quote:Wesley en Yolanthe Sneijder willen opnieuw trouwen
Yolanthe Sneijder-Cabau en haar man Wesley Sneijder zouden hun trouwbeloftes willen hernieuwen. "Het lijkt me geweldig om de huwelijksvoltrekking opnieuw te doen."
Dat vertelt het koppel aan Story.
"Wellicht trouwen wij weer als we straks vijf jaar man en vrouw zijn. Het lijkt mij in elk geval hartstikke leuk", vertelt Sneijder aan het blad. Zijn vrouw sluit zich daarbij aan: "En dan vooral intenser genieten."
Als er een tweede bruiloft komt hoeft Sneijder-Cabau naar eigen zeggen nergens over na te denken. "Wesley is een romanticus, ik weet zeker dat hij in zijn hoofd al precies weet hoe de dag eruit gaat zien."
De twee zijn volgens Sneijder-Cabau nog steeds verliefd. "Ik ben niet bang voor ons geluk en ik hoop dat het altijd zo goed blijft gaan tussen ons." Sneijder sluit zich daarbij aan: "Ik houd echt van deze vrouw."
Door: NU.nl/Lara Zevenberg
FYPquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:01 schreef Leandra het volgende:
Ben benieuwd welk bedrijf het deze keer mag nog wil plannen
Links had wel een beeld van Yo kunnen zijn in Madame Tussaudsquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:17 schreef alors het volgende:
Nog wat ditjes en datjes van de afgelopen paar dagen
[ afbeelding ]
27 mei 2013Love this #picture of my beautiful mother and sweet sisters!! ☺ big kiss to all of you!! #YC #YCjewels #Yolanthe #Family #Happy x
Ja idd, die lijkt nog het meest op de oude Yo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nog altijd een beetje gniffelen om die familie haas, met 9 kinderen
[..]
Links had wel een beeld van Yo kunnen zijn in Madame Tussauds
weer zo'n inhoudloos media bericht om weer effe in de aandacht te blijvenquote:
Dat voorstukje,quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond Yo bij Peter vd Vorst, om half 9.
Ik hoorde het op de achtergrond, heb helaas de beelden gemist. Was het niets?quote:
Ze staan naast Peter en zegt 'en als ik dan 's ochtends wakker wordt denk ik 'hmmm' en wil ik helemaal zo lekker tegen hem aan kruipen.' En tegelijkertijd glibbert ze richting Peter om het enigszins 'voor te doen' en hij lacht zo van 'wtf'quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de achtergrond, heb helaas de beelden gemist. Was het niets?
en even later zeker overgeven om op gewicht te blijven?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Vivi het volgende:
Ik vond het wel lief, beetje bakvisachtig maar ach..
Oh en *BREAKING* Ik hoorde net van een collega dat zij dit weekend op Ibiza sushi, inktvisringen en *TROMGEROFFEL* witbrood met aïoli at.
Die linkerzus is veel leuker, meer naturel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:17 schreef alors het volgende:
27 mei 2013Love this #picture of my beautiful mother and sweet sisters!! ☺ big kiss to all of you!! #YC #YCjewels #Yolanthe #Family #Happy x
Kunnen er nog meer #hashtags in 1 zin?quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:17 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
25 mei 2013Behind the scenes pic of today's #gypsy shoot on #Ibiza with my beautiful sweet 8 sisters wearing #YCjewels! Yolanthe.com! #YC #Yolanthe
[ afbeelding ]
25 mei 2013#Picture of yesterday's #photoshoot for #Grazia #Ibiza #YCjewels #YC #Yolanthe www.yolanthe.com
^^Kraagje omhoog
Instagram.. Denk ik. Als je zoekt op een van die woorden of haar naam zie je ook die foto voorbij komen. Aandacht aandacht aandacht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:53 schreef June. het volgende:
[..]
Kunnen er nog meer #hashtags in 1 zin?En waarom overal je eigen #naam achter zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |