quote:Update 22:28 uur: Het College van Examens laat weten dat het examen vooralsnog doorgaat. Ze streven ernaar een vervangend examen aan te bieden, zegt woordvoerder Mirjam Kapelle tegen NRC. Dat zou het herkansingsexamen uit de tweede termijn kunnen zijn (al zal het lastig worden dat examen nog op tijd op alle scholen te krijgen). Het CvE laat morgenochtend zo vroeg mogelijk weten wat er precies gebeurt. Leerlingen worden door hun eigen school op de hoogte gehouden.
Die lok je makkelijk met dubbele toeslagen. Maar wordt wel een duur geintje, inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee ik denk ook niet dat het gebeurt
Zou ook niet weten waar je al die koeriers ineens vandaan moet halen
Volgend jaar nieuwe kansen!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
Stel dat het morgenochtend pas was uitgelekt en verspreid... Dan heb je pas echt een groot probleem
Dan was het niet doorgegaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
Stel dat het morgenochtend pas was uitgelekt en verspreid... Dan heb je pas echt een groot probleem
Mwah. Gaat men om 06:00 rijden dan ben je zelfs in de gekste uitpuntjes van Nederland (Vlieland enzo) wel terecht gekomen hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef Edensnator het volgende:
[..]
De operatie zou vannacht al op gang moeten worden gezet willen ze dit realiseren.
Nee juist niet, dan kan gewoon direct besloten worden om het niet door te laten gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
Ik arrogant? Haha, je kent mij totaal niet en dan zo dom oordelen. Overigens werd ik eerst onvriendelijk bejegend en dan kan ik wel vals reageren inderdaad. Een beetje hetzelfde als wat jij nu ook doet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef starla het volgende:
[..]
Zo zo, grote jongen. Je doet VWO. Nou knap hoor. Met je hautaine houding. Niets tegen arrogantie, maar jij bent misplaatst arrogant. En buitenal niet erg sympathiek.
Ga nu maar 10 kilo aardappele kopen in je petje, want je hoofd moet wel erg groot zijn door al die hersenen.
Dan hadden 17000 mensen het gemaakt en achteraf te horen gekregen dat het ongeldig verklaard zou worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef iBenny het volgende:
Ik ook, maar alleen omdat ik het zelf niet hoef te maken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het allemaal wel grappig vindt?
En hoe gaan ze dat doen met de BES-eilanden? Die hebben een paar uur later dat examen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef Hoeistmogelijkfuckzooi het volgende:
[..]
Mwah. Gaat men om 06:00 rijden dan ben je zelfs in de gekste uitpuntjes van Nederland (Vlieland enzo) wel terecht gekomen hoor.
+1quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mailenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Kikaru het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat doen met de BES-eilanden? Die hebben een paar uur later dat examen.
Ik vermaak me wel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hmm ja.. Daar zullen ze wel moeten printen, of er moet nu een vliegtuig vertrekken die kant op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Kikaru het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat doen met de BES-eilanden? Die hebben een paar uur later dat examen.
Er is een speciaal systeem voor het digitaal verspreiden van examens bij calamiteiten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef Kikaru het volgende:
[..]
mailen en printenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef StanleyAjax het volgende:
Gaan die koeriers ook langs de Antillen zeker..
Ik zie het voor me, een schooldirecteur gaat om 06:00 naar school, zet alle printers aan, begint als een gek te printen, dan is net het laatste examen uit de printer gerold om 11:00 en dan belt de koerier aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:42 schreef CWAV het volgende:
Waarom geen koeriers én digitale verspreiding? Dan neem je het risico weg dat examens er niet op tijd zijn en tegelijkertijd verklein je het aantal massaal weigerende printers omdat veel scholen het examen al via koeriers hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |