PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Vergeet niet je internet sluitingstijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben helemaal geen addict, verder zitten jullie zonder reden te haten op bijna alles waar ik over post. SMLENO, bronze teams etc.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben helemaal geen addict, verder zitten jullie zonder reden te haten op bijna alles waar ik over post. SMLENO, bronze teams etc.
Het zijn kortingsweken bij de Macquote:
Hiheiheaihahaha.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zijn kortingsweken bij de Mac
Ik zeg wel 5 miljoen maar ik heb nog veel meer. Ik heb namelijk ook een speciale kaart van EA gekregen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
SMLENO zal vast coins opleveren maar er zijn echt betere manieren.En DS2 veel mensen hier hebben al meer dan 5 miljoen coins bij elkaar getrade hoor. Het is dat wij vaak coins verkopen
Een speciale kaart? Waarom staat daar een punt achterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg wel 5 miljoen maar ik heb nog veel meer. Ik heb namelijk ook een speciale kaart van EA gekregen.
Verder kan het me niks schelen dat anderen ook zoveel hebben, ik snap alleen dat gehaat op 'mijn' methode en op het feit dat ik met bronze teams speel niet.
Jupquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef pascal08 het volgende:
Is dit een goede deal?
[ afbeelding ]
Ik zag 'm voor 35k minder dan de laagste BIN daarna.
Het is niet dat ik het niet snap maar ik vind het gewoon zielig dat jullie daarop gaan haten (ook al is het vaak een troll)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een speciale kaart? Waarom staat daar een punt achter
Maar dat je het niet snapt is juist het leuke, snap dat dan
Laat gaan. Sommigen hier zitten ook op mij te kankeren maar dat zijn dezelfde mensen die op hun knieën wilden gaan voor de tamper glitch. Triest volk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg wel 5 miljoen maar ik heb nog veel meer. Ik heb namelijk ook een speciale kaart van EA gekregen.
Verder kan het me niks schelen dat anderen ook zoveel hebben, ik snap alleen dat gehaat op 'mijn' methode en op het feit dat ik met bronze teams speel niet.
Jij haat ook altijd op dequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet snap maar ik vind het gewoon zielig dat jullie daarop gaan haten (ook al is het vaak een troll)
Oki, toch maar even proberen als ik 'm niet direct verkoop.quote:
Zonde van je controllerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oki, toch maar even proberen als ik 'm niet direct verkoop.
Speciale kaart?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm aan een keycord vast gemaakt.
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Kennen jullie die mop over een uitgeleende Ronaldo?
Dat is omdat je het te vaak gebruikt en dan wordt het irritant en ik ben niet de enige die dat vindt. Als jullie vinden dat ik te vaak SMLENO gebruik ga ik het ook minder gebruiken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij haat ook altijd op dedus what goes around comes around
Die kwam nooit meer terug toch? Of zoiets...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Kennen jullie die mop over een uitgeleende Ronaldo?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is omdat je het te vaak gebruikt en dan wordt het irritant en ik ben niet de enige die dat vindt. Als jullie vinden dat ik te vaak SMLENO gebruik ga ik het ook minder gebruiken.
92 whiningquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je vergeet 95 playing, ga dat er ook maar bij photoshoppen.
Ga jij SIF Ya Konan maar eens proberenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geef m de tijd. Je gaat m waarderen. Echt.
lekker toefjes lekker manquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie op de PS3 staan: upcoming: serie A invitational.
Ik dacht: ik zeg het ff.
Even wat bronzes kopen voor 150.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie op de PS3 staan: upcoming: serie A invitational.
Ik dacht: ik zeg het ff.
Wtf?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef wieisboos het volgende:
Djeetje je mag wel eens wat aan je werkhouding gaan doen, jij
en een 5 voor Frans kan echt niet
fransquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef wieisboos het volgende:
Wtf?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb al EM gekozen. Wiskunde is altijd al mijn slechtste vak geweest...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:05 schreef quer het volgende:
[..]
welk hoofdstuk? en welk profiel ga je kiezen?
sstuur jij nooit foto's van je rapport naar je broer ?quote:
Ohja die weet ik ook welquote:
Nee, maar hoe heeft hij die danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
sstuur jij nooit foto's van je rapport naar je broer ?
Die werkhoudingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef wieisboos het volgende:
Stimmtquote:
je verlies veel ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
Dit is trouwens mijn beste team op deze FIFA tot nu toe.
http://wefut.nl/squad/1722
Samedov 23 uit 20.
Bukharov 25 uit 8.
Gomez 14 uit 4.
Laat sowieso maar, mijn moeder gaat slapen, daar staat op de kamer de TV met playstation...quote:
Sommige mensen letten echt niet op in de les?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sommige mensen letten echt niet op in de les?
Ik mocht een keer 6 weken niet in Engelse les komen omdat ik een boek moest lezen. Ik had Winnie the Poohquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op de mavo en havo had ik vaak hoge cijfers op Engels, alleen ik had wel moeite met die examenteksten waardoor mijn cijfer op het eindexamen ook niet zo goed was.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sommige mensen letten echt niet op in de les?
nee dan win je makkelijk.quote:
Wat een aids. Die mensen op de PS3 kunnen er dan echt helemaal niks van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
Samedov 23 uit 20.
Bukharov 25 uit 8.
Gomez 14 uit 4.
Denken dat dit niet lekker speelt zonder het eerst te proberen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een aids. Die mensen op de PS3 kunnen er dan echt helemaal niks van.
ik moest vandaag weg, omdat ik mijn boek was vergeten en ze zei dat ik naar het domein moest werken aan nederlandsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik mocht een keer 6 weken niet in Engelse les komen omdat ik een boek moest lezen. Ik had Winnie the Poohgelezen. Mijn leraar vond dat niet goed. Maar ik vond van wel. 6 Weken lang status quo en uiteindelijk mocht het
Sukkel. Dat team blaas ik zo weg. Met 1 hand.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
Samedov 23 uit 20.
Bukharov 25 uit 8.
Gomez 14 uit 4.
ok.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sukkel. Dat team blaas ik zo weg. Met 1 hand.
Maakte je zeker een taalfout in je zinquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik moest vandaag weg, omdat ik mijn boek was vergeten en ze zei dat ik naar het domein moest werken aan nederlands
Domein?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik moest vandaag weg, omdat ik mijn boek was vergeten en ze zei dat ik naar het domein moest werken aan nederlands
Ja de beruchte plek waar je heen moet als je er bent uitgestuurd, gym heb en je doe niet mee, moet nakomen, soms les uren en daar staan de computers voor vmboquote:
Nee, we worden genaaid, het komt nu 17 juni pas.quote:
Kan wel, maar dan moet Distin er ook uit en dan moet Ignashevich erin. En dan Akinfeev op doel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player/2294
Doe hem er in
valt je niks op aan hem ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet Distin er ook uit en dan moet Ignashevic erin. En dan Akinfeev op doel.
Oh doen ze dat zo tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja de beruchte plek waar je heen moet als je er bent uitgestuurd, gym heb en je doe niet mee, moet nakomen, soms les uren en daar staan de computers voor vmbo
Hou vast dat team danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee, we worden genaaid, het komt nu 17 juni pas.![]()
Potje? Da's echt al heel lang terug.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou vast dat team danMijn bundesliga team is echt opper. En onverslaanbaar. Behalve waarschijnlijk door Reemi.
Komt in orde, spelen we na mijn laatste toetsweek een potje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou vast dat team danMijn bundesliga team is echt opper. En onverslaanbaar. Behalve waarschijnlijk door Reemi.
Ik moest een keer melden bij de rector. Maar die gaf op dat moment les. Was voor een brugklas dat hij les gaf. Hij zei alleen maar tegen die klas: Kijk maar goed naar hem, en zorg dat je later niet zoals hem wordtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh doen ze dat zo tegenwoordig.
Vroeger moest je gebukt voor de klas staan en mocht de hele klas je met de lange lat slaan.
durf je tegen mij ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, vet. Is goedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Potje? Da's echt al heel lang terug.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest een keer melden bij de rector. Maar die gaf op dat moment les. Was voor een brugklas dat hij les gaf. Hij zei alleen maar tegen die klas: Kijk maar goed naar hem, en zorg dat je later niet zoals hem wordt![]()
Hij is de broer van Vasili en zou als CB echt oppergeniaal zijn.quote:
Nee. Lindgren was eerst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
durf je tegen mij ?
bundesliga tegen bundesliga
challenge accepted. binnenkort ff keertje spelen danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een kneus, het is zoals hij. Die rector.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest een keer melden bij de rector. Maar die gaf op dat moment les. Was voor een brugklas dat hij les gaf. Hij zei alleen maar tegen die klas: Kijk maar goed naar hem, en zorg dat je later niet zoals hem wordt![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DS2 het is het broertje van die kut CB van hemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je dat zijn work rates L/H zijn en dat hij dus eigenlijk een extra CB is?
Dit kut team maakte wel weer even mijn avondquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
Samedov 23 uit 20.
Bukharov 25 uit 8.
Gomez 14 uit 4.
Die 2 zijn geniaal goed. Ignashevich heeft ook Low/High workrates. En Anyukov rent samen met Müller dan die hele rechterkant af. Het heeft zeker kans van slagen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
DS2 het is het broertje van die kut CB van hem
misschien wat voor op LM in een 352quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je dat zijn work rates L/H zijn en dat hij dus eigenlijk een extra CB is?
Ik stel me even het niveau van zijn tegenstanders voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit kut team maakte wel weer even mijn avond
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oh doen ze dat zo tegenwoordig.
Vroeger moest je gebukt voor de klas staan en mocht de hele klas je met de lange lat slaan.
Iemand moet divisie 5 ownen hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik stel me even het niveau van zijn tegenstanders voor.
Het komt door de handicap dat het zo lekker speelt, want een Bukharov.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik stel me even het niveau van zijn tegenstanders voor.
Misschien beter als CBquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien wat voor op LM in een 352
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloven in een handicap.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het komt door de handicap dat het zo lekker speelt, want een Bukharov.
Ik heb 1 wedstrijd gelijk gespeeld of zo in divisie 2 en de rest gewonnen. Nog 4 wedstrijden voor 1 punt en dan ben ik kampioen en ga ik even divisie 1 winnen morgen gr gr.quote:
De handicap ontkennen. Jij ontkent zeker ook de holocaust en de evolutietheorie?quote:
Creationismequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De handicap ontkennen. Jij ontkent zeker ook de holocaust en de evolutietheorie?
je hebt nog nooit een team van meer dan 200k gehad?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De handicap ontkennen. Jij ontkent zeker ook de holocaust en de evolutietheorie?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je hebt nog nooit een team van meer dan 200k gehad?
Wat voor team heb je vandaag in gedachten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Schweinsteiger gehaald voor 450k, 70k onder zn normale prijs, nice
ik had bijna suarez tots tot dat ik packs ging openen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien beter als CBKom potje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel. En toen kwam de crash en had ik weer maar 150k.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoeveel 100k packs kon je dan per account openen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had bijna suarez tots tot dat ik packs ging openen.
700k
Je hebt in ieder geval lol gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik had bijna suarez tots tot dat ik packs ging openen.
700k
1 had 4 accountsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel 100k packs kon je dan per account openen?
Ga je daar ook een video over maken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en ik ga morgen EA keihard uitschelden
Cito is getamperd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef Kamikazie het volgende:
Wat is dat voor gedoe met het Frans examen? Is uitgelekt ofzo
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ga je daar ook een video over maken?
quote:
Niet doen a.u.b.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
en ik ga morgen EA keihard uitschelden
Alles wordtdtdtdtdt getamperd.quote:
quote:
Ik had zo'n goede grap vandaag. Mijn moeder zei dat iemand op het werk Sito (of Cito, hoe je het ook maar spelt) heet. Dus toen zei ik: hoe grappig zou het zijn als hij Toets van achternaam heetquote:
Nee, ik wil nu geen FIFA doen. Misschien morgen ofzo.quote:
Pics pl0x. ;$quote:
Kom op man, ik heb zin om ff iemand batta te geven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had zo'n goede grap vandaag. Mijn moeder zei dat iemand op het werk Sito (of Cito, hoe je het ook maar spelt) heet. Dus toen zei ik: hoe grappig zou het zijn als hij Toets van achternaam heet
[..]
Nee, ik wil nu geen FIFA doen. Misschien morgen ofzo.
Beetje laggy idd. Maar niet heel erg hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe gaat 't qua verbinding, Toefjes? Valt het mee? Loopt hier eigenlijk redelijk, met heel soms een wat langere schok..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:06 schreef Toefjes het volgende:
Lindgren, je zet me voor schut met die tering truukjes van je
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
alleen in spoilersBaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Djeetje het volgende:
alleen in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nmisschien maar eens een keertje een kijke bij der nemen hoe ze dat doetIk beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef Djeetje het volgende:
Ze heeft zelfs een kanaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nmisschien maar eens een keertje een kijke bij der nemen hoe ze dat doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]Had ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:
Ik ben nu ook al bang voor Lindgren.quote:
Sorry voor die ene doodschop, maar op dat moment was dat het enige dat rechtvaardig leekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:14 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker potje Toef. Beetje geflatteerd wel. Waardig tegenstander.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sorry voor die ene doodschop, maar op dat moment was dat het enige dat rechtvaardig leek
En dit had niks met voetbal te maken. Dit was bij vlagen kunst. Wil een keer tegen jou als een vriend hier is. Gewoon om hem jouw spel te laten zien. Echt, respect
Zou jij of Lindgren. zo vriendelijk willen zijn om jullie beide teams te posten?quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou jij of Lindgren. zo vriendelijk willen zijn om jullie beide teams te posten?
Haha, ja, je stond daar maar wat te huppelen langs de zijlijn, wachten tot ik een move maakte, en dat duurde me te langquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een compliment.Bedankt.
Ik moest hardoplachen bij die schop.Kroos stond heerlijk uit zijn neus te eten met die bal aan z'n voet en ineens komt daar TOTS Boateng (?) even aangekacheld en die haalt Kroos én een medespeler keihard neer.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, je stond daar maar wat te huppelen langs de zijlijn, wachten tot ik een move maakte, en dat duurde me te langIk moest ook lachen
En hoe zag het team van toefjes er ongeveer uit?quote:
Die moet echt een slechte jeugd hebben gehad. Ik haat die man.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
ik word even konkohard genaaid door Sung Kwan Cho
Deze dus.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zou jij of Lindgren. zo vriendelijk willen zijn om jullie beide teams te posten?
ik haalde even de angel uit de aanval, iets te laat inkomen oke, geef dan geel. Maar nee die droplul geeft gewoon direct roodquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die moet echt een slechte jeugd hebben gehad. Ik haat die man.
Ja, dat is handicapped...quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Deze dus.Je ziet die eerste beweging jammer genoeg niet zo goed, maar dat is dus een fake naar voren.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157870910
Ja, daarvoor dacht ik ook al dat ik prijs had, maar die kopbal ging net naastquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat die omhaal van Arnautovic niet tussen de highlights staat.Die actie daarvoor van Nani was mooi.
En ik moest ook wel een beetje lachen bij die goal van Lewandowski van jou.Scoor je eindelijk, na zo veel pech, wordt ie afgekeurd.
Nee hoor, Lindgren kan gewoon beter fifa'enquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En hoe zag het team van toefjes er ongeveer uit?
Want ik gok op un petit peu d'un handicap.
Ik heb een keer tegen hem gespeeld, maar mijn spelers schaatsten toen over het veld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Try to compete with the djidjidjidjidjeetje.
Neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef ThadCastle het volgende:
TOTS Diamanti als spits zou dat werken?
Welk weertype was dat dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een keer tegen hem gespeeld, maar mijn spelers schaatsten toen over het veld.Dat was echt met geen mogelijkheid te doen.
Ik zou gewoon Samedov, Bukharov en Denisov erin pleuren, dat kan niet mis gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
ik ga denk ik ook een combinatie maken van een bundesliga team met skillers
Gewoon zon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Welk weertype was dat dan?
die physics zijn trouwens wel echt ruk als je in de sneeuw speelt.
Binnenkort een potje als mijn internet het goed doet ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een keer tegen hem gespeeld, maar mijn spelers schaatsten toen over het veld.Dat was echt met geen mogelijkheid te doen.
Wauw, slecht begrip van mij zeg...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon zon.Ik doelde op zijn internetverbinding.
Naar een villa in het Gooi toch? Want je had al ziek veel views.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Binnenkort een potje als mijn internet het goed doet ?
En misschien ga ik binnenkort verhuizen dus dan heb ik beter internet
Ik ga echt niet meer tegen skillers spelen. Het is dat ik wist dat Lindgren aan de andere kant zat, maar normaliter had ik er met 3 keer rood vanaf gegaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:24 schreef Djeetje het volgende:
ik ga denk ik ook een combinatie maken van een bundesliga team met skillers
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oke dan verkoop ik hemWas een dealtje hehe
Is goed, moet wel eerst nog even met mijn 2de team om fitness op orde te brengen, omdat dat team net nieuw was enzo veel 80 fitnessquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga echt niet meer tegen skillers spelen. Het is dat ik wist dat Lindgren aan de andere kant zat, maar normaliter had ik er met 3 keer rood vanaf gegaan.
ja, was het ook een beetje zat om te verdedigen, wilde zelf ook wat. Zeker toen ik een paar keer in de eerste helft (voor die bizarre 2-0) een paar keer dreigend doorkwam. Maar het was meer blaffen dan bijtenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch vond ik je in het begin scherp qua verdediging, toen ik eenmaal wat meer ruimte kreeg ging het een stuk makkelijker. Had er in het begin moeite mee en heb meer stilgestaan dan mannetjes gepasseerd.
Geniaalquote:
Yeahquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Brüls ziet er ingame echt uit als djeetje trouwens
Ik heb ooit 1x van hem gewonnen kwam door mijn internet en zijn keeper.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga echt niet meer tegen skillers spelen. Het is dat ik wist dat Lindgren aan de andere kant zat, maar normaliter had ik er met 3 keer rood vanaf gegaan.
Het is hier best gehorig in het appartementen complex. Als ik dat doe zitten mijn onderburen tegen het plafond aan van de schrik denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
Vanavond voor het eerst echt hard met mn controller gegooid. Niet kapot
Heb jij even gelukquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:35 schreef Zhano het volgende:
Vanavond voor het eerst echt hard met mn controller gegooid. Niet kapot
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1x van hem gewonnen kwam door mijn internet en zijn keeper.
wat is dat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
OH MY FUCKING GOD!
Ik heb ook machananana in een pack
quote:
je kan net als pino little big planet gaan spelenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef Zhano het volgende:
Zit echt serieus te overwegen mn PS3 maar te verkopen. Nu is hij nog iets waard en ik heb er toch alleen maar ellende van.
Echt een baas jaquote:
Heb mn PS3 puur gehaald voor FIFA.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
je kan net als pino little big planet gaan spelen
Wat definieer jij als beest?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:40 schreef Lindgren. het volgende:
Kelvin is trouwens echt een beest.Maakte de ene na de andere prachtgoal. Had net ook weer een beauty, maar hij staat er niet tussen.
Een dragback tussen twee CB's door, twee scoops en hard in de hoek.
Kan als enige silver echt gemakkelijk meekomen met een gold squad.
Ja, ik stel zelf nog liever Manolev op dan een koe. Dus of het nou goed is om een beest te zijn...quote:
voorvochtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, ik stel zelf nog liever Manolev op dan een koe. Dus of het nou goed is om een beest te zijn...
Belachelijk goed in skills meer niet. Heb hekel aan skillers want het haalt het realisme uit het voetbal. Alsof CR7 5 man passeert met 3 scoops etc in realquote:
Dag na FA Cupquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tot wanneer zou die Mcmanaman in packs zitten dan?
McGeady doet dat gewoon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Belachelijk goed in skills meer niet. Heb hekel aan skillers want het haalt het realisme uit het voetbal. Alsof CR7 5 man passeert met 3 scoops etc in real
Het is een kwaliteit in het spel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Belachelijk goed in skills meer niet. Heb hekel aan skillers want het haalt het realisme uit het voetbal. Alsof CR7 5 man passeert met 3 scoops etc in real
quote:
Skills zijn niet echt realistisch. Iemand helemaal dol spelen door goed te passen en steekballen te geven isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het is een kwaliteit in het spel.
Wanneer je die kan combineren met goed spel dan ben je
elke speler kan passen dus dat is al helemaal niet bijzonderquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Skills zijn niet echt realistisch. Iemand helemaal dol spelen door goed te passen en steekballen te geven isdan heb je inzicht in het spel. Skills zijn er zoveel die dat kunnen niks bijzonders.
Ben vaak genoeg terug gekomen via skills als passen niet luktequote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Skills zijn niet echt realistisch. Iemand helemaal dol spelen door goed te passen en steekballen te geven isdan heb je inzicht in het spel. Skills zijn er zoveel die dat kunnen niks bijzonders.
Maar LB + Y is dan weer wel realistisch, maar dat is gewoon kut in FIFA. Er is een reden waarom het een spel is en als je dat niet bevalt, dan ga je maar lekker echt voetballen buiten. Of met je hont lekker steppen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij is wel echt belachelijk snel, voor de rest niet heel bijzonder.quote:
haha dat is echt heel domquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:48 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme ik bijt steeds op mijn wang
Vandaar dat jij vaak buiten voetbalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar LB + Y is dan weer wel realistisch, maar dat is gewoon kut in FIFA. Er is een reden waarom het een spel is en als je dat niet bevalt, dan ga je maar lekker echt voetballen buiten. Of met je hont lekker steppen.
Ik zie net ook dat ik niet bepaald het beste filmpje heb gekozen om mijn standpunt te verdedigen, maar zijn 5* skills zijn ook wel verdiend. Jammer dat hij gewoon kut is om tegen te spelen in FUT...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij is wel echt belachelijk snel, voor de rest niet heel bijzonder.
Ja joh dan speel je toch gewoon wat je zelf wilt ieder zn ding tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar LB + Y is dan weer wel realistisch, maar dat is gewoon kut in FIFA. Er is een reden waarom het een spel is en als je dat niet bevalt, dan ga je maar lekker echt voetballen buiten. Of met je hont lekker steppen.
Mackay-Steven ook. Maar dat is meteen waarom die gasten ook niet de echte top gaan halen..iets teveel speeltuin.quote:
Ik doe gewoon beide.quote:
Daarom gaat Pepe Neymar zijn beentjes ook verrot schoppen zodra die bij Barca speeltquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mackay-Steven ook. Maar dat is meteen waarom die gasten ook niet de echte top gaan halen..iets teveel speeltuin.
Waarschijnlijk is dit het hoogst haalbare voor hun.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mackay-Steven ook. Maar dat is meteen waarom die gasten ook niet de echte top gaan halen..iets teveel speeltuin.
Lolwat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Skills zijn er zoveel die dat kunnen niks bijzonders.
Gelukkig kom je niet zo vaak echte goede skillers tegen in Fifa, anders zouden er echt dingen vanuit het raam naar beneden vliegen. In dat licht is het goed dat ik dan geen kat heb.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zie net ook dat ik niet bepaald het beste filmpje heb gekozen om mijn standpunt te verdedigen, maar zijn 5* skills zijn ook wel verdiend. Jammer dat hij gewoon kut is om tegen te spelen in FUT...
Groot gelijk. Kijk maar naar hoe effectief Ronaldo is geworden omdat hij gewoon minder trucjes doet en meer doelgericht is...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ohja dat zijn beginners ja eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lolwat.
Ik ben er nog nooit een echte skiller tegengekomen. Ik reken de neppe skillers dan ook niet mee. De jongetjes met Pato en Welliton in de spits die de eerste vier minuten een paar roulettes doen en dan alleen maar lb-y.
Skillers.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lolwat.
Ik ben er nog nooit een echte skiller tegengekomen. Ik reken de neppe skillers dan ook niet mee. De jongetjes met Pato en Welliton in de spits die de eerste vier minuten een paar roulettes doen en dan alleen maar lb-y.
Quintero kan ook hendig sjiek meekomenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lolwat.
Dat probeer ik ook te zeggen. Skills zijn dus niet realistisch, maar waarom wil je als speler in Fifa steeds skillen? Omdat je het met normaal spel niet kan winnen? Met inzicht, kijken op de legenda etc? Dat vraag ik me altijd af.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Groot gelijk. Kijk maar naar hoe effectief Ronaldo is geworden omdat hij gewoon minder trucjes doet en meer doelgericht is...
Doe maar even wat andersquote:
Ik werd een paar keer tegen Djeetje ook zo gefrustreerd, Kelvin is echt een nachtmerrie. Net als Marcio Azevedo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig kom je niet zo vaak echte goede skillers tegen in Fifa, anders zouden er echt dingen vanuit het raam naar beneden vliegen. In dat licht is het goed dat ik dan geen kat heb.
2x goed hard raken blesseren die handelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik werd een paar keer tegen Djeetje ook zo gefrustreerd, Kelvin is echt een nachtmerrie. Net als Marcio Azevedo.
Ga binnenkort weer zon team maken met azevedo op LM denk ikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik werd een paar keer tegen Djeetje ook zo gefrustreerd, Kelvin is echt een nachtmerrie. Net als Marcio Azevedo.
Een DS2'tje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga binnenkort weer zon team maken met azevedo op LM denk ik
Waar je je tegenstander ook gek mee kan maken is bal aannemen, wachten en simpel passen en dan weer terugpassen, zo paar x heen en weer en ze beginnen te tackelenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:55 schreef Djeetje het volgende:
Het mooiste van skillen is je tegenstander gek maken.
Ze in laten komen met een tackel en dan de bal omhoog wippen
Zodra je je tegenstander zo ver heb gekregen dan kan je makkelijk scoren.
Omdat de skills in FIFA wel degelijk effectief zijn. Je haalt je tegenstander uit het spel en het is echt een kunst. Net als dat het een kunst is om nog een origineel team te maken of met langzame spelers te spelen in FUT. Bijna niemand die het echt doet...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook te zeggen. Skills zijn dus niet realistisch, maar waarom wil je als speler in Fifa steeds skillen? Omdat je het met normaal spel niet kan winnen? Met inzicht, kijken op de legenda etc? Dat vraag ik me altijd af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |