Hoe kan je dit zeggenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:59 schreef LompeHork het volgende:
Ranzige bende, leer echt Oosters eten in plaats van deze misvormde en walgelijke bende.
Boeion of het echt oosters is of niet, al komt het uit de reet van je moeder, het is lekkahquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:59 schreef LompeHork het volgende:
Ranzige bende, leer echt Oosters eten in plaats van deze misvormde en walgelijke bende.
Fijn voor je, user Lambiekje zal blij met je zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
MENSEN DIE HATEN OP BABI PANGANG ZIJN GEEN MENSEN MAAR ALIENS DIE ONZE AARDE KOMEN VERWOESTEN
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Fijn voor je, user Lambiekje zal blij met je zijn.
Wie? Huh?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Fijn voor je, user Lambiekje zal blij met je zijn.
Hoe bedoel jij het dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde maar wel beter te eten ja.
Zoals ik het net heb gekocht bij de afhaalchinees.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe bedoel jij het dan?
Ik vind bami sowieso goor.
chop choy.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoals ik het net heb gekocht bij de afhaalchinees.
Wel met beetje krokant randje dan toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Babi Pangang is bazig, mits goed geprepareerd.
Een goede Chinees-Indiër weet dit gerecht feilloos te maken. Eerst koken, en liever niet pataturen, maar daarna even heel kort in de wok met een paar verse pittige kruiden. Verse ingrediënten voor de zoetzure saus en een goede partij atjar tjampoer voor de fruitige en zoetige smaak.
Maar de Chinezen hier in NL pataturen de bende waardoor je vlees ipv boterzacht is, het gewoon soms hard is. Dat is erg matig.
Ok, gr
De enige Chinezen die dit maken zijn de Chinezen in Nederlandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Maar de Chinezen hier in NL pataturen de bende
Frank, de man op wie ik kan steunen in tijden van noodquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind dat vlees altijd zo droog als mijn reet.
Jezus, ben ik de enige mod met smaak in ONZ?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef Fopje het volgende:
Terecht topic
Wat een genot is het elke keer weer.
Nee, jij vond babi pangang toch niet lekker?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, ben ik de enige mod met smaak in ONZ?![]()
Tuurlijk, en al helemaal als het om deze meuk gaat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Frank, de man op wie ik kan steunen in tijden van nood
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee, jij vond babi pangang toch niet lekker?
Ik overweeg een verhuizing naar KLB. Dit gaat nergens meer over.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Tuurlijk, en al helemaal als het om deze meuk gaat.
Nee, die is smerigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Whipper het volgende:
Die in Geleen op de Rijksweg Zuid is echt de lekkerste.
Wat vind jij dan lekker?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]matige smaak als je dat lekker vind.
Dat ziet er ook lekker uit ja.quote:
Het is niet Chinees en smaakt naar iets wat je in mijn vuilnisbak aan kan treffen. Als je daarvan wilt eten: be my guest.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat ziet er ook lekker uit ja.
Maar wat is er vies aan babi-pangang? Oke het is misschien niet eens chinees. En het is misschien chemische troep. Maar dat maakt mij niet uit, het smaakt toch goed?
De chinees bij jou in de buurt is echt slechtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is niet Chinees en smaakt naar iets wat je in mijn vuilnisbak aan kan treffen. Als je daarvan wilt eten: be my guest.
Dat boeit me geen flikker eikquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef HeaN82 het volgende:
Durf bijna niet meer te eten bij de chinees
Keukens van 'de Chinees' vaak vies![]()
Nee, de Chinezen hier in de buurt zijn echt super, serveren die rommel ook niet/amper behalve aan van die kampers die persé die bende willen etenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef Fopje het volgende:
[..]
De chinees bij jou in de buurt is echt slecht
DOEN!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik overweeg een verhuizing naar KLB. Dit gaat nergens meer over.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is niet Chinees en smaakt naar iets wat je in mijn vuilnisbak aan kan treffen. Als je daarvan wilt eten: be my guest.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat boeit me geen flikker eik
[..]
Nee, de Chinezen hier in de buurt zijn echt super, serveren die rommel ook niet/amper behalve aan van die kampers die persé die benden willen eten
Ik vind het serieus niet te vreten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Ik weet zeker dat je babi pangang gewoon lekker vindt, of in ieder geval niet vies.
Net als dat hij friet-eters ook helemaal niet zo erg vindt, stiekem noemt hij het ook wel eens friet (ipv patat).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Fopje het volgende:
[..]![]()
Ik weet zeker dat je babi pangang gewoon lekker vindt, of in ieder geval niet vies.
Mij ook niet....als het maar lekker is, en ik de volgende dag maar niet ziek ben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat boeit me geen flikker eik
[..]
Nee, de Chinezen hier in de buurt zijn echt super, serveren die rommel ook niet/amper behalve aan van die kampers die persé die bende willen eten
Ook als het Hollandsch Vleesch in Saus heette?quote:
Dat vetgedrukte telt voor mij nogal zwaar. Ik moet het gewoon écht niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mij ook niet....als het maar lekker is, en ik de volgende dag maar niet ziek ben.
Ik eet bijna geen Hollandse pot, dus ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ook als het Hollandsch Vleesch in Saus heette?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat vetgedrukte telt voor mij nogal zwaar. Ik moet het gewoon écht niet.
[..]
Ik eet bijna geen Hollandse pot, dus ja.
Ik eet veel Oosters, maar dan niet die bende die we hier kennen. (ja, Babi Pangang bijvoorbeeld!) want dat vind ik gewoon echt niet lekker, gewoon vlees van het bot met witte rijst en in de ochtend nasi (ja, leftovers, klopt) als ontbijt.quote:
Ik huil want je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij kan al helemaal nergens mee omgaan, dus deze post neem ik al helemaal niet serieus
Nasi in de ochtendquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik eet veel Oosters, maar dan niet die bende die we hier kennen. (ja, Babi Pangang bijvoorbeeld!) want dat vind ik gewoon echt niet lekker, gewoon vlees van het bot met witte rijst en in de ochtend nasi (ja, leftovers, klopt) als ontbijt.
Ik moet er persoonlijk niet aan denken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nasi in de ochtendAls ik middag diensten moet lopen eet ik dat ook vaak als ontbijt. Gruwelijk lekker
( al heb ik wel soms de magnetron versie
)
Hollandse keuken is echt 3x kut.
Ja echt, mensen die in de ochtend aardappels met groenten gaan etenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nasi in de ochtendAls ik middag diensten moet lopen eet ik dat ook vaak als ontbijt. Gruwelijk lekker
( al heb ik wel soms de magnetron versie
)
Hollandse keuken is echt 3x kut.
Heilige neuk, waar was jij gebleven?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hou niet van dat vreten waarvan je niet kan zien wat er precies in zit...
berg zoete saus erover en vreten maarrrr ###neetgg
Tokkievreetschuur, welkom in Nederland.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:37 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Hou niet van dat vreten waarvan je niet kan zien wat er precies in zit...
berg zoete saus erover en vreten maarrrr ###neetgg
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
MENSEN DIE HATEN OP BABI PANGANG ZIJN GEEN MENSEN MAAR ALIENS DIE ONZE AARDE KOMEN VERWOESTEN
Dat betwijfel ik hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Boeion of het echt oosters is of niet, al komt het uit de reet van je moeder, het is lekkah
Goeie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
En als ik nu een zachtgekookt eitje neem? Die is ook niet helemaal 'gaar' en toch nooit klachten gehad.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Beter dan Foo Yong Hai. Een Indonesische vriendin vertelde mij eens dat dat ei met melkmengsel nooit gaar is maar dat merk je niet omdat t compleet bedolven is onder de saus.
Toch vind ik dat als je goed je best doet, dat kunt proeven. + tis erg zacht.
je speelt met je leven.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
En als ik nu een zachtgekookt eitje neem? Die is ook niet helemaal 'gaar' en toch nooit klachten gehad.
Neh, valt wel mee. De kans dat je stikt in een kippebotje is zeer klein bij het eten van zachtgekookte eieren.quote:
bravo, meneerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neh, valt wel mee. De kans dat je stikt in een kippebotje is zeer klein bij het eten van zachtgekookte eieren.
Beter door een bakje yoghurt roeren. Jummie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:26 schreef BoefB2 het volgende:
Ik had het gisteravond nog op!Alleen teveel voor 1 persoon, zit nu met 2 bakken babi pangang.
Nu ik dit topic zie krijg ik weer trekdus straks maar ff als ontbijt mijn babi pangang op brood smeren
Dat jaquote:
Wow, a new level of lame has been reachedquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik merk ook steeds meer de invloed van de Aziatische keuken op de hedendaagse popmuziek
Take a wok on the wild side
You never wok alone
The club can't even handle mie right now
Dat soort hits
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wow, a new level of lame has been reached.
Babi pangang heeft niets met Aziatisch eten te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:00 schreef Maisnon het volgende:
Jullie zijn wel heel kritisch als het op aziatisch eten aankomt hé
Vind ik toch best kritisch ditquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Babi pangang heeft niets met Aziatisch eten te maken.
Dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
De Nederlandse babi Pangang misschien ja. Die is anders dan het oorspronkelijke gerecht, net zoals bijna alles bij de Nederlandse Chinees.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:50 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Newsflash: In heel China en Indonesië hebben ze nog nooit van een gerecht dat Babi Pangang heet gehoord. Nou ja, behalve de Chinezen en Indonesiërs die in Nederland in een restaurant hebben gewerkt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:05 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
De Nederlandse babi Pangang misschien ja. Die is anders dan het oorspronkelijke gerecht, net zoals bijna alles bij de Nederlandse Chinees.
De nederlandse Babi Pangang ja, zoals ik al zei.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Newsflash: In heel China en Indonesië hebben ze nog nooit van een gerecht dat Babi Pangang heet gehoord. Nou ja, behalve de Chinezen en Indonesiërs die in Nederland in een restaurant hebben gewerkt.
Babi Pangang (en het merendeel van de gerechten dat jij hier bij de Chinees haalt) zijn verzonnen door Indonesiërs die hier zijn komen wonen. Het zijn zware verbasteringen van oorspronkelijke gerechten die ze een andere naam hebben gegeven.
9 van de 10 keer als je in China uit eten gaat, krijg je niet eens rijst bij je eten. Ze beschouwen rijst (in grote delen van China) als eten voor arme mensen. De hele gedachte dat je rijst kookt, daar een sausje met groente en vlees doorheen roert snappen ze daar niet.
/quote:
Toevallig, ik ben op dit moment in een bejaardentehuisquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:06 schreef smegmanus het volgende:
[..]
/
Een vrouwelijk lijk in een ontbindende staat om eens lekker op los te gaan?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toevallig, ik ben op dit moment in een bejaardentehuis
Is goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Mocht er één het hoekje om gaan vanavond stuur me dan ff een DM.
Haha lekker voor jequote:Op zondag 2 februari 2014 01:19 schreef maxburger het volgende:
Ik wou precies dezelfde reactie plaatsen die ik een halfjaar geleden ook plaatste. Fuck
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
Eens, alleen jammer dat je twee keer "bende" hebt gebruikt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:59 schreef LompeHork het volgende:
Dat was een jaar terug, ik heb geleerd van mijn fouten:quote:Op maandag 3 februari 2014 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Eens, alleen jammer dat je twee keer "bende" hebt gebruikt.
Was me niet eens opgevallen dat die post een jaar oud wasquote:Op maandag 3 februari 2014 21:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat was een jaar terug, ik heb geleerd van mijn fouten:
"Het is immens smerige konkobende, leer Chinees eten, stuk stront"
Kan gebeuren bro, ik voel je pijn *broedervuist*quote:Op maandag 3 februari 2014 21:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Was me niet eens opgevallen dat die post een jaar oud wasMinder GHB drinken dan maar.
Tussen mijn billetjes?quote:Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan gebeuren bro, ik voel je pijn *broedervuist*
Dus na 10 uur s'morgens.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |