quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef Leandra het volgende:
Dat mobiel internet is wel gruwelijk ideaal trouwens, zelfs in S'veen bij de zandbak een H-verbinding
Een tekst vrij maken van fouten in spelling en zinsbouw en eventueel ook leesbaarder maken.quote:
Je moet woorden ook gewoon in het woordenboek opzoeken, daar is het voor, Google is geen woordenboek of encyclopedie.quote:
Je hebt gelijk. het meest voor de hand liggende vergeet ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet woorden ook gewoon in het woordenboek opzoeken, daar is het voor, Google is geen woordenboek of encyclopedie.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=redigeren&lang=nn
Ok dat misschien in een iets andere context... Maar goed betekenins is inmiddels door Leandra bevestigd...quote:
Van alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dat misschien in een iets andere context... Maar goed betekenins is inmiddels door Leandra bevestigd...
Maar wat doe je nu dan ?
Onder de W van "Why" in m'n sig (quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. het meest voor de hand liggende vergeet ik.
En verdient dat een beetje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is precies het tegenovergestelde van wat ik doe; zo min mogelijk
Je bent manager?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is precies het tegenovergestelde van wat ik doe; zo min mogelijk
Dat is inderdaad geen droog broodquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Leandra het volgende:
Waldkornbroodje, olijfmayonaise, kipfilet, pijnboompitten, ijsbergsla....![]()
En die hoeven we niet op te zoeken ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat, en aan wie, ik moet delegeren
Mijn vrouw is helemaal geniaal, die doet ook stalmanagment.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat, en aan wie, ik moet delegeren
Houd je van rosbief?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is lunch, misschien moet ik eens afwisselen.... wie heeft er tips?
Geen kaas of ham.
Jaja, het is een vrouw die het delegeren in de genen heeft zitten, mijn schoonmoeder en ik hebben ook speciale band.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een pittige combinatie.
Ook delegeren enzo, of doet ze alles zelf?
Geen kaas... op geen enkele manier.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jaja, het is een vrouw die het delegeren in de genen heeft zitten, mijn schoonmoeder en ik hebben ook speciale band.![]()
Ze was de enige die me ooit onder tafel heeft gezopen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jaja, het is een vrouw die het delegeren in de genen heeft zitten, mijn schoonmoeder en ik hebben ook speciale band.![]()
Ze was de enige die me ooit onder tafel heeft gezopen.
Ik zit tussen de vrouwen , gelukkig heeft mijn dochter heeft een prima gozer gevonden en gooien wij het vlees op de BBQ zoals het hoort.quote:
En je hebt stoere borstels om de BBQ daarna zelf weer schoon te maken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zit tussen de vrouwen , gelukkig heeft mijn dochter heeft een prima gozer gevonden en gooien wij het vlees op de BBQ zoals het hoort.
Geen hamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
tortilla met jamon serrano en indien voorradig met wat truffel-schijfsel... tussen een tintje knoflook pate dubbelzijds op het puntje met eventueel wat extra saus naar keuze...
Dat doe je toch bij de volgende keer na heet stoken met staalborstel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je hebt stoere borstels om de BBQ daarna zelf weer schoon te maken?
Truffels ga je toch van trippen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Leandra het volgende:
En m'n truffelzoekende varkentje is net even weg, dus dat gaat m ook niet worden
wat is er mis met een boterham met pindakaas plus hagelslag?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
tortilla met jamon serrano en indien voorradig met wat truffel-schijfsel... tussen een tintje knoflook pate dubbelzijds op het puntje met eventueel wat extra saus naar keuze...
Is dat geen ham geen varken een nieuwe inslag ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen ham![]()
![]()
En m'n truffelzoekende varkentje is net even weg, dus dat gaat m ook niet worden
Mosterd en schijfjes appel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo heel af en toe haal ik dat, bij uitzondering, dus kom maar op met een mooie variant.
Geen kaas, ik las het wel, maar sloeg het niet opquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen kaas... op geen enkele manier.
Zalm is altijd een optie trouwens, dat wel![]()
In plaats van roomkaas iets met crčme fraiche doen? Tuinkruiden erdoor?
Ik word er ziek van, dus kaas is echt geen optie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen kaas, ik las het wel, maar sloeg het niet op![]()
Lust je geen kaas of verdraag je het niet?
Creme fraiche zal ook best kunnen, maar dan moet je het inderdaad op smaak brengen.
Dat is net zo vaag als pindakaas met suiker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef sacha het volgende:
[..]
wat is er mis met een boterham met pindakaas plus hagelslag?
Heb je een oven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet van het schoonmaken
pindakaas met chocopasta is ook lekker, maar met een beetje sambal ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is net zo vaag als pindakaas met suiker.
Gewone mosterd of mag het ook honingmosterd zijn, want dat klinkt wel heelquote:
ze gaan het ooit nog wel op de markt brengen, pindakaas met stukjes chocoladequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is net zo vaag als pindakaas met suiker.
Vroeg ie het aan jouw... We weten nu allen maal dat je je gewooon een nieuwe keuken hebt weten te bemachtigen door je oude overleden oven/fornuis te doen overlijden ...quote:
Ooit ben ik ontgroend in een niet nader te noemen instelling en daar moest je de muzikale pil eten.quote:
Of je vouwt een boterham om je pindarotsjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ze gaan het ooit nog wel op de markt brengen, pindakaas met stukjes chocolade
Chufi geeft meestal antwoord op zijn eigen vragenquote:
Das ook lekker...quote:
zonder pinda's lijkt mij dit hemelsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je vouwt een boterham om je pindarotsje
Het zou me niets verbazen als er al zoiets is, Reese's peanut butter cups zijn behoorlijk populair in de VS.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ze gaan het ooit nog wel op de markt brengen, pindakaas met stukjes chocolade
Gewoon pindakaas op een chocoladereep smeren....... darn, ik wou dat ik het verzonnen hadquote:REESE'S Creamy Peanut Butter really packs a powerful peanut punch! It's so smooth, delicious and dreamy, it'll perk up your ho-hum lunch and make your sandwiches sing! Ideal on crackers (or smeared on a HERSHEY'S Milk Chocolate Bar), it's the perfect high-energy snack when you need an extra protein boost to get you through the afternoon doldrums. Big 18-oz. jar contains 16 servings... just think of the perfectly peanutty possibilities!
Zuchten kan niet meer, 'k zou niet weten hoequote:
Pindakaas is geniaal spul, daar kun je echt veel mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef Leandra het volgende:
OMG.... check deze serving suggestion dan![]()
[..]
Gewoon pindakaas op een chocoladereep smeren....... darn, ik wou dat ik het verzonnen had![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig nog wel een over datum chocoladeletter die het uit huis verhuisde kind kennelijk niet meer wilde![]()
Dus ik heb me even opgeofferd als proefpersoon.
Damn, dat is lekker![]()
![]()
![]()
![]()
vertel!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef sig000 het volgende:
Binnenkort weer eens een vriend in de gevangenis opzoeken.
Chocolade bederft niet zo snel dus dat opofferen viel wel mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig nog wel een over datum chocoladeletter die het uit huis verhuisde kind kennelijk niet meer wilde![]()
Damn, dat is lekker![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben een harde onderhandelaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je betaalt haar gewoon per letter, dan maakt het (voor Sas) niet uit
ik 20 jaar in de lettersquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
20 jaar heb ik soms letterlijk in het papier gezeten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Leandra het volgende:
Damn, dat is lekker![]()
![]()
![]()
![]()
en dan een beetje knippen en plakkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die hele rollen gingen jouw kant op en dan in stukjes kwamen er letters op zoiets?
Jij bent er echt goed tussenuit gesprongen en nieuwe collega's moet je altijd beetje in de watten leggen, niet teveel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:57 schreef Bluezz het volgende:
Morgen eens even bij de koffie mijn eigengebakken Limoncello![]()
taart serveren aan mijn nieuwe collega's tralalalalala
Papierbreuk was bij ons (in de tijd dat ik voor de Perscombinatie en later PCM, nu Persgroep) werkte ook altijd een bron van ergernis en vertraging met bezorging.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef sig000 het volgende:
Ik moest weleens bij Telegraaf midden in de nacht komen omdat papier steeds stukging.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:04 schreef sig000 het volgende:
De Volkskrant was tof, dat was altijd prima verzorgd.
Later veranderde dat inderdaad maar ben ook al sinds 2005 weg omdat ik in mijn vak weinig toekomst meer zag.quote:
had je geen geld voor toiletpapier?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik moest weleens bij Telegraaf midden in de nacht komen omdat papier steeds stukging.
Het is wel een apart verhaal, 25 zoiets? *btw als Edwin vd Sar verdwijnt dan worden 't er zeker 100.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:12 schreef sacha het volgende:
wat denk je sig, hoeveel topics gaat Ingrid krijgen?
Eerlijk gezegd ben ik met het Ingrid-verhaal weinig verder dan dat ze kwijt waren, gevonden zijn op aanwijzen van de dader (cq opdrachtgever), en dat ze er niet heel best bij lagen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is raar verhaal hoor met miljonair die cash geld meeneemt?
Ik zie daar gelijk weer doping complotten, mafia en andere vage zaken maar goed dat zal aan mijn achtergrond liggen denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik met het Ingrid-verhaal weinig verder dan dat ze kwijt waren, gevonden zijn op aanwijzen van de dader (cq opdrachtgever), en dat ze er niet heel best bij lagen.
Ja, het past iig niet in mijn referentiekader.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zie daar gelijk weer doping complotten, mafia en andere vage zaken maar goed dat zal aan mijn achtergrond liggen denk ik.
Dat van mij is nogal vaag, ik weet 't eigenlijk nog steeds niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, het past iig niet in mijn referentiekader.
Is dat iets van de Veluwe of zo? Zegt me helemaal niets Ingrid?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ben ik met het Ingrid-verhaal weinig verder dan dat ze kwijt waren, gevonden zijn op aanwijzen van de dader (cq opdrachtgever), en dat ze er niet heel best bij lagen.
Best wel bekende volleybalster met record aan interlands.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat iets van de Veluwe of zo? Zegt me helemaal niets Ingrid?
Of dat verhaal in Zuid Spanje, Murcia ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Best wel bekende volleybalster met record aan interlands.
Net zo als de jouwe? Maar dat ie Miljonair was, was mij weer ontgaan... Vreemde zaak ... blijft het.. Gisteren zag ik het op de Spaanse TVquote:
ik ben ook langquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zo als de jouwe? Maar dat ie Miljonair was, was mij weer ontgaan... Vreemde zaak ... blijft het.. Gisteren zag ik het op de Spaanse TV
een tafel van 50 centimeterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef sig000 het volgende:
Hoe lang zal de waarheid onder tafel blijven?
Ja ja weet ik inmiddels (lach ff te dutten) . en ken het verhaal grotendeels, behalve dat ik wist dat die vent miljonair was.. Maar wel dat ze een hoop cash hadden opgenomen , hoeveel had ik nog niet gelezen. Maar ik wist hier (ergens op FoK) gisteren volgens mij eerder dan op Nu.nl te melden dat die manager/teamleider of wat ie ook is een van de daders/medeplichtigen is ..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, meer iets van jouw regio in Spanje
Lees net dat ze ook al eens 3 maanden zwanger was ....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja weet ik inmiddels (lach ff te dutten) . en ken het verhaal grotendeels, behalve dat ik wist dat die vent miljonair was.. Maar wel dat ze een hoop cash hadden opgenomen , hoeveel had ik nog niet gelezen. Maar ik wist hier (ergens op FoK) gisteren volgens mij eerder dan op Nu.nl te melden dat die manager/teamleider of wat ie ook is een van de daders/medeplichtigen is ..
Ja. Heb ook zitten kijken toen volleybal op de OS het ineens zo goed deed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Lees net dat ze ook al eens 3 maanden zwanger was ....
Severeins x Visser. Helaas begin 3e maand omgekomen.quote:
Ik kan me niet voorstellen hoe je zulke dingen op het spel gaat zetten en ik was echt tuig vroeger.quote:
Volgens wat ik denk te lezen was ze dus al 3 mnd zwanger, dus die afspraak met die kliniek zo mogelijk ter controle kunnen zijn geweest... ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was ze nu zwanger of eerder een keer 3 maanden zwanger geweest?
Prima dat je het opmerkt want ik had mijn vergissing niet door, soms zitten er dingen in je hoofd en dan krijg je zulke dingen.quote:
Zal de leeftijd toch niet wezen zeg ik dan altijd maarquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Prima dat je het opmerkt want ik had mijn vergissing niet door, soms zitten er dingen in je hoofd en dan krijg je zulke dingen.
Ik was al even bang dat ik saillante details rond het nationaal volleybaldamesteam gemist had.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
Prima dat je het opmerkt want ik had mijn vergissing niet door, soms zitten er dingen in je hoofd en dan krijg je zulke dingen.
Dat is een lastige vraag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal de leeftijd toch niet wezen zeg ik dan altijd maar
Ja ik ook maar soms schiet er wat tussen door ....quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag.
Voor mezelf denk ik nu wel meer na voordat ik wat doe.
Gezonde meiden die niets van doping willen weten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik was al even bang dat ik saillante details rond het nationaal volleybaldamesteam gemist had.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
Gezonde meiden die niets van doping willen weten.
uhuhquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gezonde meiden die niets van doping willen weten.
Vertrekkend vanuit mn werk zag ik de bui al hangen , dus ik was enigszins voorbereid...quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik schrok, mijn katten bewogen lafjes een oor
Daar wacht iedereen al maanden op ... Maar soms heb je op een eiland ook wel eens wat leuker en beter weer ...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:33 schreef sacha het volgende:
[..]
mooi groen vooral, dat fleurig moet nog beginnen
Bij het weerbericht van RTL4 is het altijd tyfuskoud of mistig daaroquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:45 schreef chufi het volgende:
Maar soms heb je op een eiland ook wel eens wat leuker en beter weer ...
Op Mallorca sneeuwt het tegenwoordig ook gewoon als het kut weer in Spanje is ....quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:48 schreef APK het volgende:
[..]
Bij het weerbericht van RTL4 is het altijd tyfuskoud of mistig daaro
Het is niet Mallorca ofzo
1x per jaar ofzo, maar blijf buiten de doos denkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Op Mallorca sneeuwt het tegenwoordig ook gewoon als het kut weer in Spanje is ....
Da's kut, want die hangen dan waarschijnlijk de rest van het jaar als depressieve oudjes tegen de muurquote:
net als dit topicquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:13 schreef APK het volgende:
[..]
Da's kut, want die hangen dan waarschijnlijk de rest van het jaar als depressieve oudjes tegen de muur
ik mag mee hč?quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:13 schreef Bluezz het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Italie/Venetie/4299808
Kijk naar 3 - 6 juni
Veel plezier Bloesquote:Op donderdag 30 mei 2013 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Kijk naar 3 - 6 juni
Heel vervelend, als ik jou was zou ik niet gaan....quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Kijk naar 3 - 6 juni
Zo'n 3D echo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:07 schreef sig000 het volgende:
De eerste foto van toekomst siggie is een feit.
Mijn zonnebloemen ook. Die ga ik maar verplaatsten naar de geveltuin. Er komen 7 stengeltjes uit.quote:
Moet je dan ook een 3D bril op om het te kunnen zien ? Ik heb de laatste 20 jaar geen echo fotos meer gezienquote:
Ik zag een klein ding wat met veel fantasie op een baby lijkt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Gaaf he? Je kan zelfs gelaatstrekken zien.
Tis nog erg vroeg voor een kerst embryoquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zag een klein ding wat met veel fantasie op een baby lijkt.
Lol, dan moet je denk ik idd wachten tot het wat groter isquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep maar de schoonzoon die langskomt om vol trots de foto's te laten zien is wel tof.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis nog erg vroeg voor een kersts embryo
Gelukkig maar...quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep maar de schoonzoon die langskomt om vol trots de foto's te laten zien is wel tof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de goede raad was?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een gelijk goede raad meegegeven.
Maar wel je conclusie trekken (voor later) Maar omdat het je dochter is zul je hem dat niet verteld hebben ...quote:
Zijn vader is op redelijk jonge leeftijd nog niet zo lang geleden plotseling overleden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel je conclusie trekken (voor later) Maar omdat het je dochter is zul je hem dat niet verteld hebben ...
Als je dat zo voelt zal het wel zo zijn... Maar er zijn natuurlijk nog genoeg andere situaties te bedenken ...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn vader is op redelijk jonge leeftijd nog niet zo lang geleden plotseling overleden.
Op een bepaalde manier ben ik klein beetje vervanging daarvoor denk ik.
Vandaar ook mijn wijze raad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je dat zo voelt zal het wel zo zijn... Maar er zijn natuurlijk nog genoeg andere situaties te bedenken ...
Niet meer over de longen dan he !quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
We roken er 1 en gaan dan wijze woorden uitwisselen.
Uiteraard en mijn schoonzoon drinkt niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de stallen met een lekkere whisky, neem ik aan ?
Is dat er eentje met zwarte sokken ? Of is ie gewoon een keer vet dronken geweest en heeft het afgezworen ...quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Uiteraard en mijn schoonzoon drinkt niet.
Die poepen toch niet op straatquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
Paardepoep problemen in Bloemendaal ??? Golfer Bloes?
In Bloemendaal op het fietspad .. Volgens mij moet je daar met de scootert ook langs (mits onder 50 cc of zo dan) Tochquote:
Hij geeft er niets om, waarom niet? heb geen idee?quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat er eentje met zwarte sokken ? Of is ie gewoon een keer vet dronken geweest en heeft het afgezworen ...
Was het maar zo goedkoopquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bloemendaal vind ik eigenlijk best goedkoop klinken.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
Ik kom hier even verzoekjes posten....
Zit met een ziek kind op de bank wat graag hartjes wil zien![]()
![]()
De eerste pret-echo die ik ooit zag kon ik absoluut geen wijs uit komen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zwartwitte erwtensoepquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
De eerste pret-echo die ik ooit zag kon ik absoluut geen wijs uit komen.![]()
Ja en daar ziet u.. en daar ziet u...
Uh..ja? Het zal wel.
Die andere ook of ligt ie al te ronken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:38 schreef Leandra het volgende:
Thnx, we liggen inmiddels in het grote bed en hij is heel blij met de hartjes![]()
En nu 3D maar dan nog steeds de vraag welke bril?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
De eerste pret-echo die ik ooit zag kon ik absoluut geen wijs uit komen.![]()
Ja en daar ziet u.. en daar ziet u...
Uh..ja? Het zal wel.
Paarden worden hier net zo uitgelaten als honden.quote:
Mijn vrouw zag oogjes maar welke bril ik ook opzette, ik zag het niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu 3D maar dan nog steeds de vraag welke bril?
3D echo is echt gaaf, wij zagen gelijk dat Soneal sprekend op N z'n babyfoto's leek, en toen was ik pas 17 weken zwangerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn vrouw zag oogjes maar welke bril ik ook opzette, ik zag het niet.
Ja het is wel even genoegquote:
Denk je dat ik dat gedaan hadquote:
Maar wel lief hoorquote:
Ik word er agressief van. Maar dat weet jequote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:10 schreef chufi het volgende:
Hier gaat het em niet worden.... Dan vanavond maar weer eens kijken of er leuke dames op het verjaardagsfeestje van een vriendin komen .....
Nicequote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Normaliter deelt chufi zijn hosselleven met ons en vanavond dus ook. Uit het hosseltopic
[..]
Hoe is het met je zonnebloemen? Dood zeker met dit kutweerquote:
Nee die groeien als een dollequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het met je zonnebloemen? Dood zeker met dit kutweer
Schattig!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die groeien als een dolle [ afbeelding ]
Overpotten. van de zeven zaadjes komen er al zes op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jaja zeikwijfquote:
Ja die ken ik wel. nou die heeft meer smaak dan de tieners van tegenwoordig. Of ik word oudquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schattig!![]()
Was ik op zoek naar een plaatje van een jurkje kwam ik volgens mij fusionfreak tegen.
[spoiler]
Mijn smaak is het in ieder geval niet. Hij post op een scholierenforum, terwijl hij ook 40+ isquote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel. nou die heeft meer smaak dan de tieners van tegenwoordig. Of ik word oud
Jij mag ook zeiken en ja het is hier saai, het lijkt wel 80+quote:
Nee dank jequote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn smaak is het in ieder geval niet. Hij post op een scholierenforum, terwijl hij ook 40+ is![]()
Voor het geval je er van houdt heb ik hier nog een paar creaties http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1820618&page=4
Ja, we zijn vandaag naar de Apenheul geweest.... zouden woensdag gaan, maar toen was het rotweer, en vanmorgen zat hij naast me op de bank "Aapjes toe?" dus toen zijn we maar gegaan.quote:
Ah, leuk de Apenheul, die had hij dus nog tegoed, het was vandaag lekker weer, wel een flinke wind, maar de zon scheen er wel bij. Maar gelukkig is hij weer een beetje opgeknapt, al zal hij vanavond wel doodmoe zijn gaan slapen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, we zijn vandaag naar de Apenheul geweest.... zouden woensdag gaan, maar toen was het rotweer, en vanmorgen zat hij naast me op de bank "Aapjes toe?" dus toen zijn we maar gegaan.
Hij snottert wel verschrikkelijk, maar goed, het is niet anders.
Je kan er ook moeilijk een theekan in zien als je die Hitler eenmaal gespot hebquote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:00 schreef sacha het volgende:
laten we het over pareidolie hebben...
oud nieuws maar ik vind het grappig![]()
[ afbeelding ]
En op deze leeftijd zo de moeite waard om een abonnement te hebben. Zit je steeds meer in S'veen nu B. zijn eigen huisje heeft?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:59 schreef Leandra het volgende:
We hebben een abonnement en op de Veluwe zitten we in de buurt, dus dat is lekker makkelijk, dan ga je ook zo even
Hij is vanavond idd kapot moe z'n bed ingegaan... gelukkig had hij vanmorgen uitgeslapen![]()
Zo weer ff uitgehosseld... Leuke damesquote:Op vrijdag 31 mei 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Normaliter deelt chufi zijn hosselleven met ons en vanavond dus ook. Uit het hosseltopic
[..]
Ja, ik zit hier de laatste 2 maanden sowieso al veel meer, ik trok het daar echt niet meer, ben weer een stuk gezelliger ook....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En op deze leeftijd zo de moeite waard om een abonnement te hebben. Zit je steeds meer in S'veen nu B. zijn eigen huisje heeft?
M. heeft over 2 weken haar verdedigingsgesprek, wij als ouders mogen er ook bij aanwezig zijn. Ik denk dat ik nu zenuwachtiger bent dan zij is
Die vent is gewoon gestoord en moet dringend onder curatele gesteld worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn smaak is het in ieder geval niet. Hij post op een scholierenforum, terwijl hij ook 40+ is![]()
Voor het geval je er van houdt heb ik hier nog een paar creaties http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1820618&page=4
Zo erg?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:50 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die vent is gewoon gestoord en moet dringend onder curatele gesteld worden.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schattig!![]()
Was ik op zoek naar een plaatje van een jurkje kwam ik volgens mij fusionfreak tegen.helpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arme jongen
Is het een oud topic?
Uit 2011.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
helpArme jongen
Is het een oud topic?
Ik maar denken dat praten over zonnebloemen, kinderen, het weer en echo's zo hip is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij mag ook zeiken en ja het is hier saai, het lijkt wel 80+
Niet? Maar is hip nog wel hip als je 40+ bent, want ik wil ook niet nagewezen worden door jongelui die denken dat ik een overjarige hippie ben.....hippiequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik maar denken dat praten over zonnebloemen, kinderen, het weer en echo's zo hip is.
Ik ben dol op overjarige hippies.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Maar is hip nog wel hip als je 40+ bent, want ik wil ook niet nagewezen worden door jongelui die denken dat ik een overjarige hippie ben.....hippie
In het kwadraat.quote:
Ik ben blij dat ik me weer eens geschoren heb ...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je ontkomt er nIet aan op deze leeftijd
Het is duidelijk dat jij hem beter kent dan ik (ja, ik had je verhaal al gelezen maar was niet in de gelegenheid te antwoorden).quote:
Hoelang had jij je al niet geschoren en waarom niet? Vind je een stoppelbaard stoer of was je gewoonweg te lui?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik me weer eens geschoren heb ...
Was meer als reactie naar de hippie ... Die hebben toch meestal lange haren ... Die heb ik al jaren niet meerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelang had jij je al niet geschoren en waarom niet? Vind je een stoppelbaard stoer of was je gewoonweg te lui?
Ik weet niet wat ER gepost had en waarom Lienekien daar zo kwaad over was, maar ik denk wel dat een onder curatele stelling van FF een goed idee is.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij hem beter kent dan ik (ja, ik had je verhaal al gelezen maar was niet in de gelegenheid te antwoorden).
Ik denk wel dat je met ernstigere redenen moet komen wil je iemand onder curatele laten plaatsen.
Jarig en door mn proeftijd heenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit 2011.
Lekkere cupcakes, ben je jarig Bluezz of heb je iets anders te vieren?
Echt?! Ik dacht dat hij alleen een beetje de dorpsgek van Fok! was, maar dat gaat dus veel verder.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ER gepost had en waarom Lienekien daar zo kwaad over was, maar ik denk wel dat een onder curatele stelling van FF een goed idee is.
Ik vind die freak soms aandoenlijk, en nogal van het pad af. Die hebben het niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ER gepost had en waarom Lienekien daar zo kwaad over was, maar ik denk wel dat een onder curatele stelling van FF een goed idee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |