Wat ik al eerder zei, zo'n eind aan je leven is niet normaal. Daar zit een luchtje aan.quote:
Yep, als het alleen om geld gaat dan zet je iemand een gun op zijn kop.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, zo'n eind aan je leven is niet normaal. Daar zit een luchtje aan.
En mensen krijgen zeker ook kanker, omdat ze slecht zijn?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, zo'n eind aan je leven is niet normaal. Daar zit een luchtje aan.
Nee, hoor, hoezo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Yep, als het alleen om geld gaat dan zet je iemand een gun op zijn kop.
Ben je nou serieus? Want dat denken sommige mensen ook over de joden. Dat die dat gedoe in die kampen wel verdiend zullen hebben. En ik bedoel dit niet flauw hoor, wil er alleen maar mee zeggen dat je volgens mij al snel in de knel komt als je een harde link legt tussen iemands doodsoorzaak en zijn/ haar eigen verantwoordelijkheid daarvoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
En deze wrs wel toch, misschien zijn ze zelf ook wanhopig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Omdat zulke figuren geen rotzooi maken wanneer het niet nodig is.
Ik reageerde iets minder plastisch, maar komt op hetzelfde neer...quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? Want dat denken sommige mensen ook over de joden. Dat die dat gedoe in die kampen wel verdiend zullen hebben. En ik bedoel dit niet flauw hoor, wil er alleen maar mee zeggen dat je volgens mij al snel in de knel komt als je een harde link legt tussen iemands doodsoorzaak en zijn/ haar eigen verantwoordelijkheid daarvoor.
Ze hadden zelfs nog niet eens een strafblad, maar ja..misschien zijn ze altijd buiten schot gebleven..mij lijkt niet dat ze dit voor de eerste keer deden..zo'n medogenloos beulswerk moet je toch ergens 'geleerd' hebben..quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef LogiteX het volgende:
Blijft bizar hoe het gegaan is, ze zijn dus naar dat vakantiehuisje gelokt. Aangezien ze die Spanjaard vertrouwden kan ik daar nog enigszins inkomen. En toen? Toen ze eenmaal binnen waren ging de deur op slot en kwamen er uit een kamer 2 Roemenen die ze het mes op de keel zetten?
Vrij dom van die Roemenen dat ze het land niet verlaten hebben, een beetje skilled serial killer gaat zo te werk.
Het waren wrs niet ingehuurde terminators, denk ik, zoals in die maffia films weleens ziet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef LogiteX het volgende:
Blijft bizar hoe het gegaan is, ze zijn dus naar dat vakantiehuisje gelokt. Aangezien ze die Spanjaard vertrouwden kan ik daar nog enigszins inkomen. En toen? Toen ze eenmaal binnen waren ging de deur op slot en kwamen er uit een kamer 2 Roemenen die ze het mes op de keel zetten?
Vrij dom van die Roemenen dat ze het land niet verlaten hebben, een beetje skilled serial killer gaat zo te werk.
Niet? tot nu toe vind ik het een zeer goed script voor een hollywood film, of het nou profesional gangsters waren of toevallige stakeholdersquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:50 schreef Ryan3 het volgende:
Miet alles evolueert zich volgens een Hollywoodfilm hè...
Je kunt er wel weer een film van maken, dat klopt.... maar daar gaat Hollywood vervolgens weer creatief mee om wrs...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Niet? tot nu toe vind ik het een zeer goed script voor een hollywood film, of het nou profesional gangsters waren of toevallige stakeholders
Misschien dat ze vrij indringende verhoormethoden gebruiken toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:54 schreef El_Matador het volgende:
Waarom heeft die Cuenca eigenlijk de plek waar de -in stukken gehakte en niet meteen identificeerbare- lijken aangewezen?
Als ie zijn bek had gehouden, waren ze waarschijnlijk niet gevonden in de eerste maanden en daarna nog identificeren is zo mogelijk nog moeilijker.
Ben ik met je eens idd, ik vind die Lifante ook vrij vaag...quote:En dan nog iets; is die Lifante echt zo onschuldig als hij beweert (en de politie geholpen heeft -dat deed Kees Bakker bij de Schiedammer parkmoord zelfs).
Zwijgrecht? Meewerken aan je eigen veroordeling lijkt me niet slim.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien dat ze vrij indringende verhoormethoden gebruiken toch?
Ja, okee, rationeel idd, maar gaat alles in Spanje volgens het boekje uiteindelijk?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zwijgrecht? Meewerken aan je eigen veroordeling lijkt me niet slim.
Beter verdacht worden van het laten verdwijnen van 2 personen dan van een gruwelijke moord met in stukken gehakte lijken in vuilniszakken begraven op een citroenbomenakkertje?
Mja, dat zou kunnen, bij afzonderlijke ondervragingen die tegen elkaar uitgespeeld worden. Ik heb wat dat betreft wel vertrouwen in de Spaanse politie, zo snel en grondig als ze deze zaak hebben opgelost vind ik dan ook echt bewonderenswaardig. Dat de familie niet snel genoeg op de hoogte is gesteld van de gruwelijke details is een slordige fout, maar het onderzoek zelf is erg goed en snel verricht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, rationeel idd, maar gaat alles in Spanje volgens het boekje uiteindelijk?
Overigens misschien was die Cuenco het er ook niet mee eens allemaal?
Dat die Roemenen het voortouw namen???
Mee eens idd Petje af, hierbij blijft het snelle bekennen wel vaag, echter ik denk dat de Roemenen het voortouw namen en Cuenco dus ook bang was voor zijn leven... plus wat druk van de guardia civil...quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mja, dat zou kunnen, bij afzonderlijke ondervragingen die tegen elkaar uitgespeeld worden. Ik heb wat dat betreft wel vertrouwen in de Spaanse politie, zo snel en grondig als ze deze zaak hebben opgelost vind ik dan ook echt bewonderenswaardig. Dat de familie niet snel genoeg op de hoogte is gesteld van de gruwelijke details is een slordige fout, maar het onderzoek zelf is erg goed en snel verricht.
Ja, bijv. maar soms zijn die lui ook gewoon dom achteraf gezien...quote:Waarom zijn die Cuenca en die Roemenen niet gevlucht? Misschien hadden ze daar geen tijd voor omdat de politie zo snel was. Dat ze de camerabeelden van Cuenca gelijk geanalyseerd hadden en hem opzochten, toen de lijken nog warm in de akker lagen.
In ieder geval puik werk van de Spaanse politie. Daar kan de Nederlandse nog veel van leren. Nu es kijken wat de (klasse)justitie doet daar.
Ja, okee, het kan zijn dat hij ze moest begraven?quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:12 schreef Maron het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 29 mei 2013 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mee eens idd Petje af, hierbij blijft het snelle bekennen wel vaag, echter ik denk dat de Roemenen het voortouw namen en Cuenco dus ook bang was voor zijn leven... plus wat druk van de guardia civil...
[..]
Maar ja..toch opmerkelijk dat hij precies wist waar de Guardia moest zoeken..
Tsja..God knows..maar hij lijkt mij iig de kwade genus..oorzaak<> gevolg..(over de rug e.d. van een ander)quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, het kan zijn dat hij ze moest begraven?
Denk toch dat de Roemenen de bovengeschikte partij was nl.
Misschien dat ze het martelen deden, iig de jongere Roemeen.
Maar daarna mocht de Spanjool het oplossen, volgens de ideeën van de Roemenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |