SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Oh ja, wat dan?quote:
En dan is het nog vrij rustig hierquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Amersfoort.
Ik leer het ook nooit. Hier hoi komen zeggen terwijl ik daarna nog mijn nagels wil vijlen. Daarvoor gaat het hier veel te snel.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunnen we misschien wel samen gaan, moet toch naar A'foort daarvoor
Still working on it! 5 down, 5 to go.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan is het nog vrij rustig hier
Wel gelukt?
Amersfoortquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Amersfoort.
Ik leer het ook nooit. Hier hoi komen zeggen terwijl ik daarna nog mijn nagels wil vijlen. Daarvoor gaat het hier veel te snel.
Goedzoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zo veel kusjes.... nu ga ik blozen hoor![]()
Zaterdagavond heb ik alleen een verjaardag volgens mijquote:
Succesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Still working on it! 5 down, 5 to go.
Ik lees Amersfoort. Ik vind Amersfoort leuk. Dus vandaar. De rest van het gesprek heb ik niet gelezen, want nagels.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Amersfoort
Ja wat is daar mee????
En zijn je nagels weer netjes and such?
hehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
Door al dat gepraat over konten moest ik hier aan denken.
Waarmee ik dus niet wil zeggen dat jullie konten hebben he, dat dat duidelijk is.
Ik ga maar niet vragen wat er in dat tasje zitquote:
Naakt? Mmm wacht dat is mijn fantasiequote:
Daar moet ik heen voor de bios.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Faxie het volgende:
Wat is er met Amersfoort? Ik ben daar morgen in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |