Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Voordelen van Steam • Makkelijk toegang tot al je games • Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd • Vaak voordelige aanbiedingen • Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam • Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt • Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt • Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden. Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstarten
http://www.syfy.com/tinman/oz/ “The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Hotline Miami zit er ook in, top. Gekocht. Andere spellen kende ik niet maar Awesomenauts en Capsized lijken op zich ook wel tof. Had eigenlijk gehoopt op FTL. Is die al een keer in een bundle geweest?
Mwah volgens mij is Metro 2033 sowieso een voortvloeisel van 3DMark, maar dat weet ik niet meer zeker
Nee volgens mij niet, komt voort uit STALKER, 3D Mark zit ook in Finland, ooit opgezet vanuit Remedy (van Max Payne en Alan Wake) en hebben later de ENORM ondergewaardeerde game Shattered Horizon gemaakt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende: Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Nee volgens mij niet, komt voort uit STALKER, 3D Mark zit ook in Finland, ooit opgezet vanuit Remedy (van Max Payne en Alan Wake) en hebben later de ENORM ondergewaardeerde game Shattered Horizon gemaakt.
Shattered Horizon is/was tof alleen zo weinig spelers online
Rocks? Check. Laser beams? Check. Acid? Check. Body bag? Check.
Steam sale 75% off -> 2,50 (en eerder 50% off, heb um zelf voor 5 euro gekocht volgens mij).
Hotline Miami is af en toe wel gruwelijk frustrerend, op een leuke manier .
Heb nog een flinke berg spellen liggen, dus wacht wel even tot hij $5 is. Ziet er op youtube wel uit als een leuk spel maar iets te weinig variatie voor $10.
Trouwens, ik volg dat Prison Architect al een tijd maar is het echt zo goed dat het $30 waard is? Ik meen dat ze expres een hoge prijs hebben genomen om mensen uit de alpha te weren maar toch.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Heb nog een flinke berg spellen liggen, dus wacht wel even tot hij $5 is. Ziet er op youtube wel uit als een leuk spel maar iets te weinig variatie voor $10.
Trouwens, ik volg dat Prison Architect al een tijd maar is het echt zo goed dat het $30 waard is? Ik meen dat ze expres een hoge prijs hebben genomen om mensen uit de alpha te weren maar toch.
Inderdaad gewoon wachten op de Steam Summer Sale voor FTL .
De originele Shadow Warrior is tijdelijk gratis op Steam. Ik weet niet voor hoe lang, maar download hem maar zolang het kan zodat ie in je library staat!
Als de Alan Wake humble weekly sale is afgelopen, komt er dan ook meteen een nieuwe weekly sale?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman Barts Padawan Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende: Legende van FOK! in de maak.
Op woensdag 29 mei 2013 15:48 schreef SpankmasterC het volgende: De originele Shadow Warrior is tijdelijk gratis op Steam. Ik weet niet voor hoe lang, maar download hem maar zolang het kan zodat ie in je library staat!
Op woensdag 29 mei 2013 16:12 schreef JaimyLee het volgende: Als de Alan Wake humble weekly sale is afgelopen, komt er dan ook meteen een nieuwe weekly sale?
Hopelijk. De laatste keer volgde echter een lange pauze.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman Barts Padawan Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende: Legende van FOK! in de maak.