quote:
Volgens mij klopt de naam van de bijrijder niet.quote:25 mei 1938 - Werd er door de gemeente politie Kerkrade een Harley Davidson aangeschaft. Veldwachter Sjeng Paulssen was de motorrijder en in de zijspan zit hoofdagent Grachten. De motor werd in de Tweede Wereldoorlog gevorderd door de Duitsers.
De eerste 30 seconden zat ik te wachten, wat moet ik zien? En dan gebeurt hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Moet je dit eens kijken, dan: In de plaatselijke community college. En de regen is zojuist weer begonnen
Maar echt, kijk het dan:
http://www.galesburg.com/(...)tage-of-CSC-flooding
wowquote:Op woensdag 29 mei 2013 03:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Geen worst, wel water. Campus/Galesburg is heftig aan het overstromen!
Foto's van de social media:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een Vine van een jaargenoot:
https://vine.co/v/bYAtXjh(...)ction_ref_map=%5B%5D
het moment die je wist dat zou komen ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 06:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De eerste 30 seconden zat ik te wachten, wat moet ik zien? En dan gebeurt het![]()
![]()
Ja ik kwam, hihiquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
het moment die je wist dat zou komen ...
beidenquote:
huh ik volg je even niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 06:44 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja ik kwam, hihitwee keer
en nu is het elke dag feest
jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
wowdie in dat rode jurkje ben jij toch?
En meuning!ik heb echt respect voor mensen die zo vroeg op kunnen staan, ik vind het maar zwaar
thanks! Dat zal, op het vliegen na, helemaal goedkomenquote:
Schat, is de koffie al klaar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 06:48 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen.
Veel plezier MaJo!
Wow, dat is een heftige overstroming, echt een vloedgolf, die de campus op komt.
oh zoquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Komen, voltooid verleden tijd = kwam. Ik kwam, hihi... 2 kinderen
ik zal m'n rubberbootje even pakken om je te reddenquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
super sexy toch
nog eentje:
[ afbeelding ]
best wel sexy jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 06:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
super sexy toch
nog eentje:
[ afbeelding ]
dat bedoelde ik nietquote:
Dat was even nadenkenquote:
momenteel 18 graden, om 1 uur 's nachtsquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dat was even nadenken
Leuke foto PS. Wat is de temperatuur bij jullie?
Eergisteren bij de lunch zei een collega op mijn vraag hoe het met haar ging, dat ze misselijk was. Dus ik zei misschien moet je dat niet zeggen, het zou de associatie bij mensen kunnen geven, dat je zwanger bent. Zegt ze: maar daarvoor moet je toch iets doen, wat ik niet heb gedaan. Ik dacht bij mezelf, dat ik het zo precies nou ook niet hoefde te weten.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:43 schreef Tinuviel het volgende:
Eergisteren bij de lunch zei een collega op mijn vraag hoe het met haar ging, dat ze misselijk was. Dus ik zei misschien moet je dat niet zeggen, het zou de associatie bij mensen kunnen geven, dat je zwanger bent. Zegt ze: maar daarvoor moet je toch iets doen, wat ik niet heb gedaan. Ik dacht bij mezelf, dat ik het zo precies nou ook niet hoefde te weten.
Turks Fruit!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 06:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
super sexy toch
nog eentje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:03 schreef MadMaster het volgende:
Die TT kwam me al bekend voor:
MEN / [AKQ SC #1484] Of je worst lust.
De Drie J's zijn ook niks...quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:26 schreef Greenpeas het volgende:
Ik had laatst per ongeluk SkyRadio opstaan (m'n vader had mijn auto te leen), en ik miste de DJ's gewoon.
Ze zal zich toch niet speciaal omgekleed hebben voor deze fotoshoot?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:11 schreef wyccie het volgende:
Leuk jurkje, en jij snapt in ieder geval dat je niet met een spijkerbroek door het water moet lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |