Dan weet MPG ook meteen waar die staatquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hier steekt men asperges![]()
Sla is voor paupers![]()
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan weet MPG ook meteen waar die staat
Girafquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan weet MPG ook meteen waar die staat
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef tombolafan het volgende:
Ooooooh ik ga toch eens proberen erbij te zijn
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef tombolafan het volgende:
Ooooooh ik ga toch eens proberen erbij te zijn
Doe maar voor de 9de juni danquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef tombolafan het volgende:
Maar maar maar vóór de 26e doorgeven dat ik mee eet red ik niet meer
quote:
Ik heb nog overquote:
Dat bedacht ik me pas toen ik het op mijn bord schepte.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef Toekito het volgende:
Boerenkool met worst
wel met spekjes er doorheen toch zeker?
* Toekito krijgt spontaan rode vlekkenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me pas toen ik het op mijn bord schepte.![]()
Ik heb hem ook nog met instant aardappelpuree gemaakt ook.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me pas toen ik het op mijn bord schepte.![]()
Ik heb hem ook nog met instant aardappelpuree gemaakt ook.
* Roger_Epiales sluit zich in deze bij Toek aanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito krijgt spontaan rode vlekken
Des te meer voor mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
* Roger_Epiales sluit zich in deze bij Toek aan
#TeamToekquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
* Roger_Epiales sluit zich in deze bij Toek aan
Het is je gegund na je 36 uur wakker zijnquote:
De 40 ga ik niet halen denk ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het is je gegund na je 36 uur wakker zijn
quote:
Niet?quote:
dan had ik nog een diepere buiging gemaakt dan ik al doe voor je.quote:
Heel speciaal.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Niet?![]()
Sowieso, 36 uur is al heel wat.![]()
Speciale gelegenheid?
Ik zou er bijna nog een paar uur voor opblijven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
dan had ik nog een diepere buiging gemaakt dan ik al doe voor je.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou er bijna nog een paar uur voor opblijven.
Nogmaalsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heel speciaal.Gisteraaf na een werkdag onverwacht opgeroepen voor nachtdienst... Waarna nog ruim een halve werkdag volgde omdat ik wat afspraken had staan.
Dus tegen de tijd dat ik thuis kwam was ik over mijn slaap heen en nu hang ik apatisch op de bank me telkens weer te verbazen dat het volgens mijn lijf lang na middernacht is, maar volgens de klok nog lang niet.
Hoeveel heb je er al?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Bijna! Nog één DS9 kijken en dan ga ik bedwaarts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Sorry? Waar haal je het vandaan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heb dan wel eens 36 uur zonder eten gedaan.
Waar haal ik wat vandaan?quote:
Bewust of onbewust?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nogmaals![]()
Ik had laatst al moeite met 24 uur en een drukke werkdag.
Heb dan wel eens 36 uur zonder eten gedaan.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al?7 maal 7 edities zo ongeveerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Trekkie?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:09 schreef Cat22 het volgende:
Bijna! Nog één DS9 kijken en dan ga ik bedwaarts.
Semi-bewust.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bewust of onbewust?
Ik kwam er bij thuiskomst net wel achter dat ik sinds ik de vorige avond thuis was vertrokken nog maar één broodje had gegeten. Dusstamppot
was van harte welkom.
Ah, dat.quote:
Trekkiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Trekkie?
[..]
Semi-bewust.
Was toen een actie voor een goed doel. 24 uur niet eten, daarmee haalde we geld op door mensen die ons "sponsorden" om het vol te houden.
Na die 24 uur totaal geen honger meer, dus toen de rest van die dag ook nog maar volgemaakt.
Dan steek ik twee duimen opquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, dat.
* Roger_Epiales verwijst Toek door naar bovenstaande post
Gemiddeld e100 pp, waren met 25 man.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trekkie![]()
![]()
Mooie actie zeg! Veel opgehaald?
Hulde!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gemiddeld e100 pp, waren met 25 man.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gemiddeld e100 pp, waren met 25 man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja d'oh! Picard natuurlijk!quote:
Cat kan niet, de datum voor eten staat verkeerd en Tombo komt ook!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:21 schreef sp3c het volgende:
iemand trouwens een tl;dr samenvatting voor het stukgastmodden van de OP?
geen zin om terug te lezen
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Roger_Epiales wordt helemaal roodJij weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Heej!quote:
Why?quote:
Niks mis met kaal, hij kan het hebben.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:25 schreef sp3c het volgende:
omdat ze awesome is en omdat Picard een kale neet is
Ze voeren wat teveel oorlogjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:31 schreef sp3c het volgende:
al vond ik die stukken waarbij ze in de USS Defiant gingen rondcrossen wel stoer
ik vind dat spacer station gewoon stom en Sisco is een drol
Welverdiende nachtrust!quote:
ik zie alleen Tombo zich aan- en cat22 zich afmeldenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
Cat kan niet, de datum voor eten staat verkeerd en Tombo komt ook!
En Zwabber en Liesje komen ook
Misschien wordt het tijd dat je een ESF-mod gaat worden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie alleen Tombo zich aan- en cat22 zich afmelden
ik gastmod die shit
nee dan is gastmodden niet meer zo speciaalquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat je een ESF-mod gaat worden?
zwabbert en liesje zijn er altijdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie alleen Tombo zich aan- en cat22 zich afmelden
ik gastmod die shit
open jij een topic in FB?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien wordt het tijd dat je een ESF-mod gaat worden?
Das waar, gast in eigen huis zijn is altijd minder.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dan is gastmodden niet meer zo speciaal
Iets in de trand van: "Sp3c nu echt doorgewinterde ESF-fanaat en daarom nu ESF mod"?quote:
Ja zoiets.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iets in de trand van: "Sp3c nu echt doorgewinterde ESF-fanaat en daarom nu ESF mod"?
ja of "sp3c ... nu ook in gay variant verkrijgbaar"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iets in de trand van: "Sp3c nu echt doorgewinterde ESF-fanaat en daarom nu ESF mod"?
Je begint al warm te lopen voor het ide, ziet ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 20:59 schreef sp3c het volgende:
het zou me wel een goede reden geven om Cee dr achter de schermentopic vol te baggeren
schien moeten we ook wel een zakenlunch doen enzo
ik wilde het niet zo zeggen maar JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja of "sp3c ... nu ook in gay variant verkrijgbaar"
het heeft sterke en zwakke kanten!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je begint al warm te lopen voor het ide, ziet ik.
Wat jij wilt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja of "sp3c ... nu ook in gay variant verkrijgbaar"
www.sp3ciseentoffenieuweESFmod.nl even doorgestuurd naar Dannyquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat jij wilt.
"Sp3c nu echt doorgewinterde ESF-fanaat en daarom nu ESF mod, exclusief in gay variant verkrijgbaar."
Ik kan de titel pakkend maken en het hele verhaal in de OP zetten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:03 schreef sp3c het volgende:
je bent toch geen boek aan het schrijven ofzo ... dat past helemaal niet
ik moest een beetje lachenquote:
Good, it's settled then?quote:
NEIquote:
Je weet wat dat in het Pools betekent.quote:
Doesn't matter.quote:
wat je hebt gisteren mijn friet al op man....quote:
Als objectieve buitenstaander tel ik dat als zakenlunch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat je hebt gisteren mijn friet al op man....
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als objectieve buitenstaander tel ik dat als zakenlunch.
Toekito heeft geen tetten!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als objectieve buitenstaander tel ik dat als zakenlunch.
Heb al meer tiet dan in februari hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
Toekito heeft geen tetten!
maar met al de extra gay zou het wel kunnen tellen
quote:
doe alsof ik er niet ben, ik kijk ff Herman den Blijker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef sp3c het volgende:
Takkewijf to the rescue
laten we het idd eens over Toek hebben
En, is het wat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
doe alsof ik er niet ben, ik kijk ff Herman den Blijker.
Waar?quote:
Ik was een blanke afrikaan volgens sommigequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:34 schreef Takaiki het volgende:
En dan nog altijd zo'n spriet...dan was je wel erg dun
welke plaats? geen ideequote:
Ik bedoelde welke zender, maar heb het al gevonden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
welke plaats? geen ideeschakelde te laat in.
Kun je ook hard rennen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik was een blanke afrikaan volgens sommige
ja 25 meter en dan stopt het hartquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kun je ook hard rennen?(Generaliserend? Hoezo?
)
Goed, wat wil je kwijt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:29 schreef sp3c het volgende:
Takkewijf to the rescue
laten we het idd eens over Toek hebben
Zonder conditiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar goed, ondertussen.
[..]
Goed, wat wil je kwijt?![]()
Buiten het feit dattie blijkbaar een blanke afrikaan is.
Uit zichzelf of alleen als hij opgejaagd wordt?quote:
beide...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Uit zichzelf of alleen als hij opgejaagd wordt?
Toe maar.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga toch ook maar eens naar het nest.
Welterusten.
Trustenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ga toch ook maar eens naar het nest.
Welterusten.
ik vind het eng want de mijne onthouden ze ook maar begreep van diverse andere dat het met de simpele namen mis gaat.....quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:23 schreef RenRen- het volgende:
Peter wist mijn naam gisteren gewoon. En ik was verbaasd. En toen was hij verbaasd dat ik verbaasd was, maar niemand weet ooit spontaan mijn naam![]()
Ik betaal nooit bij hem
sorryquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef RenRen- het volgende:
En nu lees ik dit topic en denk ik: Wtf did I just read
We are very speshul. Nee maar serieus, ik heb 1 keer iets bij hem betaald, en toen ik naar hem toe ging wist hij gelijk mijn naam. I was in shockquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik vind het eng want de mijne onthouden ze ook maar begreep van diverse andere dat het met de simpele namen mis gaat.....
We zijn special Ren
Wait what.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
sorry
Trouwens weet je waar je MPG leuk mee kan stangen? "Heej Slamans, ik heb het nr van Ren"Ik heb zo gelachen om zijn reactie.
Had gewoon even zin hem te narren vanmiddag op Whats Appquote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Had gewoon even zin hem te narren vanmiddag op Whats App
Trustenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Malle![]()
Ik ga ook slapen. Ik ben moe van een hele productieve dag.Trusten
quote:
quote:
ohquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:11 schreef Cat22 het volgende:
Al een uur wakker.![]()
En toen wilde ik lekker douchen maar was vergeten dat het water vandaag (weer) afgesloten was.
Doe je goed!quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:20 schreef sp3c het volgende:
zag wel gisteren smsjes van cat22 (zaterdag) en Timmmmmmmm (maandag)
vrij vlot, trots op mezelf
vooral die van Timmmmmmmmmmm ben ik trots opquote:
Tis sowieso bizar hoe die gozert namen kan onthouden iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We are very speshul. Nee maar serieus, ik heb 1 keer iets bij hem betaald, en toen ik naar hem toe ging wist hij gelijk mijn naam. I was in shock
Informatiefquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
vooral die van Timmmmmmmmmmm ben ik trots op
nee timtim ik eet afgelopen maandag gewoon thuis karbonaadjes met krieltjes en spekjes enzo
Afgelopen keer wist hij de mijne niet meerquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis sowieso bizar hoe die gozert namen kan onthouden idd
Was ooit met de eerste ESF meet ook, een hele horde FOK!kers die daar nog nooit geweest waren en hop, hij kon het na 1 keer onthouden.
WAT!?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:26 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Afgelopen keer wist hij de mijne niet meer![]()
*kraskras*
Ik stond daar zo:quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis sowieso bizar hoe die gozert namen kan onthouden idd
Was ooit met de eerste ESF meet ook, een hele horde FOK!kers die daar nog nooit geweest waren en hop, hij kon het na 1 keer onthouden.
conclusie je gaat te weinig naar de les en te vaak naar de kroegquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik stond daar zo:What kind of witchcraft is dis
En hij:Hoezo, je komt hier toch vaker? JA DUS
Als ik in een klas zit duurt het soms wel een maand voor mensen mijn naam kennen
Zwabber en ik hadden al met de politie gebeld man....quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:29 schreef sp3c het volgende:
ik was een half uur later dan normaal![]()
in sp3ctijd is dat ruim op tijd
edit: schien iets meer dan een half uur, bemoei je er niet mee
Ik weet hem niet (meer? maar dat weet ik ook niet meer zekerquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik stond daar zo:What kind of witchcraft is dis
En hij:Hoezo, je komt hier toch vaker? JA DUS
Als ik in een klas zit duurt het soms wel een maand voor mensen mijn naam kennen
Op dit moment is dat zeker waarquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
conclusie je gaat te weinig naar de les en te vaak naar de kroeg
lolquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:31 schreef Toekito het volgende:
Zwabber en ik hadden al met de politie gebeld man....
gek héquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Op dit moment is dat zeker waarEn mijn achternaam gaan ze ook nog dagen over filosoferen
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
ik was een keer vermist in Barcelona, bij dat stadion omdat voetbla me niet zo kan boeien en mijn matties alleen geinteresseerd waren in voetbla en ik MOEST mee
terug in het hotel hebben ze gelijk overstuur pa gebeld en weet ik veel
pa: hoelang istie al weg?
matties: 1 uur man!
pa:
matties: we konden hem niet meer vinden in het stadion, het is ook zo groot!!!
pa: zit daar geen ijsbaan naast?
matties: denk ik wel
pa:![]()
![]()
true story
Effe testen: wat vind je van basketbla?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol
ik was een keer vermist in Barcelona, bij dat stadion omdat voetbla me niet zo kan boeien en mijn matties alleen geinteresseerd waren in voetbla en ik MOEST mee
terug in het hotel hebben ze gelijk overstuur pa gebeld en weet ik veel
pa: hoelang istie al weg?
matties: 1 uur man!
pa:
matties: we konden hem niet meer vinden in het stadion, het is ook zo groot!!!
pa: zit daar geen ijsbaan naast?
matties: denk ik wel
pa:![]()
![]()
true story
basketbla vind ik wel leukquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Effe testen: wat vind je van basketbla?
Oh, dan zit er ergens toch nog een negert verstopt in jou Sp3ckiequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Oh, dan zit er ergens toch nog een negert verstopt in jou Sp3ckie![]()
Dat kennik niet zienquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rick Smits zegt pfffffffffffff
het was een bleke Hollander in de NBA iigquote:
wel een redelijke spelertquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
het was een bleke Hollander in de NBA iig
Wat ga ik dan zien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:52 schreef sp3c het volgende:
anyways, de negert zit er wel in hoor, je moet me eens aan het werk zien in de keuken
Moet eerst de zon weer eens fatsoenlijk schijnenquote:
sp3c in een schort en verder niets!quote:
damn rightquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:55 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Moet eerst de zon weer eens fatsoenlijk schijnen
damn rightquote:
nee gek, zou zonde zijnquote:
jij mag niet komen Tim!quote:
quote:
volgens mij welquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:00 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
Maar van het hele liedje is niks waar
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij wel
al ken ik er maar 2 en van 1 weet ik niet hoe goed ze kan kussen
van die ander weet ik het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:01 schreef Toekito het volgende:
de blouse van Adriaan wordt belachelijk gemaakt door Paulien Cornelisse.....zou de oranje-variant daar ook onder vallen?
Limburgquote:
das minder leukquote:
Ik heb mijn broer een keer in zijn rug gebetenquote:
hij zal het ook wel verdiend hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik heb mijn broer een keer in zijn rug gebeten
Dat zou ik ook zeggen als ik jou was.quote:
Ok Baasquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:08 schreef sp3c het volgende:
die ander is ook de enige vrouw die mij daadwerkelijk in mijn gezicht heeft geslagen
goed hard, ik voel het nog steeds volgens mijvertel vertel niet te snel we schrijven mee [/bertvisschermodus]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
valt niet zo heel veel te vertellen, prachtmens enzo maar als wij 2 weken naast elkaar zitten is het vechtenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:17 schreef Toekito het volgende:
vertel vertel niet te snel we schrijven mee [/bertvisschermodus]
Proefondervindelijk vindt hij weer minderquote:
door dr tv?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt niet zo heel veel te vertellen, prachtmens enzo maar als wij 2 weken naast elkaar zitten is het vechten
volgens mij gooide ik een glas bier door dr tv heen
ook bij personen onder de 80 kg?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Proefondervindelijk vindt hij weer minder
vertel?quote:
maakt het wel wat onhandigquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Proefondervindelijk vindt hij weer minder
ja door het scherm heen ... ik was boosquote:
Zondequote:Op woensdag 29 mei 2013 12:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt niet zo heel veel te vertellen, prachtmens enzo maar als wij 2 weken naast elkaar zitten is het vechten
volgens mij gooide ik een glas bier door dr tv heen
ik gok zomaar dat het glas leeg wasquote:
hallo........dan verlies ik. Alleen van mijn nichtjes kan ik het nog hebben zo onderhand.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:23 schreef Takaiki het volgende:
Zijn Takkewijf zoent niet met anderen en anders gaat ie op ze zitten![]()
Zal ik dan maar trappen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef sp3c het volgende:
ik mikte eigenlijk op de muur maar de tv stond ervoor
ik was heel erg boos, geen idee meer waaromquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:28 schreef Toekito het volgende:
Maar sp3c ik lees het dus alsof jij dr beeldbuis aan scherven gesmeten hebt.
had ik aan moeten zien komenquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:29 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Zal ik dan maar trappen?
Geen richtingsgevoel![]()
![]()
Ow flauw
ik kop hem zelf maar inquote:
Maar muis mag zich er nooit mee bemoeienquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:36 schreef sp3c het volgende:
muis had hem zelf in willen koppen ... ze baalt ervan
is wel droog maar vraag me af voor hoelang. Maar collega heeft afge-appt dus hoef niet naar buitenquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef Takaiki het volgende:
In Venlö ook niet, hier regent het al de hele ochtend
En in Eindhoven is het ook niet veel beterquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:02 schreef Takaiki het volgende:
In Venlö ook niet, hier regent het al de hele ochtend
ik heb dit weer liever helemaal niet. Ik wil of -5 met keigoed ijs of +25 met een zonnetje en gratis koude cola overalquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb dit weer liever in de lente dan in de zomer
Ik kom het over een uurtje persoonlijk checken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:19 schreef MPG het volgende:
[..]
En in Eindhoven is het ook niet veel beter...
Eens!quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb dit weer liever helemaal niet. Ik wil of -5 met keigoed ijs of +25 met een zonnetje en gratis koude cola overal
Gisteren was het echt lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb dit weer liever helemaal niet. Ik wil of -5 met keigoed ijs of +25 met een zonnetje en gratis koude cola overal
lipton is in de zomer inderdaad echt lekkerquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef Cat22 het volgende:
Behalve de cola dan, mag voor mij icetea of cassis zijn.
Ik twijfelde om iedereen te appen voor een park BBQ maar heb nu spijt dat ik dat niet gedaan heb.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gisteren was het echt lekkerJammer dat ik hier woon alleen
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
lipton is in de zomer inderdaad echt lekkerSchijfje citroen erbij
[..]
Ik twijfelde om iedereen te appen voor een park BBQ maar heb nu spijt dat ik dat niet gedaan heb.
Squote:Op woensdag 29 mei 2013 14:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, dat snap ikHad je idd moeten doen
Lelleke fleecetruien zijn de bestequote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga even mijn lelleke fleecetrui zoeken
En kaasquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef Cat22 het volgende:
ik lease gewoon een vest van mijn broertjequote:
Trippen?! Wavoor trui is dat dan? Eentje van hennep?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik lease gewoon een vest van mijn broertjeGewoon omdat zijn vriendin dan gaat trippen
Jaaaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Trippen?! Wavoor trui is dat dan? Eentje van hennep?
gewoon een groen vest:quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Trippen?! Wavoor trui is dat dan? Eentje van hennep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb hem blijkbaar al een jaar hier liggen en hij zoekt zich al datzelfde jaar de blubber. Ik post deze foto op FB ivm Towel Day en nog binnen de 20 seconde zit ze al tegen me aan te zeuren
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Of limoncelloquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:03 schreef Cat22 het volgende:
smaakte idd best okéquote:
ik snap het niet want het is niet zo dat die nu naakt door de stad moet ofzoquote:
NEE MAAR HET IS NIET VAN JOUquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
smaakte idd best oké
[..]
ik snap het niet want het is niet zo dat die nu naakt door de stad moet ofzo
ook niet van haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. Maar ze is niet wijzer dus lekker laten trippenquote:
wel van haar vriendje en die is van haaaaaaaaaaaaaaaaar duh. Snapt dat danquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ook niet van haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar. Maar ze is niet wijzer dus lekker laten trippen
tegen de tijd dat ik haar ga snappen is Rome weer de hoofdstad van Europa.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
wel van haar vriendje en die is van haaaaaaaaaaaaaaaaar duh. Snapt dat dan
Hij daar met die korte broek!quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:05 schreef timmmmm het volgende:
Wie heeft me nou weer ovb gezet, daar heb ik heul nog geen uitspraken over gedaan
Mijn zus heeft bijna een jaar in het buitenland gezeten en die komt zondag terug. Week daarop zit hélemaal vol. Ik acht het dus waarschijnlijk dat ik die maandag lekker een keertje niks wil doen.
geef je nou die neger de schuld? Racist dat je er rondlooptquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:07 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij daar met die korte broek!
*wijst*
Nee, die gastmodquote:Op woensdag 29 mei 2013 15:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
geef je nou die neger de schuld? Racist dat je er rondloopt
oh diequote:
quote:
Ze dacht vast de hele tijd 'shit ik moet gauw dooreten voordat toek alles opvreet'.....quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:47 schreef RenRen- het volgende:
Ik moet nog naar de multivlaai voor ekten randstadvlaai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |