quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef Leandra het volgende:
Dat mobiel internet is wel gruwelijk ideaal trouwens, zelfs in S'veen bij de zandbak een H-verbinding
Een tekst vrij maken van fouten in spelling en zinsbouw en eventueel ook leesbaarder maken.quote:
Je moet woorden ook gewoon in het woordenboek opzoeken, daar is het voor, Google is geen woordenboek of encyclopedie.quote:
Je hebt gelijk. het meest voor de hand liggende vergeet ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet woorden ook gewoon in het woordenboek opzoeken, daar is het voor, Google is geen woordenboek of encyclopedie.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=redigeren&lang=nn
Ok dat misschien in een iets andere context... Maar goed betekenins is inmiddels door Leandra bevestigd...quote:
Van alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dat misschien in een iets andere context... Maar goed betekenins is inmiddels door Leandra bevestigd...
Maar wat doe je nu dan ?
Onder de W van "Why" in m'n sig (quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. het meest voor de hand liggende vergeet ik.
En verdient dat een beetje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is precies het tegenovergestelde van wat ik doe; zo min mogelijk
Je bent manager?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is precies het tegenovergestelde van wat ik doe; zo min mogelijk
Dat is inderdaad geen droog broodquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Leandra het volgende:
Waldkornbroodje, olijfmayonaise, kipfilet, pijnboompitten, ijsbergsla....![]()
En die hoeven we niet op te zoeken ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat, en aan wie, ik moet delegeren
Mijn vrouw is helemaal geniaal, die doet ook stalmanagment.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat, en aan wie, ik moet delegeren
Houd je van rosbief?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is lunch, misschien moet ik eens afwisselen.... wie heeft er tips?
Geen kaas of ham.
Jaja, het is een vrouw die het delegeren in de genen heeft zitten, mijn schoonmoeder en ik hebben ook speciale band.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een pittige combinatie.
Ook delegeren enzo, of doet ze alles zelf?
Geen kaas... op geen enkele manier.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jaja, het is een vrouw die het delegeren in de genen heeft zitten, mijn schoonmoeder en ik hebben ook speciale band.![]()
Ze was de enige die me ooit onder tafel heeft gezopen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jaja, het is een vrouw die het delegeren in de genen heeft zitten, mijn schoonmoeder en ik hebben ook speciale band.![]()
Ze was de enige die me ooit onder tafel heeft gezopen.
Ik zit tussen de vrouwen , gelukkig heeft mijn dochter heeft een prima gozer gevonden en gooien wij het vlees op de BBQ zoals het hoort.quote:
En je hebt stoere borstels om de BBQ daarna zelf weer schoon te maken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik zit tussen de vrouwen , gelukkig heeft mijn dochter heeft een prima gozer gevonden en gooien wij het vlees op de BBQ zoals het hoort.
Geen hamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
tortilla met jamon serrano en indien voorradig met wat truffel-schijfsel... tussen een tintje knoflook pate dubbelzijds op het puntje met eventueel wat extra saus naar keuze...
Dat doe je toch bij de volgende keer na heet stoken met staalborstel?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En je hebt stoere borstels om de BBQ daarna zelf weer schoon te maken?
Truffels ga je toch van trippen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Leandra het volgende:
En m'n truffelzoekende varkentje is net even weg, dus dat gaat m ook niet worden
wat is er mis met een boterham met pindakaas plus hagelslag?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:55 schreef chufi het volgende:
tortilla met jamon serrano en indien voorradig met wat truffel-schijfsel... tussen een tintje knoflook pate dubbelzijds op het puntje met eventueel wat extra saus naar keuze...
Is dat geen ham geen varken een nieuwe inslag ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen ham![]()
![]()
En m'n truffelzoekende varkentje is net even weg, dus dat gaat m ook niet worden
Mosterd en schijfjes appel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo heel af en toe haal ik dat, bij uitzondering, dus kom maar op met een mooie variant.
Geen kaas, ik las het wel, maar sloeg het niet opquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen kaas... op geen enkele manier.
Zalm is altijd een optie trouwens, dat wel![]()
In plaats van roomkaas iets met crème fraiche doen? Tuinkruiden erdoor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |