Oeh, dat lijkt me heel lastig. Ik vind het al een gepuzzel om mijn linkerborst te geven omdat dat zo onnatuurlijk voelt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je zelf de fles dan niet op je linkerarm geven? Ik geef flesjes liefst op mn linkerarm, maar wisselde dat bewust ook af
Oh ik ben niet de enigequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:30 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me heel lastig. Ik vind het al een gepuzzel om mijn linkerborst te geven omdat dat zo onnatuurlijk voelt.
bereid je dan maar vast voor: op een gegeven moment moet je luiers verschonen van een wegkruipende dreumes die ook nog eens wil gaan staan....quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:35 schreef Fieder het volgende:
Ik kan L ook alleen verschonen als zijn hoofd naar links ligt
Ik ben ook wel redelijk motorisch gestoord hoor. Maar dat lijkt me best moeilijk. Ik kan het natuurlijk proberen, zeker met een voedingskussen erbij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef LadyBlack het volgende:
Kun je zelf de fles dan niet op je linkerarm geven? Ik geef flesjes liefst op mn linkerarm, maar wisselde dat bewust ook af
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef L-E het volgende:
L. plast ook vooral zichzelf onder. En trekt dan meteen zo'n misplaatst verongelijkt gezicht, alsof ik het hem aan doe![]()
Klacht: mensen die als ze L. zien alleen maar kunnen benoemen hoe klein hij is. En dan x 100. Goh klein zeg. Jeetje mina, klein is-ie hoor. Poe he wat klein. Nou nou, is niet veel he? Etc etc.
Hij heeft ook heel veel andere kwaliteiten ja!
En bij voorkeur wordt er dan 2x afgevuurd door D. Denk je dat ie klaar is met afvuren, komt er nog een 2de keer achteraan. En denk je dat er iets komt en leg je er wat overheen doet ie niets natuurlijk. Apart geval die baby van ons.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:39 schreef Fieder het volgende:
Kyara![]()
LB jongetjes plassen ook naar opzijdus de vuurlinie is overal
Bij Nathan riepen ze ook tijdenlang dat ie zo klein was, met 5 pond bij de geboorte schiet je dan steeds in de verdediging en denk je dat ze een punt hebben. Maar nu bij Lauren riepen en roepen ze weer dat ze zo klein is en die was/is bovengemiddeld! Kortom, mensen zeggen maar wat en bedoelen vaak vooral "jong" ipv "klein".quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:51 schreef L-E het volgende:
L. plast ook vooral zichzelf onder. En trekt dan meteen zo'n misplaatst verongelijkt gezicht, alsof ik het hem aan doe![]()
Klacht: mensen die als ze L. zien alleen maar kunnen benoemen hoe klein hij is. En dan x 100. Goh klein zeg. Jeetje mina, klein is-ie hoor. Poe he wat klein. Nou nou, is niet veel he? Etc etc.
Hij heeft ook heel veel andere kwaliteiten ja!
Ik heb van vrienden een piemelhoedje gekregen!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:20 schreef -mandy- het volgende:
[..]
En bij voorkeur wordt er dan 2x afgevuurd door D. Denk je dat ie klaar is met afvuren, komt er nog een 2de keer achteraan. En denk je dat er iets komt en leg je er wat overheen doet ie niets natuurlijk. Apart geval die baby van ons.
Een wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb van vrienden een piemelhoedje gekregen!Maar eigenlijk is dat helemaal niet handig, want dan merk je pas als ie half is aangekleed dat hij toch zeiknat (ah, daar komt het woord dus vandaan
) is op de rug.
Nog nooit van gehoord...quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb van vrienden een piemelhoedje gekregen!Maar eigenlijk is dat helemaal niet handig, want dan merk je pas als ie half is aangekleed dat hij toch zeiknat (ah, daar komt het woord dus vandaan
) is op de rug.
dat probleem heb ik soms met de meisjes ook....quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Suikertante het volgende:
[..]
) is op de rug.
Een peepeetee!!! Geniaal!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Suikertante het volgende:
[..]
) is op de rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |