Wat is jouw oordeel danquote:
Volgens mij heb ik dat al een aantal keer te berde gebracht, het is wel hypothetisch bedoeld hè...quote:
Severein heeft niks te maken met die volleybalclub toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die Cuenca weet dat-ie geld heeft toch? Het waren collega's in die volleybalclub.
Wrs is er al eerder contact geweest, wie weet al een voorschot betaald, nu nog de afhandeling van het restant, liefst contant als het kan om de Spaanse belastingdienst te misleiden?
Hij heeft het geld niet bij zich en dan vervolgens zijn die Roemenen pissed off... enz. enz.
Hij was toch coach?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Severein heeft niks te maken met die volleybalclub toch?
Kan het nu even niet vinden, volgens mij heb ik gelezen dat-ie bij die club coach was...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij is coach geweest bij een Nederlandse club, niet in Spanje..
Zij is speelster geweest daar, volgens mij is dat de enige link met die club.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan het nu even niet vinden, volgens mij heb ik gelezen dat-ie bij die club coach was...
Okee, maar dat maakt het niet minder geloofwaardig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zij is speelster geweest daar, volgens mij is dat de enige link met die club.
Ik denk niet dat het zo gegaan is nee, maar dat maakt verder niet uit.. Bedoel alleen te zeggen dat ik er niet vanuit ga dat Severein en Cuenca elkaar kenden, tenzij via Visser.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, maar dat maakt het niet minder geloofwaardig?
Ja, via Visser dan als hij niet bij die club zat...quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo gegaan is nee, maar dat maakt verder niet uit.. Bedoel alleen te zeggen dat ik er niet vanuit ga dat Severein en Cuenca elkaar kenden, tenzij via Visser.
Dream on. Of blijf wakker, maar zorg in ieder geval dat je niet te veel geld gaat bezitten. Want dat trekt meedogenloze roofdieren aan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil wel graag geloven dat mij dat niet aangedaan wordt zonder dat ik iets fout gedaan heb.
Dan zit ik nu even veilig, maar joh kom op. Dat gebeurt echt niet zomaar. Dan rollen de koppen over straat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Dream on. Of blijf wakker, maar zorg in ieder geval dat je niet te veel geld gaat bezitten. Want dat trekt meedogenloze roofdieren aan.
Zoveel psychopaten die echt gevaarlijk zijn, zijn er gelukkig ook weer niet...quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zit ik nu even veilig, maar joh kom op. Dat gebeurt echt niet zomaar. Dan rollen de koppen over straat.
Ik denk dat ik blij ben met mijn "sprookjes" wereld. Wat een onzinquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zoveel psychopaten die echt gevaarlijk zijn, zijn er gelukkig ook weer niet...
Hoewel er wrs meer psychopaten in omloop zijn dan jij denkt in je sprookjeswereld..
Joh, jij denkt dat die mensen min of meer proportioneel werden behandeld, toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blij ben met mijn "sprookjes" wereld. Wat een onzin
Uhhh jouw tanden worden er voor jan lul uit getrokken omdat je een rekening niet op tijd heb betaald.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, jij denkt dat die mensen min of meer proportioneel werden behandeld, toch?
En dus zullen ze wel iets naars gedaan hebben zelf ook, toch?
Dat is leven in een soort sprookjeswereld, waar goed en kwaad zich in evenwicht houden en waar goed, goed ontmoet en kwaad, kwaad ontmoet...
Bij de tandarts niet nee, voor de rest... kan nooit proportioneel zijn sws niet...quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh jouw tanden worden er voor jan lul uit getrokken omdat je een rekening niet op tijd heb betaald.
En dat was nog niet alles
Werden ze nou getrokken of geslagen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhhh jouw tanden worden er voor jan lul uit getrokken omdat je een rekening niet op tijd heb betaald.
En dat was nog niet alles
Als een tandarts de tanden eruit slaat, dan mag je je eigen bijdrage terugvragen....quote:
Ik denk niet dat iemand per se iets 'slechts' of duisters gedaan moet hebben, om zo aan zijn einde te komen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan zit ik nu even veilig, maar joh kom op. Dat gebeurt echt niet zomaar. Dan rollen de koppen over straat.
Dat zal een rib uit z'n lijf worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als een tandarts de tanden eruit slaat, dan mag je je eigen bijdrage terugvragen....
Iedereen wil het weten, maar toch liever nietquote:
Macabere vorm van fascinatie, is heel menselijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Iedereen wil het weten, maar toch liever niet
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand per se iets 'slechts' of duisters gedaan moet hebben, om zo aan zijn einde te komen.
Er zijn meedogenloze mensen die meedogenloze dingen (laten) doen om rijk of nog rijker te worden.
Ik denk dat er gemarteld is om te proberen (nog meer) geld los te krijgen, en niet als straf of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |