quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef Leandra het volgende:
Dat mobiel internet is wel gruwelijk ideaal trouwens, zelfs in S'veen bij de zandbak een H-verbinding
Een tekst vrij maken van fouten in spelling en zinsbouw en eventueel ook leesbaarder maken.quote:
Je moet woorden ook gewoon in het woordenboek opzoeken, daar is het voor, Google is geen woordenboek of encyclopedie.quote:
Je hebt gelijk. het meest voor de hand liggende vergeet ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet woorden ook gewoon in het woordenboek opzoeken, daar is het voor, Google is geen woordenboek of encyclopedie.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=redigeren&lang=nn
Ok dat misschien in een iets andere context... Maar goed betekenins is inmiddels door Leandra bevestigd...quote:
Van alles.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dat misschien in een iets andere context... Maar goed betekenins is inmiddels door Leandra bevestigd...
Maar wat doe je nu dan ?
Onder de W van "Why" in m'n sig (quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. het meest voor de hand liggende vergeet ik.
En verdient dat een beetje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is precies het tegenovergestelde van wat ik doe; zo min mogelijk
Je bent manager?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is precies het tegenovergestelde van wat ik doe; zo min mogelijk
Dat is inderdaad geen droog broodquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:40 schreef Leandra het volgende:
Waldkornbroodje, olijfmayonaise, kipfilet, pijnboompitten, ijsbergsla....![]()
En die hoeven we niet op te zoeken ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat, en aan wie, ik moet delegeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |