ik vind het nu al niksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lucht donkerder, wind trekt aan, zou het?!?!
Noodweer FTW!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lucht donkerder, wind trekt aan, zou het?!?!
Waar is Air als je hem nodig hebt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
nou CL voor seks met jou wil ik trouwens ook wel betalen
wie neukt mij voor geld zodat ik geld heb om CL te neuken?
Neehee, je mist het punt. We gaan toch een fortuin binnenhalen met het neuken van CL. En elkaar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
oh ik dacht als die mannen betalen willen ze vast alle aandachtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, je mist het punt. We gaan toch een fortuin binnenhalen met het neuken van CL. En elkaar?
Meh, denk dat het bij een beetje dreigen blijft.quote:
Ach nee, die zijn zo mesmerized dat ze dat vergetenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht als die mannen betalen willen ze vast alle aandacht
zo zijn ze
Dan kan ik toch veel beter zelf CL neuken voor mijn geld?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:09 schreef rhubarbje het volgende:
oooooooooh dikke offence!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan kan ik toch veel beter zelf CL neuken voor mijn geld?
no offence.
Dibs!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan kan ik toch veel beter zelf CL neuken voor mijn geld?
no offence.
De manier waarop je het zelf neer zette was ook wel heel erg "CL > Rhu", opletten met formuleren in het vervolg Rhubabe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
godverdomme CL!
ik wil hier mezelf verhuren en jij gaat er met alle klanten vandoor
nu voel ik me een lelijkerd en ga ik krassen
tot nooit!!
Trein!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef missbehavin het volgende:
He getver, ik moet zondag met de trein, the horror
Nee niks, trein sucksquote:
Het ligt niet aan jou, maar CL neuken is nou eenmaal het gemeenschappelijke einddoel van iedereen in deze SC.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
godverdomme CL!
tot nooit!!
Ik wil wel gratis met je seksen hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
godverdomme CL!
tot nooit!!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil wel gratis met je seksen hoor
Ik vind het heerlijk, niet de overvolle spitstreinen natuurlijk maar als je een lekker plekje hebt vind ik het goud.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, trein sucksAl die andere mensen, bah
Nee joh, juist heerlijk, rijden zonder al dat irritante lichtquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Wie heeft verzonnen dat 's nachts alle verlichting uit mag op de snelweg en buiten de bebouwde kom, verdient klappen. En ik moet een bril ofzo.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
sowieso krijg ik van die lente enorme zin in lesbosex
Die drie zonnestralen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
sowieso krijg ik van die lente enorme zin in lesbosex
Nou ja, ik moet terug vanuit Utrecht en dan is dat goedkoper dan eerst met de auto achter vriendje aan rijden naar Utrecht en de volgende dag weer terug rijden. Maar het is onder protest!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, niet de overvolle spitstreinen natuurlijk maar als je een lekker plekje hebt vind ik het goud.
Tis alleen te duur...
Ja was erg fijn zaterdag, met z'n honderden bij de deuren en op de trapjes. Heb per ongeluk nog een meisje aan d'r kont gezeten toen ik omviel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk, niet de overvolle spitstreinen natuurlijk maar als je een lekker plekje hebt vind ik het goud.
Tis alleen te duur...
Ja maar niet als je de weg niet kent en niet weet hoe heftig de bocht van de afrit zal zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, juist heerlijk, rijden zonder al dat irritante licht
Oeh, wanneer gaan wij eens samen in een overvolle trein staan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was erg fijn zaterdag, met z'n honderden bij de deuren en op de trapjes. Heb per ongeluk nog een meisje aan d'r kont gezeten toen ik omviel.
Verlichting op snelwegen is overrated.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Wie heeft verzonnen dat 's nachts alle verlichting uit mag op de snelweg en buiten de bebouwde kom, verdient klappen. En ik moet een bril ofzo.
Dat heb ik nooit, dat dat per ongeluk gebeurt!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja was erg fijn zaterdag, met z'n honderden bij de deuren en op de trapjes. Heb per ongeluk nog een meisje aan d'r kont gezeten toen ik omviel.
Daar heb je koplampen voor schatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar niet als je de weg niet kent en niet weet hoe heftig de bocht van de afrit zal zijn
Trein!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:34 schreef missbehavin het volgende:
He getver, ik moet zondag met de trein, the horror
Das tegen de global warming zodat we het niet te warm krijgen. Wees blij!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet terug vanuit Utrecht en dan is dat goedkoper dan eerst met de auto achter vriendje aan rijden naar Utrecht en de volgende dag weer terug rijden. Maar het is onder protest!
nog altijd een stuk goedkoper dan een auto anders.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis alleen te duur...
En tegen de lichtvervuiling, en het bespaart kosten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Das tegen de global warming zodat we het niet te warm krijgen. Wees blij!!
nog zo'n voordeel van de treinquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef Q. het volgende:
[..]missb
in
Utrecht
.
Als dat geen stalken wordt...
Je zit naast mijn stamkroeg maar meldt het niet even!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zit er om het weekend, komend weekend zelfs nog een keer extra, eoa festivalletje, maar ik zie je nooit
Zullen we d'r samen stalken?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef Q. het volgende:
Maar voor stalken moet ik wel weer naar buiten en dat is eng.
Wel! Ik uitte het met foto's! Dat jij nu weer op de bank lag te rottenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Je zit naast mijn stamkroeg maar meldt het niet even!
Ik was moe lui.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel! Ik uitte het met foto's! Dat jij nu weer op de bank lag te rotten
jaquote:
Ik heb zo goed als verteld waar ik ben, hoe makkelijk wil je het hebben..quote:
NOG makkelijker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb zo goed als verteld waar ik ben, hoe makkelijk wil je het hebben..
Tsk, zo groot is Utrecht nu ook weer niet..quote:
Heul wel, 't is een mega-stad!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsk, zo groot is Utrecht nu ook weer niet..
Ben je nu een stalker of nietquote:
Oh, dan is ie niet in de nieuwe SimCity gebouwd dus, ik heb postzegels liggen die groter zijn dan een Simcitystadquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dan is ie niet in de nieuwe SimCity gebouwd dus, ik heb postzegels liggen die groter zijn dan een Simcitystad
Een hele luie. Genoeg andere lekkere chicks in mn leven die ik kan stalken.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Een hele luie. Genoeg andere lekkere chicks in mn leven die ik kan stalken.
Nee, laat nu maarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Alhoewel die natuurlijk niet in de buurt komen van jou.
Niet eens een kratje?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Jeuj. Een waardebon van ¤2,50 en het boek "4 eeuwen Grolsch" gekregen als dank dat ik een lekkend flesje teruggestuurd heb.
Wat is een "boek" nou weer dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Jeuj. Een waardebon van ¤2,50 en het boek "4 eeuwen Grolsch" gekregen als dank dat ik een lekkend flesje teruggestuurd heb.
HOMO!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:17 schreef missbehavin het volgende:
Oeh, zoonlief heeft een vriendje () aan de telefoon om een logeerpartijtje af te spreken en hij stuitert bijna van de trap van spanning
Nee, man, autistquote:
Ah, een soort iPad dan. Maar vast inferieur.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het lijkt een soort van analoge e-reader te zijn. Maar dan in kleur!
600PPI!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, een soort iPad dan. Maar vast inferieur.
Typisch autistentrekje.quote:
Chick!quote:
Spetter!quote:
Altijd als ik jou zie. Soms zelfs meerdere keren achter elkaar.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd als ik jou zie. Soms zelfs meerdere keren achter elkaar.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd als ik jou zie. Soms zelfs meerdere keren achter elkaar.
Koud water, om af te koelen. Wat dacht jij dan?quote:
De meest smerige dingen, duhquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koud water, om af te koelen. Wat dacht jij dan?
Vertel...quote:
Dat hoef ik jou niet uit te leggen..quote:
Ik kan geen dingen bedenken die ik als smerig zou betitelen. Dus ik wil weten of jouw geest nog meer verdorven is dan die van mij, of dat wij er verschillende maatstaven op na houden wat nou smerig is en wat niet.quote:
Oh yes you could, liegebeestjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan geen dingen bedenken die ik als smerig zou betitelen. Dus ik wil weten of jouw geest nog meer verdorven is dan die van mij, of dat wij er verschillende maatstaven op na houden wat nou smerig is en wat niet.
Nuance, ik kan geen dingen bedenken die ik met jou zou willen doen, die ik als smerig zou betitelen.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nuance, ik kan geen dingen bedenken die ik met jou zou willen doen, die ik als smerig zou betitelen.
Jij blijkbaar wel. Ben ik toch weer benieuwd.quote:
Oops het had deze moeten zijn:quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij blijkbaar wel. Ben ik toch weer benieuwd.
Uiteraard.quote:
Ik heb sla, rucola, paprika en tomaat groeien hierquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:08 schreef missbehavin het volgende:
Yay, mijn paps komt morgen met boontjes, ijsbergsla, worteltjes en zulks voor in de tuinMsFarmer
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb sla, rucola, paprika en tomaat groeien hier. En wat kruiden.
Mijn mama heeft dat ook staan. Ik heb amper ruimte meer na dit op het balkonquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben nu spaanse pepers aan het proberen
Ik heb een grote tuinquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn mama heeft dat ook staan. Ik heb amper ruimte meer na dit op het balkon.
Ja, [Singles]quote:
quote:
quote:
Werd mij gisteren gevraagd ofjij een vriendinnetje van me bent...quote:
Door wie?quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Werd mij gisteren gevraagd ofjij een vriendinnetje van me bent...
H.J.quote:
Misschien moet je meer drinken. Had je gewoon te weinig op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:35 schreef stbabylon het volgende:
Nu even geen bier, er vanochtend achtergekomen dat ik te oud ben voor doordeweeks twee quatro's een trappist en een triple.
Ik heb jaren oefeningquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien moet je meer drinken. Had je gewoon te weinig op.
Het gaat meestal beter als je meer oefent
Wat Q zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kon langerquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het weer somber buiten trouwensHeb toch tien minuten buiten gezeten gister.
Alle lampen en de verwarming zijn weer aan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Wat is het weer somber buiten trouwensHeb toch tien minuten buiten gezeten gister.
Ik vind alles best, zolang het van 6 juli t/m 29 juli poeplekkerweer is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle lampen en de verwarming zijn weer aan.
Echt weer 10 graden versachil met gister.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef CherryLips het volgende:
Beter niet, anders steek je van de zomer zo af tegen alle bleke europeanen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had gehoopt dat ik lekker op het balkon kon liggen
ik moet nog bruin worden!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin sliep vroeger vrijwel altijd naakt.
Niet te veel he, anders word je straks van dat oude leerquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had gehoopt dat ik lekker op het balkon kon liggen
ik moet nog bruin worden!
oh nee ik word niet echt bruinquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet te veel he, anders word je straks van dat oude leer
In Afrika gaan wonen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Beter niet, anders steek je van de zomer zo af tegen alle bleke europeanen.
Ik ben nogal van het insmeren, factor 50 enzoquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee ik word niet echt bruinmaar nu ben ik melkflessen wit en dat steekt zo af onder een jurkje
dat moet, jij bent een moederquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het insmeren, factor 50 enzo
Ik denk dat je vandaag wel veilig zoveel buiten kunt liggen als je wilt hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet te veel he, anders word je straks van dat oude leer
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat moet, jij bent een moeder
jij moet achter iedereen aan lopen met zonnebrand, liga's en tips waar niemand op zit te wachten
(niet dat ik niet op de zonnebrand tip zat te wachten, maar ik bedoel dat doen moeders
nvm slechte grap)
Als ik echt moeilijk lang in de zon ga midden in de zomer, dan wil ik nog weleens zonnebrandcreme met een zo licht mogelijke beschermingsfactor op doen. Voor de rest nergens voor nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben nogal van het insmeren, factor 50 enzo
Jawel!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik echt moeilijk lang in de zon ga midden in de zomer, dan wil ik nog weleens zonnebrandcreme met een zo licht mogelijke beschermingsfactor op doen. Voor de rest nergens voor nodig.
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen. Had met Pinksteren even met plantjes lopen kloten op het balkon en was al helemaal rood op m'n armen en m'n nek enzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:19 schreef missbehavin het volgende:
Ik lag dus gisteren met f.50 in de zon, al was het maar een half uurtje
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb gister ook 20 minuutjes in de zon gelegen (op het eind van de dag wel) en dan smeer ik niks in hoor
dan is mijn tijd om te liggen al voorbij voor ik lig
Ik verbrand niet eens zo snel hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen. Had met Pinksteren even met plantjes lopen kloten op het balkon en was al helemaal rood op m'n armen en m'n nek enzo.
Ik moet er nog vol in duiken hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:24 schreef Barbusse het volgende:
MissB, bedankt voor de tip van Hemlock Grove. Hilarische serie
Famke Janssen met God-complexquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet er nog vol in duiken hoor
Mrs. en ik slapen altijd naakt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:56 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin sliep vroeger vrijwel altijd naakt.
Ja ze is wel weer leuk hequote:Op woensdag 29 mei 2013 11:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Famke Janssen met God-complex![]()
Serie is echt leuk en heerlijk bizar.
Wij alleen als we in Utrecht slapenquote:
Famke is altijd leukquote:
Te koud ofzo, zeker nu de lente het laat afweten.quote:
Tja, moet je d'r maar warm houden hoor, eigen schuld.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Te koud ofzo, zeker nu de lente het laat afweten.
extra deken!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Te koud ofzo, zeker nu de lente het laat afweten.
Ik zweet altijd onder de dekens. Tenzij ik alleen de dekbedhoes gebruik (zonder dekbed), maar dan alleen als het onder de 17 graden in de kamer is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
extra deken!
niks slaapt fijner dan een koude kamer met een stapel dekens en geen pyjama
Uhuh.quote:
Ja. Niet haten jijquote:
Wat heb jij toch tegen haar?quote:
Er schijnt nu 1 actrice te zijn die haar tetten en foef niet meer wil laten zien. Vermoeden is Deanarisquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die heeft Carice in ieder geval al meerdere malen laten zien
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
Dat is toch een draak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er schijnt nu 1 actrice te zijn die haar tetten en foef niet meer wil laten zien. Vermoeden is Deanaris
Mooie tetten heeft zequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die heeft Carice in ieder geval al meerdere malen laten zien
nog nooit van gehoord?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er schijnt nu 1 actrice te zijn die haar tetten en foef niet meer wil laten zien. Vermoeden is Deanaris
Emilia Clarke. Danaerys Stormborn.quote:
ie-de-re godsganse film waar ze in zitquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je ze te vaak ziet, worden ze een beetje gewoontjes.
Je moet ze ook niet boven je bed hangen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je ze te vaak ziet, worden ze een beetje gewoontjes.
Ik vind haar bijzonder goed gecast voor Game of Thrones. En niet alleen vanwege dr tetters.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ie-de-re godsganse film waar ze in zit
Vandaar ook de casting in GOT denk ik
"O the dutch one that show sher titties? We need that one!"
Ik heb alleen seizoen 2 nog gezien, 3 nog niet, maar heel bijzonder was het niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind haar bijzonder goed gecast voor Game of Thrones. En niet alleen vanwege dr tetters.
Rutger Hauer is baas. En als ik oud ben wil ik ook zo'n prachtig gegroefd hoofd hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Als Rutger Hauer z'n kleren maar aanhoudt in True Blood.
Ik kan d'r niet uitstaanquote:
quote:
3 begint ook niet bepaald geweldig. Ik loop ondertussen 5+ afleveringen achter, het boeide steeds minder.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen seizoen 2 nog gezien, 3 nog niet, maar heel bijzonder was het niet.
Al ben ik stiekem wel trots dat er een Nederlandse in zit
Ik weet het niet, krijg gewoon de kriebels van haarquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat begrijp ik, maar waarom? Heeft ze vroeger een vriendje van je ingepikt of zo?
Tietnijd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dat begrijp ik, maar waarom? Heeft ze vroeger een vriendje van je ingepikt of zo?
Je zou het bijna denken he?quote:
Meh. Ik zie haar meer als ijsheks dan als vurige lord of light feeks. Maar ze doet het "niet slecht".quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind haar bijzonder goed gecast voor Game of Thrones. En niet alleen vanwege dr tetters.
Nee joh gekquote:
Michiel Huisman weg wel naked in Treme vind ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Als Rutger Hauer z'n kleren maar aanhoudt in True Blood.
Toen ik de boeken las, en dat is voordat ze in de serie zat, had ik serieus al het idee dat Melissandre er uit zag als een roodharige Carice.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. Ik zie haar meer als ijsheks dan als vurige lord of light feeks. Maar ze doet het "niet slecht".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
Michiel Huisman in Nashville
Als ik hard genoeg gewerkt heb vandaag ga ik lekker een aflevering kijken
Nomnom:Ieuw nee, niks noms aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Leave Ang3l alone!quote:
oooooooooooooh dat vind ik echt een geile kerel!quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooooooooooooh dat vind ik echt een geile kerel!
en dat vind ik niet snel van kerels
jaquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:29 schreef rhubarbje het volgende:
Michiel Huisman in Nashville
Als ik hard genoeg gewerkt heb vandaag ga ik lekker een aflevering kijken
Nomnom:Hey, dat is zij van American Horror Story S1!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
I know you baby, I know youquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:32 schreef missbehavin het volgende:
Het ligt ook wel aan de foto's moet ik zeggen hoor, in de post van Ang3l ziet ie er lekkerder uit
Van de makers van the Wire? Dat was echt wel een briljante serie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil TREME gaan kijken, want HBO, en New Orleans, en makers van The Wire (die veel geprezen wordt), en John Goodman!
[ afbeelding ]
En is dus ook met een Nederlander in de vaste cast.
[ afbeelding ]
Dat is waarquote:
Geen last vanquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:14 schreef CherryLips het volgende:
r als je ze te vaak ziet, worden ze een beetje gewoontjes
Ik heb echt niets met politie-series (of rechtbank, of ziekenhuis) maar The Wire schijnt idd wel zoveel meer te zijn dan dat. Misschien toch eens een keer kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van de makers van the Wire? Dat was echt wel een briljante serie.Eens checken dan.
Nu weg.
nee dat is zij van spin cityquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, dat is zij van American Horror Story S1!
Ook weinig last van.Niet de knapste maar lelijk zeker nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:34 schreef missbehavin het volgende:
is met haar borsten hoor. Jammer dat zij er aan vast zit.
Nee ze is ook niet lelijk, zeker niet. Ik weet niet wat het is..quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook weinig last van.Niet de knapste maar lelijk zeker niet
Dat heb ik met Nicole Kidman. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind d'r gewoon stom.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ze is ook niet lelijk, zeker niet. Ik weet niet wat het is..
Ja je vat het wel goed samen eigenlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met Nicole Kidman. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind d'r gewoon stom.
Maar die is ook echt wel lelijk tegenwoordig. Helemaal strak getrokken en verbouwd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik met Nicole Kidman. Ik kan er niets aan doen, maar ik vind d'r gewoon stom.
Vooral nu ze geen gezichtsuitdrukking meer heeft, hendig voor een actricequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar die is ook echt wel lelijk tegenwoordig. Helemaal strak getrokken en verbouwd.
En niet te vergeten echt een waardeloos actrice wat het kijken helemaal lastig maakt.
Connie Britton - IMDbquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is zij van spin city
en vannashville
Op waardeloos actrice na helemaal mee eens. Alleen nu kan ze al die drama's niet meer doen want ze kan geen enkele emotie meer overbrengenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar die is ook echt wel lelijk tegenwoordig. Helemaal strak getrokken en verbouwd.
En niet te vergeten echt een waardeloos actrice wat het kijken helemaal lastig maakt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op waardeloos actrice na helemaal mee eens. Alleen nu kan ze al die drama's niet meer doen want ze kan geen enkele emotie meer overbrengen
Dat wil toch niet zeggen dat ik 't niet meer mag zeggen?!quote:
ja ik snapte wel dat ze daar in zatquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Connie Britton - IMDb
American Horror Story S1 dus
Wat voor leuks heeft ze de afgelopen 5 jaar nog gedaan dan? Iets waarvan je niet spontaan hoofdpijn krijt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Op waardeloos actrice na helemaal mee eens.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ik 't niet meer mag zeggen?!
Nou, ik denk qua meest recente rollen wel hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik snapte wel dat ze daar in zatik bedoelde meer dat een 'zij van' meestal refereert naar waar ze het bekenst van is en dat is niet american horror story
Dogville. Weet alleen niet of dat de afgelopen 5 jaar nog wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat voor leuks heeft ze de afgelopen 5 jaar nog gedaan dan? Iets waarvan je niet spontaan hoofdpijn krijt?
Nee da's toch al langer geleden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dogville. Weet alleen niet of dat de afgelopen 5 jaar nog was
nee ze komt niet terug (denk ik) want ze heeft nu de hoofdrol in nashvillequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik denk qua meest recente rollen wel hoor
Spin City is al weer zo lang geleden! En in AHS had ze wel de hoofdrol van het eerste seizoen.
Vraga me alleen af of ze nog terugkomt. Denk 't niet meer, aangezien S2 en S3 haar al niet meer hebben en veel andere terugkerende castleden wel.
Denk 't ook ja. Maar de afgelopen 5 jaar kan idd wel bagger zijn. Zoals ik al zei, en best NOG eens mag zeggen: de laatste tijd kan ze dat soort rollen niet meer spelen omdat z egeen emotie meer kan laten zienquote:
ja dogville is al ruim 10 jaar volgens mijquote:
Ja daar zal heet idd wel aan liggen. Zag dat Hayden er ook in zatquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ze komt niet terug (denk ik) want ze heeft nu de hoofdrol in nashville
Die stem, dat gehijg, die verschijning, nee, het doet me niks. Alleen The Others vond ik op zich een leuke film, alleen jammer van haar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
leuk?!?!?!!?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die stem, dat gehijg, die verschijning, nee, het doet me niks. Alleen The Others vond ik op zich een leuke film, alleen jammer van haar.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leuk?!?!?!!?
een van de weinige enge films die ik ooit heb gezien en het achtervolgt me nog steeds
Zo eng was ie toch nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leuk?!?!?!!?
een van de weinige enge films die ik ooit heb gezien en het achtervolgt me nog steeds
ik vond het echt engquote:
Ja shhht, we moeten nog!quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:55 schreef CherryLips het volgende:
Evil Dead was wel weer vermakelijk trouwens.
Neuh. Zat gewoon mooi in elkaar, dat welquote:
Misschien is MANIAC iets voor je. Toch, MissB?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond het echt eng
dode mensen zijn eng
quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien is MANIAC iets voor je. Toch, MissB?
No clue wie je bent, maarquote:
foto!quote:
van jouquote:
Oh moest ander topic zijn en nee dat is niet mijn facebookquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
van jou
is dat je facebook?
1 tip: gooi dat niet zomaar op een openbaar forum
op fok hebben mensen zelden het beste met elkaar voor
ja graag anders weet ik niet of ik aardig tegen je moet doenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef Uiteraardbol het volgende:
En een foto van mij stuur ik je wel in dm,als je dat wilt.
Ik wil me graag afmelden voor de foto. 0,0 interessequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef Uiteraardbol het volgende:
En een foto van mij stuur ik je wel in dm,als je dat wilt.
Ik had het ook alleen tegen rhubarbjequote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil me graag afmelden voor de foto. 0,0 interesse
Ik welquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil me graag afmelden voor de foto. 0,0 interesse
O, het is weer exclusief hosselen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Ik had het ook alleen tegen rhubarbje
Nee hoor. Ik kon het ook zien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:53 schreef Uiteraardbol het volgende:
[..]
Ik had het ook alleen tegen rhubarbje
Ja maar als jij er mee gaat bemoeien, is het gauw bekekenquote:
The winner takes it all.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar als jij er mee gaat bemoeien, is het gauw bekeken
Ja ik word altijd gehosseld via PM en DM omdat die nep-"hetero'"s te schijt zijn dat oenbaar te doenquote:
Ik was mijn handen in jouw anus! onschuld!quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik word altijd gehosseld via PM en DM omdat die nep-"hetero'"s te schijt zijn dat oenbaar te doen
Alleen of het een voldoende is of dat ik het bier zelf kan houdenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb hem binnen hoor! wie wil hem zien?
nee grapje zo gemeen ben ik niet
Heb ik onschuld?quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik was mijn handen in jouw anus! onschuld!
Hou dat bier maar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen of het een voldoende is of dat ik het bier zelf kan houden
ik snap hem nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Hebben we weer een nieuwe?
[ afbeelding ]
Newbies door bushokjes tiefen.quote:
Proost schatje!quote:
Common sense. 14.gif.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Newbies door bushokjes tiefen.
Zelfs IK weet dat
(Oke het hoe en waarom weet ik dan weer niet)
Ik ga nooit met de bus. Toch bedanktquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:06 schreef KomtTijd... het volgende:
Hebben we weer een nieuwe?
[ afbeelding ]
Voel jij je ook zo oud ineens nu?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Newbies door bushokjes tiefen.
Zelfs IK weet dat
(Oke het hoe en waarom weet ik dan weer niet)
Weet je ook eens hoe dat is.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voel jij je ook zo oud ineens nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |