Haha inderdaad, wat is er op school te doen dan? Niets lijkt mequote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
Wtf is dit dan? waarom zouden ze?
Ik heb al een mail gehad en ik ben al gebeld.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb nog niks officieel gehoord van school, maar ik ga iig nog niet opstaan
Maar alle scholen moeten toch tegelijk ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Maar als je dan een herkansing nodig hebt om te slagen ga je naar het 3e tijdvak.
Ik werd 5 minuten geleden gebeldquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb nog niks officieel gehoord van school, maar ik ga iig nog niet opstaan
Haha, Gogo gaat het druk krijgen vandaagquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:52 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)-dag-uitgesteld.html
[..]
Idd, maar ik denk dat ze dat al verwacht hadden na gisteren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Haha, Gogo gaat het druk krijgen vandaag
Ik heb wat aanvullingen gedaan in mijn vorige post.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef AllesWatWas het volgende:
[..]
Jup, en waarom zou een organisatie (of wie dan ook) iemand geloven die zegt "het examen is uitgelekt"? Frans is namelijk écht niet de enige die is uitgelekt hoor. Misschien is er allang van tevoren contact geweest met het CvE (foto's uit document waren van begin mei), maar doordat zij besloten er niets mee te doen en het gewoon door te laten gaan vond klokkenluider oneerlijk en besluit te publiceren (wat behoorlijk logisch is), en de impact blijft behoorlijk beperkt nu doordat alleen Frans is uitgelekt van tevoren.
LAKS @LAKStweets 7mquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:36 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Het is zonde als ze het weggooien. Doe het dan als oefenexamen en publiceer gewoon alles.
Die koffiemutsten die altijd zo onvriendelijk zijn. Dachten even rustig koffie te kunnen drinken vandaagquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, maar ik denk dat ze dat al verwacht hadden na gisteren.
Dat is echt BS, waarom zouden ze het niet publiceren. Ze gaan het examen toch niet meer gebruiken en het geld is al uitgegeven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
LAKS @LAKStweets 7m
@KimmyleeDL Het correctiemodel wordt niet meer gepubliceerd door CITO daar het examen ongeldig is.
Welke scholier sluit er een annuleringsverzekering af? Die gaan toch zo goedkoop mogelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:48 schreef MCH het volgende:
Verschuiven van examen is gewoon geldige reden voor een annulering van je vakantie (als je tenminste een annuleringsverzekering hebt).
het examen morgen, ik neem aan dat het correctievoorschrift morgen gewoon om 5 uur wordt gepubliceerd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Travel. het volgende:
[..]
LAKS @LAKStweets 7m
@KimmyleeDL Het correctiemodel wordt niet meer gepubliceerd door CITO daar het examen ongeldig is.
Lijkt mij wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:00 schreef TanteSidonia het volgende:
[..]
het examen morgen, ik neem aan dat het correctievoorschrift morgen gewoon om 5 uur wordt gepubliceerd?
(van het nieuwe examen natuurlijk, want ik wil het kunnen nakijken)
Dan al? Boeken inleveren doe je toch na de herkansingen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef gelezwembroek het volgende:
Morgen moeten ze bij ons op school boeken inleveren onder het examen.
Nee, 1 dag na jelaatste examen. Als je herkansing hebt mag je ze weer ophalen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan al? Boeken inleveren doe je toch na de herkansingen?
Idd is wel een beetje vaag...quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan al? Boeken inleveren doe je toch na de herkansingen?
Bel voor de grap ff GoGo tours, sta je als 332383 in de wachtrij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:04 schreef Miousana het volgende:
Aan de ene kant is het heel kut voor de mensen die op vakantie gaan. Aan de andere kant is het een regel dat je beschikbaar moet zijn, dus had je je maar beter voor moeten bereiden op zo'n situatie.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:04 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Nee, 1 dag na jelaatste examen. Als je herkansing hebt mag je ze weer ophalen.
Serieus?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:04 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Nee, 1 dag na jelaatste examen. Als je herkansing hebt mag je ze weer ophalen.
Arme werknemers.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:04 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Bel voor de grap ff GoGo tours, sta je als 332383 in de wachtrij.
Leren? Wat wil je in die dag extra gaan leren dan? Je mag gewoon een woordenboek gebruikenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef gelezwembroek het volgende:
Sowieso klagen omdat je 1 dag extra mag leren.
Nou dan, maar je kan nu toch nog ff oefenen oid.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Leren? Wat wil je in die dag extra gaan leren dan? Je mag gewoon een woordenboek gebruiken
twitter:LAKStweets twitterde op woensdag 29-05-2013 om 11:07:04@wendelienm @Examens2013 Helaas is er wettelijk bepaald dat je beschikbaar moet zijn, dus we vermoeden dat het CvE alle claims zal afwijzen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |