Halloquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:42 schreef tralalala het volgende:
Oh wacht, ik kom hier alleen maar tijdens Serious Request.
Hallonquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:42 schreef tralalala het volgende:
Oh wacht, ik kom hier alleen maar tijdens Serious Request.
Wilde net zeggen... ik heb niets gedaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:58 schreef Lamabal het volgende:
MUIS WTF DOE JE.
Ik had hoop over de TT.
Epische faal, pino had de TT.
SORRY MUIS
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:58 schreef Lamabal het volgende:
MUIS WTF DOE JE.
Ik had hoop over de TT.
Epische faal, pino had de TT.
SORRY MUIS
Wat eten wequote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht voor de grap laat ik weer eens koken voor mijn huisgenoten, er van uit gaande dat niemand mee eet, want ik zie ze nooit.
Eten ze spontaan morgen allemaal mee
Wat morgen goedkoop op de markt is.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat morgen goedkoop op de markt is.
Sorry, da's een beetje uit de route...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mochten er hier mensen zijn die morgen rond 6 uur in Wageningen zijn, schuif rustig aan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Mij te verquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Mochten er hier mensen zijn die morgen rond 6 uur in Wageningen zijn, schuif rustig aan. Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Dan moet ik nog voor meer koken ook! Mén, da's lang geledenquote:
Niet zeuren! Ik ga morgen voor 6 man koken. Ik weet niet eens hoeveel ik moet koken laat staan kopen. Dat wordt of teveel of te weinig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet ik nog voor meer koken ook! Mén, da's lang geleden
Soms kook ik ook precies goed hoor.quote:
Waarom zeur ik nou weer?!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet zeuren! Ik ga morgen voor 6 man koken. Ik weet niet eens hoeveel ik moet koken laat staan kopen. Dat wordt of teveel of te weinig.
Hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom zeur ik nou weer?!![]()
Ik kook op m'n werk regelmatig voor 7/10 man, geen probleem mee. Dat is echter al een maand of 4 geleden
Kook je dan stamppot met 3 vingers in de lucht?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom zeur ik nou weer?!![]()
Ik kook op m'n werk regelmatig voor 7/10 man, geen probleem mee. Dat is echter al een maand of 4 geleden
Nou, een tikje wel ja!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hetgezichtje. Maar ik neem het terug! Ik ben iets te onaardig vandaag.
Ik kruip mijn muizenholletje wel weer in.quote:
En twee in de neus, ik kan prima koken. Er is nog nooit iemand overledenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kook je dan stamppot met 3 vingers in de lucht?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:24 schreef minthy het volgende:
[..]
En twee in de neus, ik kan prima koken. Er is nog nooit iemand overleden
Ik ben niet zo'n moeilijke eter. Dus iets makkelijks koken lukt je vast welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan moet ik nog voor meer koken ook! Mén, da's lang geleden
Wow.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
allemaal ff props voor mij geven! heb net 4.9km aan 1 stuk hardgelopen. tijd weet ik niet, maar ik gok rond de 35min. zondag moet ik 5km voor het echie. dat moet lukken toch?
en nu ga ik douchen. ik stink.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
allemaal ff props voor mij geven! heb net 4.9km aan 1 stuk hardgelopen. tijd weet ik niet, maar ik gok rond de 35min. zondag moet ik 5km voor het echie. dat moet lukken toch?
dat is maar 100 meter meer, komt goed.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
Vast wel!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n moeilijke eter. Dus iets makkelijks koken lukt je vast wel
Omdat het gezellig is!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast wel!
Nu het volgende; waarom zou ik een volslagen vreemde hier uitnodigen om vervolgens m'n vreten op te eten?
quote:
Maar dan nog; ik heb veel verzoeken op stapel liggen, echt tientallen. Waarom? Zo gezellig ben ik niet eens, ik doe maar alsofquote:
Mensen zien dan toch wel wat in jou, gezelligheid je aardigheid. Je voorgevel (grapje)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar dan nog; ik heb veel verzoeken op stapel liggen, echt tientallen. Waarom? Zo gezellig ben ik niet eens, ik doe maar alsof
Jammer dat bakkertjen er niet even zijn mening over komt geven.quote:
Het gaat de meeste heren vooral om dat laatste, dikke doei in dat geval. Assertiviteitquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen zien dan toch wel wat in jou, gezelligheid je aardigheid. Je voorgevel (grapje)
Nog een paar uurtjes, toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jammer dat bakkertjen er niet even zijn mening over komt geven.
Oh, geen idee! Ik dacht dat je gewoon voor een bepaalde periode weg moest en daarna automatisch weer mee kon posten...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moet hij niet eerst een bedelmail sturen?
91 notesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |