetaped houden aan een buur-teen en er zo min mogelijk op lopen, dusBeetje hinkelen ofzo, of alleen op je hak steunen.
Als je er helemaal moeilijk mee gaat doen en gewoon loopt zoals je normaal loopt, heb je wel kans dat hij weer scheef vastgroeit, dus doe er maar voorzichtig mee
Ik heb er trouwens nog best even last van gehad. Soms in bepaalde houdingen als er druk op die teen staat nog steeds, omdat het altijd een beetje gevoelig blijft omdat het niet goed kan vastgroeien.
Tenen
2) Ja, klopt. Dat zei de huisarts ook aan de telefoon, maar ze zei dat het toch wel slim was om even langs te komen om zeker te zijn of het is gebroken of niet zodat het de juist aanpak krijgt.
Tevens: Meisjes die turnen(
)
Dus nu heb ik gewoon 4-6 weekjes pijn. Kan ik goed gebruiken om bv. niet mee te gymen (wat een kut vak is dat, totaal nutteloos)
Nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
In je eentje flauwvallen is pas kut
Dan word je wakker op de grond en denk je "wat is deze?" en niemand gelooft dat je bent flauwgevallen omdat ze het niet hebben gezien
Terwijl je dan toch echt nog wel een uurtje of 2 je ff niet lekker voelt en licht in je hoofd enzo
Ja dat had ik ook, was nog een uurtje ofzo een beetje in de war, een beetje druk op mijn hoofd, was een heel raar gevoel maar niet bepaald slecht. Sinds ik flauw ben gevallen voel ik me eigenlijk beter dan de dagen ervoor, hoe gek het ook klinkt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Sorry, ik sliep lekker dus moest wat inhalen.
heb jij konthaar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:19 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry, ik sliep lekker dus moest wat inhalen.Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Gewoon ff niet meer blowenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Luipaarden
[..]
1) Yup. Ik kan er wel meer woorden over vuil maken dan dat.
2) Ja, klopt. Dat zei de huisarts ook aan de telefoon, maar ze zei dat het toch wel slim was om even langs te komen om zeker te zijn of het is gebroken of niet zodat het de juist aanpak krijgt.
Tevens: Meisjes die turnen(
)
Dus nu heb ik gewoon 4-6 weekjes pijn. Kan ik goed gebruiken om bv. niet mee te gymen (wat een kut vak is dat, totaal nutteloos)
[..]
Nog nooit meegemaakt.
Ja dat had ik ook, was nog een uurtje ofzo een beetje in de war, een beetje druk op mijn hoofd, was een heel raar gevoel maar niet bepaald slecht. Sinds ik flauw ben gevallen voel ik me eigenlijk beter dan de dagen ervoor, hoe gek het ook klinkt.
Fuck the EBU.![]()
picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Mwah, probeer het regelmatig te trimmen.Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik laat mijn konthaar altijd vakkundig weg scheren door een prinses onder de douche![]()
Fuck the EBU.![]()
Ja.quote:
Huh?quote:
Ik heb wel weinig konthaar. Zien?Dit -- Parkiet is mijn papa
Maar.. maar.. ik had het nog best mooi volgehouden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou dat je dan geen shit krijgt met flauwvallen enzo
Had maar 2 hijsjes. Dat kan toch niet veel doen?
Net maar 80euro gekregen van 30uur werken.
Kutloonquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef Unscrewed het volgende:
Net maar 80euro gekregen van 30uur werken.![]()
Ja en mensen die PRECIES hetzelfde doen maar 16/17/18 zijn verdienen veel meer.quote:
Wat een discriminatie.Dit -- Parkiet is mijn papa
Gewoon een vak gaan leren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja en mensen die PRECIES hetzelfde doen maar 16/17/18 zijn verdienen veel meer.
Wat een discriminatie.![]()
Vas nog steeds banners aan het plaatsen?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
tfoequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik laat mijn konthaar altijd vakkundig weg scheren door een prinses onder de douchezzzzz![]()
tot vrijdag geloof ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vas nog steeds banners aan het plaatsen?![]()
Hallon Princes.quote:
Awh.quote:
We moeten een groot welcome back feest organiseren
BRB Dinner.Dit -- Parkiet is mijn papa
Heb vandaag pas mijn salaris gekregen, en best laat.quote:
Ik ga morgen kijken.
Sorry, hoe heette die ook alweer?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb vandaag pas mijn salaris gekregen, en best laat.
Ik ga morgen kijken.
Sorry, hoe heette die ook alweer?
Dankjewel.quote:
Ik zal morgen kijken in Eindhoven, daar is zo'n speciale wierook winkel.
Die moet hem wel hebben!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik zal morgen kijken in Eindhoven, daar is zo'n speciale wierook winkel.
http://www.magicmomentseindhoven.nl/wierook/quote:
Ik denk het ook!
Er zijn ook een stuk of 3 spirituele winkels dus als die bovenste hem niet heeft..Dit -- Parkiet is mijn papa
Die ronde kokers, hem heet dat merk, zijn best wel koppijn verwekkende dingen. Die zie ik in die kast ook veel liggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
http://www.magicmomentseindhoven.nl/wierook/
Ik denk het ook!Your beauty never ever scared me.![]()
Oh ja, dat had je verteld. Die zou ik dan niet kopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ronde kokers, hem heet dat merk, zijn best wel koppijn verwekkende dingen. Die zie ik in die kast ook veel liggen
Zijn trouwens wel erg populair maar komt omdat ze echt overal verkocht worden in de meest rare geuren maar ja of je dat nou moet willen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh ja, dat had je verteld. Die zou ik dan niet kopen.Doe mij maar een echte wierook geur.. Alsof je zo'n Chineze winkel binnen loopt ofzo
Precies.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zijn trouwens wel erg populair maar komt omdat ze echt overal verkocht worden in de meest rare geuren maar ja of je dat nou moet willen..Doe mij maar een echte wierook geur.. Alsof je zo'n Chineze winkel binnen loopt ofzo
Echt zo'n leuke Chinese oudheid-sfeer. Als ik die van jou echt niet kan vinden, zoek ik wel naar wierook die 100% natuurlijk is, niks syntethisch (ivm gezondheid etc).
Bwhaha, mijn teen is echt zo'n lomp dik stompje geworden aan de onderkant.
Ik wil dat nieuwe 5euro biljet.
Heb 'm al paar keer in handen gehad in de winkel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil dat nieuwe 5euro biljet.
[ afbeelding ]
Vind 'm lelijk
Mja, went vanzelf.Fuck the EBU.![]()
Eerst bij de shop wou die gast m niet aannemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb 'm al paar keer in handen gehad in de winkel.
Vind 'm lelijk
Mja, went vanzelf.Daar zijn oplossingen voor te bedenken.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ja dat is gewoon niet gezond. Ik heb door de prikpil ook nog eens meer zin en ik voel me nu echt een gefrustreerd iemandYour beauty never ever scared me.![]()
Ik kan ook wel een beurt gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:26 schreef Amarantha het volgende:
Ja dat is gewoon niet gezond. Ik heb door de prikpil ook nog eens meer zin en ik voel me nu echt een gefrustreerd iemand![]()
Gisteren gehadquote:![]()
Vandaag roken we restjes en puur want tabak is op
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gisteren gehad![]()
Vandaag roken we restjes en puur want tabak is opGoed bezigquote:
Fuck the EBU.![]()
quote:quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik ga morgen beginnen met mediteren. Ik ga heel mijn leven analyseren en alles opschrijven. Dan ga ik mijn leven beteren. En ik ga gitaar spelen weer oppakken.
Meditatie, hoe ga je dat doen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ga morgen beginnen met mediteren. Ik ga heel mijn leven analyseren en alles opschrijven. Dan ga ik mijn leven beteren. En ik ga gitaar spelen weer oppakken.![]()
Wierook, lampen uit en een dimlichtje aan als ik die kan vinden, dan instructies volgen en mediteren.quote:
Nah, dat is vrijdag. Moet even de rotzooi in mijn hoofd opruimen een beetje.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik gewoon een spliff, een zak chips en muziek je ofzo..quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wierook, lampen uit en een dimlichtje aan als ik die kan vinden, dan instructies volgen en mediteren.
Laatst was ik op een feest 2 week geleden, ik was dronken daarna ging ik nog wiet roken..
Maar niemand wist dat dat ik stoned was, ik was fkin stoned na paar hijsjes kwam geen woord meer uit mijn mond![]()
![]()
Ohhh.. Ik ken wel een goed verhaal als je wiltquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, dat is vrijdag. Moet even de rotzooi in mijn hoofd opruimen een beetje.
"The knight in Rusty Armor"He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Hier ook wierrookje en kaarsje aan
Biertje, wijntje, jointje aan, chill muziekje aan, voor de rest alles uit, lekker op het matras en zitzak een goede chill neerzetten
kusjens
Fuck the EBU.![]()
Zo ook effe eentje draaien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hehe, tja dat is leuk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef Glibber het volgende:
[..]
Ik gewoon een spliff, een zak chips en muziek je ofzo..
Laatst was ik op een feest 2 week geleden, ik was dronken daarna ging ik nog wiet roken..
Maar niemand wist dat dat ik stoned was, ik was fkin stoned na paar hijsjes kwam geen woord meer uit mijn mond
Totdat je weer nuchter bent. Dan zit je opeens weer in de keiharde wereld en moet je weer door terwijl je lui wordt van wiet als je het dagelijks abused.
Misschien toch maar mentale hulp zoeken.
Hahahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:21 schreef Unscrewed het volgende:
Misschien toch maar mentale hulp zoeken.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: