quote:
Mooie scene was datquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Zijn allemaal meistahquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit te twijfelen over The Indigo & Brown Pinstripe Suit of The Gray & Indigo Pinstripe Suit

Ja klein genoeg iig om hakken te kunnen dragen zonder langer te zijn dan de meeste mannenquote:

Post door slotje telt niet toch. Wilde wel bijna openen omdat het zo lang duurdequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
Twijfelde of ik hem moest openen omdat mortaxx :S

quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef Dqod het volgende:
Duurde lang
[..]
Nee, tandjes.. Gewoon tandjes
[..]
Mooie scene was dat

Oh alleen deze hebben ze in nanotech versie.quote:

Ben zelfs 8 cm kleiner.quote:
rustig pls hou controlequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef Rawberry het volgende:
wtf, zo lang duren man
BEN JE GEK OFZO???

Mijn chick is ook 1.68, is soms net iets te klein als je zelf 1.92 of zo bentquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yep, wat ga je doen?
[..]
Gewoon nee. Perfect barefoot, perfect in heels.

quote:
Nou zo klein is het ook alweer nietquote:

Geen tandjes, wordt verworpenquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:06 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch bedankt hoor :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww

Lieverd, dat is spreekwoordelijk. Het is niet m'n bedoeling om aan je poes te komen.quote:

Ja, da's je geraden ja.. K word boos mattiequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Lieverd, dat is spreekwoordelijk. Het is niet m'n bedoeling om aan je poes te komen.

wacht, hoezo boodschap? dat hele fuck society ding of het feit dat hij zelf tyler is? ben ik nu te slim of te dom voor fightclub?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijn mindfuck m.b.t. die film was dat ik de gehele film niks doorhad over een dubbele laag/achterliggende boodschap, de gehele film lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |