quote:
Zit er niet in. In 11 van de 28 afbeeldingen zit nog wat extra afbeeldingsinformatie, zoals dat het om een iPhone 4 gaat, en Microsoft Windows Photo Viewer 6.1.7600.16385 ergens gebruikt is even voor het plaatsen gisteren, maar veel heb je er niet aan. Volgens de data (maar kan fake zijn!) zijn de foto's om 2 mei iets over 12 uur 's nachts genomen, wat al voor de eerste examens is. Waar ik niet uitkom is waarom het alleen in die 11 zit en niet in allemaal, of waarom in allemaal niet, aangezien de twee soorten verschillen in ook hun basic DPI. De exif-data zit bijvoorbeeld alleen in sommige van de tekstboekje-bijlage-bestanden. Het lijkt erop dat twee verschillende soorten bestanden gecombineerd zijn, of dat bijvoorbeeld het grootste gedeelte van het tekstboekje al eerder is uitgelekt (?) (Of dattie gewoon met autoriteiten wil fucken

)
Indien de klokkenluider begin mei al bestanden had dan denk ik dat het weleens het geval kan zijn dat al voor de eerste examens een berichtje richting CvE is gegaan over uitlekken inclusief bijlage en met eventueel een ultimatum, maar aangezien er niets tegen gedaan is, de klokkenluider toch actie heeft moeten ondernemen en erg netjes is geweest door alleen het laatste vwo-examen in de war te schoppen(!) Als je kijkt naar alleen al deze impact en gedoe, als het volgens de klokkenluider chronisch uitlekken is en om meerdere scholen gaat dan is het gewoon een kwestie van kijken naar onwaarschijnlijk hoge afwijkende slagingspercentages voor Frans per school van dit jaar tegenover eerdere jaren. (Maar ik geef toe: lastig door alle extra stress nu.)
“Je moet vergeten, alles kun je vergeten, want alles verdwijnt al.
Vergeet de tijd van misverstanden, en de tijd verspild aan het hoe en waarom.
Vergeet de uren waarin wij vermoordden, door het zoeken waarom, het hart van ons geluk.”