Ik post nooit wat echt negatiefs en toch zijn mijn laatste 243325 posts daar consequent verwijderd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De moderatie in "Wat draag jij vandaag". Al die hielenlikkers mogen elkaar becomplimenteren, maar mijn posts met kritiek over de kwaliteit van sommige foto's (dus niet eens over de mensen of kleding oid) wordt weggeëdit
.
Goed punt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jouw huidskleur reflecteert hè, mijne absorbeert.
Echt, wie heeft ooit verzonnen dat (opbouwende) kritiek daar gewoon níet magquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik post nooit wat echt negatiefs en toch zijn mijn laatste 243325 posts daar consequent verwijderd.
Je bent neger, zodoende niet welkom. Sorry.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik post nooit wat echt negatiefs en toch zijn mijn laatste 243325 posts daar consequent verwijderd.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je bent neger, zodoende niet welkom. Sorry.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's Swizz Beatz, man van Alicia Keys.
[ afbeelding ]
Eng gezelschap is hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt, wie heeft ooit verzonnen dat (opbouwende) kritiek daar gewoon níet mag.
I can't (srs).
Misschien wel, misschien niet.quote:
Van de voorkant lijkt het echt totaal niet, met z'n smalle hoofd en neus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's Swizz Beatz, man van Alicia Keys.
[ afbeelding ]
quote:
Geen kritiek gekregen van dwc, betekend dat dat mijn outfit is goedgekeurd?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt, wie heeft ooit verzonnen dat (opbouwende) kritiek daar gewoon níet mag.
I can't (srs).
Vind de print van je shirt of wat is het kaololelijk, de rest is wel doablequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geen kritiek gekregen van dwc, betekend dat dat mijn outfit is goedgekeurd?
Vindt. De shirt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vindt de print van de shirt of wat is het kaololelijk, de rest is wel doable.
Daarom moet je ook buiten zijn. En een echte baas heeft een zwembad in zijn tuin.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is niet uit te houden man, dan is alles een sauna. Vooral als je uit een koel huis of een koele AH komt
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |