quote:Update 22:28 uur: Het College van Examens laat weten dat het examen vooralsnog doorgaat. Ze streven ernaar een vervangend examen aan te bieden, zegt woordvoerder Mirjam Kapelle tegen NRC. Dat zou het herkansingsexamen uit de tweede termijn kunnen zijn (al zal het lastig worden dat examen nog op tijd op alle scholen te krijgen). Het CvE laat morgenochtend zo vroeg mogelijk weten wat er precies gebeurt. Leerlingen worden door hun eigen school op de hoogte gehouden.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef gelezwembroek het volgende:
Sowieso klagen omdat je 1 dag extra mag leren.
Exactementquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Nee, in regels staat dat je tot 1 juli beschikbaar moet blijven. Dus eigen schuld dikke bult.
Dat zal best. In de regels staat ook dat je met je fikken van die dingen afblijft.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Nee, in regels staat dat je tot 1 juli beschikbaar moet blijven. Dus eigen schuld dikke bult.
Jawel, maar je moet er rekening mee houden dat je een examen moet maken. En dus is het slim om te zorgen dat je altijd direct terug kan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:24 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Dus tussen 29 mei - 1 juli mag je niet weg?
Natuurlijk wel, maar dan wel op eigen risico.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:24 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
twitter:LAKStweets twitterde op woensdag 29-05-2013 om 10:24:58Voor de duidelijkheid: wij adviseren kandidaten om wel naar school te gaan, tenzij je school dat anders aangeeft! Uitstel is wel definitief. reageer retweet
Officieel niet, het is iig verstandig om te wachten tot het weekend na de examens. Dat je zelf 1 dag na de examens al weg gaat is je eigen domme fout.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:24 schreef Kloktijd het volgende:
[..]
Wie? Degene die ze gejat heeft of gepubliceerd?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Wat een onzin, die examens staan gepland en alleen door een reden als dit kan daar verandering inkomen. Ik hoop dat ze die idioot in ieder geval financieel aansprakelijk stellen. En dus ook voor al die vakanties die dit mensen kost.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:22 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Wat een onzin, die examens staan gepland en alleen door een reden als dit kan daar verandering inkomen. Ik hoop dat ze die idioot in ieder geval financieel aansprakelijk stellen. En dus ook voor al die vakanties die dit mensen kost.
Nee. Ik settel niet voor minder dan een 6.5quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:26 schreef Controlando het volgende:
Wat een stelletje kneuzen daar man. Geef iedereen gewoon een 6.2/6.3. Geen gezeur en iedereen blij.
Ken ik lekker nog een dag gaan wachten op dat gebonjourtaal.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:26 schreef themole het volgende:
Neemt niet weg dat het vervelend is voor de mensen die nu later op vakantie gaan. Misschien dat
[ afbeelding ]
ze kan redden.
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:26 schreef Controlando het volgende:
Wat een stelletje kneuzen daar man. Geef iedereen gewoon een 6.2/6.3. Geen gezeur en iedereen blij.
Ken ik lekker nog een dag gaan wachten op dat gebonjourtaal.
Laat ze maar evenredig opdraaien dan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:26 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wie? Degene die ze gejat heeft of gepubliceerd?
Wtf is dit dan? waarom zouden ze?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:25 schreef Holenmens het volgende:
twitter:LAKStweets twitterde op woensdag 29-05-2013 om 10:24:58Voor de duidelijkheid: wij adviseren kandidaten om wel naar school te gaan, tenzij je school dat anders aangeeft! Uitstel is wel definitief. reageer retweet
Kosten kun je sws niet verhalen want, je moet nu beschikbaar blijven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Laat ze maar evenredig opdraaien dan.
Mwah nee. Ik vind het verstandiger om gewoon 1 juni - 16 juni te gaan gelet op de prijs. Dit risico wat zich een keer heeft voor gedaan is iets wat kan gebeuren. Jammer van je vakantie, neem een last minute en je bent in totaal nu net zo veel kwijt als in juliquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:25 schreef themole het volgende:
[..]
Officieel niet, het is iig verstandig om te wachten tot het weekend na de examens. Dat je zelf 1 dag na de examens al weg gaat is je eigen domme fout.
Er gingen zelfs mensen vanavond rond 20:00 al wegquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Tiezol het volgende:
Ik ga vrijdag op vakantie dus ik vind het prima.
Wel volledig in je anus gepenetreerd als je donderdag op vakantie zou gaan.
Jammer voor je.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Goede zaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |