Ze zeggen alleen nooit dat het zo is, maar dat het mogelijkheid zou kunnen zijn en dat het aan de kijker is om zelf te beslissen. Ik vind het zelf wel mooi hoe ze de bijbel zo interpreteren bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mooi altijd die redenatie van die gasten daar
WO II -> Aliens
Val Romeinse Rijk -> Aliens
Ontstaan van de mens -> Aliens
Grote oorlogen? -> Aliens
Bouwkunst van de Egyptenaren -> Aliens
Zo vaak kijk ik niet naar die kul maar ik heb toch een paar keer gezien dat ze tot de conclusie kwamen dat het niets anders dan aliens konden zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ze zeggen alleen nooit dat het zo is, maar dat het mogelijkheid zou kunnen zijn en dat het aan de kijker is om zelf te beslissen. Ik vind het zelf wel mooi hoe ze de bijbel zo interpreteren bijvoorbeeld.
Frank_Drebin -> Aliensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
WO II -> Aliens
Ja lol.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
WO II -> Aliens
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef HaywoodJablome het volgende:
I'm not saying it was aliens, but it was aliens.
weet je dat ik dat hele programma nog nooit gezien heb, maar vanwege dit plaatje wist ik meteen waar het over ging.quote:
Founding Fathers van de VS> Contact met aliensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
WO II -> Aliens
mja ik heb me nooit echt verdiept in geschiedenis en ik ben niet religieus. Waarschijnlijk de doelgroep die ze willen aanspreken door het aannemelijk te maken dat het aliens zouden kunnen zijn. Hoewel ik vrijwel zeker weet dat er aliens zijn, weet ik ookdat ik gewoon weinig van geschiedenis weet, dus er niet echt een goed oordeel over kan vellen. Er zijn vast genoeg mensen die het zonder meer gelovenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:10 schreef LethalNinja het volgende:
Ik heb iets van 10 eps gezien van Ancient Aliens't zou zomaar waar kunnen zijn.
Zijn er aliëns, ja nee, waren ze hier. Het is interessante stof om over te speculeren imo. Sowieso natuurlijk omdat als er een aliën ras is dat de bijbel eigenlijk nietig zou verklaren enzo.. Het heelal is sowieso een mooie manier om alledaagse problemen te relativeren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
mja ik heb me nooit echt verdiept in geschiedenis en ik ben niet religieus. Waarschijnlijk de doelgroep die ze willen aanspreken door het aannemelijk te maken dat het aliens zouden kunnen zijn. Hoewel ik vrijwel zeker weet dat er aliens zijn, weet ik ookdat ik gewoon weinig van geschiedenis weet, dus er niet echt een goed oordeel over kan vellen. Er zijn vast genoeg mensen die het zonder meer geloven
De supermarkt is te ver weg??? Weet je wat pas ver is?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:44 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Zijn er aliëns, ja nee, waren ze hier. Het is interessante stof om over te speculeren imo. Sowieso natuurlijk omdat als er een aliën ras is dat de bijbel eigenlijk nietig zou verklaren enzo.. Het heelal is sowieso een mooie manier om alledaagse problemen te relativeren.
Whahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:46 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De supermarkt is te ver weg??? Weet je wat pas ver is?
een mod zonder grootheidswaanzinquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:48 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Whahazo kan 't ook jah
Maarja ik deed 't wel eens tijdens een wintersport, vanuit de Alpen zie je de sterren helemaal goed. Dan kijk je naar de sterren en dan bedenk je dat 't weinig uit maakt wat er hier op aarde gebeurd. Dan zie je hoe klein de aarde is vergeleken met het heelal en dat dat zelfs bij een nucleaire oorlog op aarde gewoon vrolijk doorgaat.
whahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
een mod zonder grootheidswaanzin
* hugecooll voelt aan je voorhoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |