ik kan dr al jaren niet meer vanaf komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja ze moeten van die livestrong zooi af nu.
quote:
Ga zelf oren, dop!quote:
Ik heb hier een kussen van Tempur en één van Cinderella, ik pak altijd die van Tempur.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:29 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Oke daar wacht ik dan nog heel even op
GMTA. Ik dacht hetzelfde hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef bambino het volgende:
Waarom dat extra ding erom heen? Lijkt wel een clit vibrator
probeer t uit zou ik zeggenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef bambino het volgende:
dopquote:
dop in je oor !quote:
Die kan je in je oren haken, zodat ze niet uitvallenquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef bambino het volgende:
quote:
goed verhaal manquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef Rockiejj het volgende:
hoi ik loop er graag homofiel bij oortjes
nee, gersquote:
Bij in-ears is dat toch bullshitquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kan je in je oren haken, zodat ze niet uitvallen
maar deze zijn geelquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een gelul dit trouwens. Een beetje fatsoenlijk in-ear oordopjes blijven prima zitten tijdens het sporten.
maar deze zijn geelquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Bij in-ears is dat toch bullshit
Die van mij vallen er echt niet uit hoor
Maar die zijn niet zo hip geelquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een gelul dit trouwens. Een beetje fatsoenlijke in-ear oordopjes blijven prima zitten tijdens het sporten.
Mijne wit apple jwzquote:
ditquote:
applequote:
haten op applequote:
apple producten gebruikenquote:
Ik pas in-ears nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Bij in-ears is dat toch bullshit
Die van mij vallen er echt niet uit hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
een recieverquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:32 schreef Ceviche het volgende:
ik heb echt geen idee wat dit is, een 'receiver'??
Zo kunnen we oneindig door gaanquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik pas in-ears niet
je gaatjes zijn te kleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
dat sowieso.quote:
Gayquote:
Hier kun je meerdere apparaten op aansluiten (ps3 / pc / tv kastje ziggo of whatever) en dan het geluid daar mee regelen (surround). Ook zit er een tuner in etc etc.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:32 schreef Ceviche het volgende:
ik heb echt geen idee wat dit is, een 'receiver'??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |