quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wiskunde sowieso
NIemand heeft daar nog wat aan na de middelbare
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wiskunde sowieso
Ik neem aan van wel, ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe het zit
Maar mocht het echt zijn, dan wordt het originele examen ongeldig verklaard en dan moet de boel opnieuw? of wat is de procedure
Wat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wiskunde sowieso
Wanneer moet jij nou de tangens ofzo gaan berekenen, ik heb er nog nooit iets aan gehadquote:
We kunnen het ook geheim houden hihihihihihiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:42 schreef jordyqwerty het volgende:
Als het écht is, dan liever nu al media aandacht, hoef ik me tenminste niet twee en een half uur zitten te ergeren
goed dat je toegeeft dat je achterlijk bent, je beperkingen kennen is positief.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wanneer moet jij nou de tangens ofzo gaan berekenen, ik heb er nog nooit iets aan gehad
Tenzij je een autistenberoep doet zoals vliegtuigproppelors ontwerpen
Ja, als de 1100 lezers van dit topic nou gewoon hun mond houden, hihihquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef Tiezol het volgende:
[..]
We kunnen het ook geheim houden hihihihihihi
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef Miousana het volgende:
[..]
Ja, als de 11.000 lezers van dit topic nou gewoon hun mond houden, hihih
dat heb ik niet gezegd negerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef Adames het volgende:
[..]
goed dat je toegeeft dat je achterlijk bent, je beperkingen kennen is positief.
Frans is alleen leuk als je baguettes wilt bestellen op de campingquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat heb ik niet gezegd neger
en frans dan, wanneer heb je daar wat aan. en natuurkunde
Zo hard werken voor niks
Dit ja, schokkend wel.quote:
En wiskunde voor als...?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Frans is alleen leuk als je baguettes wilt bestellen op de camping
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |