een man? Ik ben kleiner.quote:
En dan zo'n kaulolelyke versie uitkiezenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:10 schreef fyah het volgende:
Ik ben niet met auto's maar ik zou wel een audi r8 willendayum
[ afbeelding ]
auto'squote:
je mag in mijn denktank? elke donderdag komen we samen en denken we heel hard na over allerlei onderwerpen zoals aids in afrika en het midden oosten.quote:
Waarom ben je dan ook in godsnaam 1.92.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:07 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mijn chick is ook 1.68, is soms net iets te klein als je zelf 1.92 of zo bent.
Kom maar op mijn rug, de Panzerkampfwagen VIII Maus (Mouse) is een zeer robuuste Panzerkampfwagen.quote:
Ben je 8 cm langer dan ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:07 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ben zelfs 8 cm kleiner.![]()
Omdat superior dna dit dat. En nee, want ik moet ecto blijven tochquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook in godsnaam 1.92.Begint je frame al een beetje out te fillen?
Uiteindelijk voor chocolademelk gegaan?
[..]
Kom maar op mijn rug, de Panzerkampfwagen VIII Maus (Mouse) is een zeer robuuste Panzerkampfwagen.
Boos boos of leuk boos?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, da's je geraden ja.. K word boos mattie
2e en 3e krijgen mijn goedkeuringquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:10 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moordlustigquote:
Denktankquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:11 schreef fyah het volgende:
[..]
je mag in mijn denktank? elke donderdag komen we samen en denken we heel hard na over allerlei onderwerpen zoals aids in afrika en het midden oosten.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom ben je dan ook in godsnaam 1.92.Begint je frame al een beetje out te fillen?
Uiteindelijk voor chocolademelk gegaan?
[..]
Kom maar op mijn rug, de Panzerkampfwagen VIII Maus (Mouse) is een zeer robuuste Panzerkampfwagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |