Als dit waar wordt dan teken ik hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:36 schreef Ac1995 het volgende:
Nederlands 1,3
Economie 0,9/1,0
Geschiedenis 0,3
Engels 0,3
Duits 0,0
Wiskunde A 0,8
M&O 1,4
Goddome dit zou mij goed uitkomen :pquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef Ensemble het volgende:
Nederlands: 1,4
Economie: 1,6
Geschiedenis: 0,8
Wiskunde B: 0,6
M&O: 1,5
Valt wel mee, de examens zijn bestwel moeilijk dit jaar, er zijn ook opvallend veel leerlingen uit mijn klas die zeggen dat ze vakken slecht hebben gemaakt. (Misschien niet volledig aselect maarja)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:16 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik schat ze denk ik wel iets te hoog in.
Ik vind ze juist makkelijker. Is maar net hoe je met druk omgaat en hoe een examen je ligt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:19 schreef siedss het volgende:
[..]
Valt wel mee, de examens zijn bestwel moeilijk dit jaar, er zijn ook opvallend veel leerlingen uit mijn klas die zeggen dat ze vakken slecht hebben gemaakt. (Misschien niet volledig aselect maarja)
Misschien maak jij ze wel beter omdat je geconcentreerder bent. Ik denk niet dat jij kan oordelen over hoe ik met druk om ga zonder dat je me kentquote:Op woensdag 29 mei 2013 00:05 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik vind ze juist makkelijker. Is maar net hoe je met druk omgaat en hoe een examen je ligt.
Vond hem moeilijker dan andere jaren. Maar 1,3 is wel hoog op zich ja. Denk trouwens eerder 0,7 ofzo ja. Dacht dat de norm normaal rond de 1 lag bij aardrijkskunde, maar is geloof ik rond de 0,6 ergens.quote:
Ik zeg toch ik vindquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:01 schreef siedss het volgende:
[..]
Misschien maak jij ze wel beter omdat je geconcentreerder bent. Ik denk niet dat jij kan oordelen over hoe ik met druk om ga zonder dat je me kent
Wiskunde en Bio echt zo laag denk je?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:43 schreef Klareschijt het volgende:
Nederlands: 1,3
Natuurkunde: 1,0
Economie: 0,9
Engels: 0,3
WisB: 0,6
Scheikunde: 1,4
Biologie: 0,8
Frans: 1,2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |