Is niet haalbaar, ze moeten ook nog worden gedrukt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Er is heus wel contact met elke school op dit moment hoor. Bezorgers kunnen de examens op het priveadres van de directeur of andere werknemer afleveren.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
Bezorgers kunnen de examens op het priveadres van de directeur of andere werknemer afleveren.
En jij denkt dat de directeur of andere werknemer een privé-kluis heeft thuis? De examens worden niet voor niets opgeborgen in een kluis op de scholen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Er is heus wel contact met elke school op dit moment hoor. Bezorgers kunnen de examens op het priveadres van de directeur of andere werknemer afleveren.
Had het btw best mooi gevonden als er heel veel ophef was en het nu blijkt dat het een grap is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Kloktijd het volgende:
drie uur geleden was er nog helemaal geen ophef over dit examen
Heb je enig idee om hoeveel scholen en VAVO's het gaat? Dat is nooit haalbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Hoe weet je dit zo zeker?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Er is morgen gewoon examen. Vertel mij eens hoe ze dat gaan doen dan?
Er is niets bevestigd over dat er morgen een examen is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Dit.twitter:JanNoniem twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 20:51:27Je jat het vwo-examen Frans en je stuurt het rond? Met je vmbo-bek. Ik zou volledig NSB op m'n klasgenootjes gaan en een eenzame 10 pakken. reageer retweet
Gast, lees het topic even door (en ook deel 1) alvorens je met zulke imbeciele uitspraken aan komt waaien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Je weet dat met "een kluis" gewoon een kast met een slot bedoeld wordtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Kikaru het volgende:
[..]
En jij denkt dat de directeur of andere werknemer een privé-kluis heeft thuis? De examens worden niet voor niets opgeborgen in een kluis op de scholen.
Nee. Gewoon neequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit.twitter:JanNoniem twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 20:51:27Je jat het vwo-examen Frans en je stuurt het rond? Met je vmbo-bek. Ik zou volledig NSB op m'n klasgenootjes gaan en een eenzame 10 pakken. reageer retweet
Dat verschilt per school denk ik dan. Bij mij werden ze opgeborgen in een kluis.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet dat met "een kluis" gewoon een kast met een slot bedoeld wordt?
Gelukkig zijn er niet zo veel scholen in Nederland, en zijn ze allemaal nog bereikbaar op dit moment.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Oké, ik onthoud nu even dat je mij imbeciel hebt genoemd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef Kikaru het volgende:
[..]
Gast, lees het topic even door (en ook deel 1) alvorens je met zulke imbeciele uitspraken aan komt waaien.
Waarvan de sleutel wellicht in de bureaula ligtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet dat met "een kluis" gewoon een kast met een slot bedoeld wordt?
Top.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Oké, ik onthoud nu even dat je mij imbeciel hebt genoemd.
Zonder antwoorden is het nog steeds vrij lastig om een 10 te halenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarvan de sleutel wellicht in de bureaula ligt
Denk dat momenteel wel alle scholen bereikbaar zijn, zeker na dit nieuws.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Kartmans het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er niet zo veel scholen in Nederland, en zijn ze allemaal nog bereikbaar op dit moment.
Dat deed hij niet, hij noemde je uitspraken imbeciel, wel goed lezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Edensnator het volgende:
[..]
Oké, ik onthoud nu even dat je mij imbeciel hebt genoemd.
Precies dat jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou, verpest het nou niet voor hem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat deed hij niet, hij noemde je uitspraken imbeciel, wel goed lezen.
Muis waz met jou.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Goeie.... Dat deden ze bij mij inderdaad ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Wat zijn dat voor scholen waarbij je gewoon examens kan jatten?Bij ons laten ze bij elk examen eerst het ongeopende pakket zien.
Huh?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Wat zijn dat voor scholen waarbij je gewoon examens kan jatten?Bij ons laten ze bij elk examen eerst het ongeopende pakket zien.
Dat was bij mij een paar jaar geleden ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Dat snap ik dus inderdaad ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Hier ook en daar heb je recht op.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Niets meer dan lof voor de persoon die het examen gestolen heeftquote:
Zo van: "Kijk, er is niets uitgehaald."quote:
Niet alleen zien bij ons. Een willekeurige leerling moest bevestigen dat ie idd nog ongeopend was.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef Miousana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |