3.6?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef Nutkicker22 het volgende:
Hoe hoog zal de n-term dit jaar komen te liggen voor Frans ?
Dat hangt van de moeilijkheid van het examen af. Niet van dit soort onzin.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:14 schreef Nutkicker22 het volgende:
Hoe hoog zal de n-term dit jaar komen te liggen voor Frans ?
Jawel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef remcoP het volgende:
[..]
Dat hangt van de moeilijkheid van het examen af. Niet van dit soort onzin.
Net zolang uit laten lekken tot ze maar met een goede herziene versie komen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef Miousana het volgende:
Heeft iemand de herziende versie al op het wereldwijde web gevonden?
Dan had het nooit zoveel aandacht gekregen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef CWAV het volgende:
[..]
Ik wel. Als tig mensen onreglementair hun examens halen op basis van al gestolen examens, dan vind ik dit een misstand die aan de kaak gesteld moet worden. Wel ben ik het met je eens over de termijn; als hij dit nu maandagavond bekend had gemaakt, was het CvE in staat geweest om de examens vandaag plaats te laten vinden.
Waarom 6.2? Lijkt me een beetje arbitrair.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:16 schreef remcoP het volgende:
[..]
Nee hoor, het enige dat de n-term doet is het gemiddelde naar een 6,2 trekken.
Inderdaad. Max vijf open vragen. Daar doe ik het voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Net zolang uit laten lekken tot ze maar met een goede herziene versie komen.
Of gewoon geen. Beetje hoge eisen stellen mag nu wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:18 schreef Miousana het volgende:
[..]
Inderdaad. Max vijf open vragen. Daar doe ik het voor.
Waarheid. Denk dat die azijnpissers bij 't Cito inmiddels ook wel toe zijn aan een tweede midlifecrisisquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Of gewoon geen. Beetje hoge eisen stellen mag nu wel.
Is al gepost eerder in dit topic.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef TanteSidonia het volgende:
komt er voor dit reserve examen ook zo'n tabelletje met aantal vragen/puntentelling/open-gesloten ed.??
Dan zijn we voor het eind van de zomervakantie nog niet klaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Of gewoon geen. Beetje hoge eisen stellen mag nu wel.
Nee. Normaal hebben examens er hooguit tien, dus genaaid worden we sowieso. Net als met Nederlands 2013-I. Thanks Citoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Kloktijd het volgende:
Vorige examen had 12 open vragen, dus valt opzich wel mee.
Een nieuwe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:22 schreef gelezwembroek het volgende:
Maar wordt het, het 2de tijdvak of een nieuwe?
Drie examens per jaar geloof ik. Gewoon voor het geval dat. En dit jaar is het dat geval.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef Ac1995 het volgende:
Domme vraag, maar hebben ze soms 10 examens liggen ofzo voor een jaar of hoe komen ze aan die nieuwe?
Misschien nog 1 extra versie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef Ac1995 het volgende:
Domme vraag, maar hebben ze soms 10 examens liggen ofzo voor een jaar of hoe komen ze aan die nieuwe?
Hier trouwens ookquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:05 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Nee, 1 dag na je laatste examen. Als je herkansing hebt mag je ze weer ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |