PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Vergeet niet je internet sluitingstijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben helemaal geen addict, verder zitten jullie zonder reden te haten op bijna alles waar ik over post. SMLENO, bronze teams etc.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben helemaal geen addict, verder zitten jullie zonder reden te haten op bijna alles waar ik over post. SMLENO, bronze teams etc.
Het zijn kortingsweken bij de Macquote:
Hiheiheaihahaha.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zijn kortingsweken bij de Mac
Ik zeg wel 5 miljoen maar ik heb nog veel meer. Ik heb namelijk ook een speciale kaart van EA gekregen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef ThadCastle het volgende:
SMLENO zal vast coins opleveren maar er zijn echt betere manieren.En DS2 veel mensen hier hebben al meer dan 5 miljoen coins bij elkaar getrade hoor. Het is dat wij vaak coins verkopen
Een speciale kaart? Waarom staat daar een punt achterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg wel 5 miljoen maar ik heb nog veel meer. Ik heb namelijk ook een speciale kaart van EA gekregen.
Verder kan het me niks schelen dat anderen ook zoveel hebben, ik snap alleen dat gehaat op 'mijn' methode en op het feit dat ik met bronze teams speel niet.
Jupquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef pascal08 het volgende:
Is dit een goede deal?
[ afbeelding ]
Ik zag 'm voor 35k minder dan de laagste BIN daarna.
Het is niet dat ik het niet snap maar ik vind het gewoon zielig dat jullie daarop gaan haten (ook al is het vaak een troll)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een speciale kaart? Waarom staat daar een punt achter
Maar dat je het niet snapt is juist het leuke, snap dat dan
Laat gaan. Sommigen hier zitten ook op mij te kankeren maar dat zijn dezelfde mensen die op hun knieën wilden gaan voor de tamper glitch. Triest volk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zeg wel 5 miljoen maar ik heb nog veel meer. Ik heb namelijk ook een speciale kaart van EA gekregen.
Verder kan het me niks schelen dat anderen ook zoveel hebben, ik snap alleen dat gehaat op 'mijn' methode en op het feit dat ik met bronze teams speel niet.
Jij haat ook altijd op dequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het niet snap maar ik vind het gewoon zielig dat jullie daarop gaan haten (ook al is het vaak een troll)
Oki, toch maar even proberen als ik 'm niet direct verkoop.quote:
Zonde van je controllerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oki, toch maar even proberen als ik 'm niet direct verkoop.
Speciale kaart?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb 'm aan een keycord vast gemaakt.
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Kennen jullie die mop over een uitgeleende Ronaldo?
Dat is omdat je het te vaak gebruikt en dan wordt het irritant en ik ben niet de enige die dat vindt. Als jullie vinden dat ik te vaak SMLENO gebruik ga ik het ook minder gebruiken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij haat ook altijd op dedus what goes around comes around
Die kwam nooit meer terug toch? Of zoiets...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Kennen jullie die mop over een uitgeleende Ronaldo?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is omdat je het te vaak gebruikt en dan wordt het irritant en ik ben niet de enige die dat vindt. Als jullie vinden dat ik te vaak SMLENO gebruik ga ik het ook minder gebruiken.
92 whiningquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je vergeet 95 playing, ga dat er ook maar bij photoshoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |