lig er nu onder van de vorige hint.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wil een cinderella dekbed. Maar geen zin om daar op te moeten wachten
nee, jij bent een oordopjequote:
Wel audio!quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga voor iets met audio.
Versterker oid.
psst, armbandje kopen?quote:
ik kan dr al jaren niet meer vanaf komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ze moeten van die livestrong zooi af nu.
quote:
Ga zelf oren, dop!quote:
Ik heb hier een kussen van Tempur en één van Cinderella, ik pak altijd die van Tempur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oke daar wacht ik dan nog heel even op
GMTA. Ik dacht hetzelfde hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef bambino het volgende:
Waarom dat extra ding erom heen? Lijkt wel een clit vibrator
probeer t uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef bambino het volgende:
dopquote:
dop in je oor !quote:
Die kan je in je oren haken, zodat ze niet uitvallenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef bambino het volgende:
quote:
goed verhaal manquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef Rockiejj het volgende:
hoi ik loop er graag homofiel bij oortjes
nee, gersquote:
Bij in-ears is dat toch bullshitquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan je in je oren haken, zodat ze niet uitvallen
maar deze zijn geelquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een gelul dit trouwens. Een beetje fatsoenlijk in-ear oordopjes blijven prima zitten tijdens het sporten.
maar deze zijn geelquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Bij in-ears is dat toch bullshit
Die van mij vallen er echt niet uit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |