Dit. Dirty bitch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Jezus Fanta, je kan wel merken dat jij weer online bent.
Jij spammed in je eentje een heel topic vol
Alweer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gym mziek gewoon ff chill, ja toch?
Vnf 1 min ben ik in die clip...quote:
beter dan die roid userquote:
irl wordt je om je oren geslagen met de cellulitis op die benenquote:
Zo zul je ze inderdaad niet op straat tegenkomen, dan val je over de putjes en hobbeltjes. Maar goed, de dikkere medemens moet tevreden gehouden worden onder het mom van; 'Een maatje meer is ook mooi.'quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
irl wordt je om je oren geslagen met de cellulitis op die benen
Is op zich niet erg, maar natuurlijk wel weer een onjuiste representatie van de werkelijkheid onder het mom 'kijk dikkerts kunnen ook mooi zijn'
Laat ze dan ook zonder photoshop zien, denk ik dan.
Waarom zowel vrouwelijke gym chick als mascottequote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:13 schreef VMSDKR het volgende:
Fanta de OP is kapot. Er moet een spatie (?) voor de UI van Awesome_ en een tussen die van Awesome_ en mij.
Hoezo lekker wasbordje tochquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Waarom zowel vrouwelijke gym chick als mascotte
inb4 panzer streeffysiek...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoezo lekker wasbordje tochIk vind sixpacks nooit zo belangrijk maar op die manier ziet het er wel leuk uit.
Plus ze spammed dit topic helemaal vol.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon geen OP's openen. Vrouwen hebben sowieso veel te veel rechten gekregen.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:40 schreef seto het volgende:
weer van die vieze homo's in de OP
weg met vrouwen in deze topic
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon geen OP's openen. Vrouwen hebben sowieso veel te veel rechten gekregen.
Wie zegt dat ik een vrouw benquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Plus ze spammed dit topic helemaal vol.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:49 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie zegt dat ik een vrouw ben.
Ik ben geen potje..Ik heb trouwens even gesherlocked...3 wijven over mij aan het pratne eentje wou me gevenquote:
Je bent bang van mondige vrouwen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Plus ze spammed dit topic helemaal vol.
Die zijn zo vermoeiend he die houden gvd nooit hun bek dicht en als ze ongesteld zijn dan is het hek helemaal van de dam.quote:
Mensen die niet als alpha male dermate veel dominantie kunnen uitstralen dat hun vrouwen stil zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die zijn zo vermoeiend he die houden gvd nooit hun bek dicht en als ze ongesteld zijn dan is het hek helemaal van de dam.
Dat is waarom mannen doof worden op latere leeftijd. Dan hoor je alleen nog de tssssjjj van een blikje bier wat wordt geopend.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:08 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die zijn zo vermoeiend he die houden gvd nooit hun bek dicht en als ze ongesteld zijn dan is het hek helemaal van de dam.
Daarom kies ook warme, zorgzame vrouwen uit als mijn vriendin en niet van die bitches die alleen maar over H&M en andere bullshit praten en constant maar roddelen over hun vriendinnen en de relaties die zij hebben en als je even niet luistert dan ben je gelijk ongevoelig en begrijp je ze nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is waarom mannen doof worden op latere leeftijd. Dan hoor je alleen nog de tssssjjj van een blikje bier wat wordt geopend.
Nee, maar al die posts zonder te multi-quoten e.d.... kom op man.quote:
Soort van vervanging van je moeder.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Daarom kies ook warme, zorgzame vrouwen uit als mijn vriendin en niet van die bitches die alleen maar over H&M en andere bullshit praten en constant maar roddelen over hun vriendinnen en de relaties die zij hebben en als je even niet luistert dan ben je gelijk ongevoelig en begrijp je ze niet
Nou en. Tis niet verboden ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, maar al die posts zonder te multi-quoten e.d.... kom op man.
Onnodig topic vervuiling.quote:
jij weer met je multi obsessie,lolquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
quote:
Wat ik bedoel is gewoon een vrouw met klasse echter vind je die nog weinig zeker als ze een Nederlandse afkomst hebben. bij Bosnische,Servische en Turkse vrouwen vind je dat veel vaker omdat die vaak als prinsessen worden opgevoedquote:
THEFXR verpeste mijn grapje.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pfff, ga naar het viva forum ofzo jullie. Misschien trekken jullie dat beter.
Ik ben met een Australische getrouwd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Wat ik bedoel is gewoon een vrouw met klasse echter vind je die nog weinig zeker als ze een Nederlandse afkomst hebben. bij Bosnische,Servische en Turkse vrouwen vind je dat veel vaker omdat die vaak als prinsessen worden opgevoed
gek, ik mot geen queen bitch, gewoon meewerkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Wat ik bedoel is gewoon een vrouw met klasse echter vind je die nog weinig zeker als ze een Nederlandse afkomst hebben. bij Bosnische,Servische en Turkse vrouwen vind je dat veel vaker omdat die vaak als prinsessen worden opgevoed
krijgen we dit gezeik weerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het koste me een half uur na aankomst om in North Queensland om twee bloedzuigers op te lopen omdat ik in m´n korte broek het regenwoud inliep om wat rond te kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stoere vrouwen die meezuipen, zou er niet willen wonen met al die slangen, spinnen en haaien
Ik ben bereid alles voor een vrouw te doen en alleen het brood op de plank te zetten aangezien ik later toch genoeg verdien maar dan moet ze wel klasse hebben en niet overgemancipeerd zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gek, ik mot geen queen bitch, gewoon meewerken
Heb je al een keer een handgemeen met een kangoeroe gehad? dat zou ik als eerste doen als ik daar wasquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het koste me een half uur na aankomst om in North Queensland om twee bloedzuigers op te lopen omdat ik in m´n korte broek het regenwoud inliep om wat rond te kijken.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Daarom kies ook warme, zorgzame vrouwen uit als mijn vriendin en niet van die bitches die alleen maar over H&M en andere bullshit praten en constant maar roddelen over hun vriendinnen en de relaties die zij hebben en als je even niet luistert dan ben je gelijk ongevoelig en begrijp je ze niet
Nee, wel bijna een uur over 20km gedaan in de auto omdat ze overal vandaan kwamen hoppen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb je al een keer een handgemeen met een kangoeroe gehad? dat zou ik als eerste doen als ik daar was
overgemancipeerd? leg uitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ben bereid alles voor een vrouw te doen en alleen het brood op de plank te zetten aangezien ik later toch genoeg verdien maar dan moet ze wel klasse hebben en niet overgemancipeerd zijn
Vrouwen die niet kunnen koken en schoonmaken en liever een oppas inhuren dan zelf voor het kind zorgen.quote:
is tog raar deze land vriend jwtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://nos.nl/artikel/511812-examen-frans-vwo-uitgelekt.html
Nederlands schoolsysteem
en der kakel houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
ok die vrouwtjez die denken dat ze ales mogen zeggen is tog neit normal meer dit vriend die vrouw moet gwn kop dicht en kip klaamaken
Huh? Waar zat jij vandaag..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef THEFXR het volgende:
godver, de tyfusss, wanneer wordt het nu eens goed weer? ik wil bbq-en!
randstad zekerquote:
Grwoon zorgen dat je een complete hadrem hebt. Altijd wel eentje die niet ongesteld is.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
50-50 % kans dat ze ook daadwerkelijk wat te zuigen haddenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het koste me een half uur na aankomst om in North Queensland om twee bloedzuigers op te lopen omdat ik in m´n korte broek het regenwoud inliep om wat rond te kijken.
Ze hadden in 1x het juiste been te pakken, heel raar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef fathank het volgende:
[..]
50-50 % kans dat ze ook daadwerkelijk wat te zuigen hadden![]()
Tot 22:00 bieries zitten klappen in de park totdat de strandstoelen opgehaald werden.quote:
proessstquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze hadden in 1x het juiste been te pakken, heel raar.
You win some you lose somequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze hadden in 1x het juiste been te pakken, heel raar.
Precies, hier hele dag zon + nu ook nog droog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Tot 22:00 bieries zitten klappen in de park totdat de strandstoelen opgehaald werden.
Een man die bereid is alles voor je te doen is geen man, dan ben je onbewust een slaafquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik ben bereid alles voor een vrouw te doen en alleen het brood op de plank te zetten aangezien ik later toch genoeg verdien maar dan moet ze wel klasse hebben en niet overgemancipeerd zijn
026 represent. Kaolo mooi weer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Precies, hier hele dag zon + nu ook nog droog.
Vrouwen die bij elkaar wonen worden vaak tegelijkertijd ongesteld.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Grwoon zorgen dat je een complete hadrem hebt. Altijd wel eentje die niet ongesteld is.
doe ff normaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wohoww leuk nr mang is die nieuw ofzo thx for sharing xx
True en de vrouw met de cyclus waarnaar de andere vrouwen hun cyclus zich gaat gedragen is de alpha female.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vrouwen die bij elkaar wonen worden vaak tegelijkertijd ongesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |