Vleesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm ongeveer alles, behalve aardappels. Dat vind ik rare dingen.
En ik hou van vlees.![]()
Geen idee, don't care. Heb vandaag amper wat op, bijna niet ontbeten en als lunch een hele gezonde salade gehad. Het mag dus welquote:
Oeh dankje, ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
VleesIk ga even nadenken over een fijn gerecht met veel vlees, I'll get back to you.
Warmer man, 30 graden!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een lekker weer. Warmer/benauwder hoeft voor mij niet zo hoor
.
Dat is niet uit te houden man, dan is alles een saunaquote:
Liedje maakt wat los in me. Nice.quote:
Oh sorry lieverdquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liedje maakt wat los in me. Nice.
En net die schreeuwende relnicht bekeken, die weet van niets.Wat een schreeuwlelijk.
Woman, pls. Ik hou niet van emotioneel doen en allesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh sorry lieverdIk vind van die hysterische homonegers altijd zo leuk. Maar het is idd een mooi nummer.
*knuf*
IK HOU WEL VAN KNUFFELEN, KOM HIERquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Woman, pls. Ik hou niet van emotioneel doen en alles
Die van de Dinoshow toch niet hoop ik?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh sorry lieverdIk vind van die hysterische homonegers altijd zo leuk. Maar het is idd een mooi nummer.
*knuf*
hawaii en satéquote:
Gewoon echt absoluut niet, nee?quote:
Zeker zo'n ranzige fabriekssmaak aan? Dat potje straalt het wel uit namelijkquote:
Dude. Je bent neger. Sws alles met kip proberen.quote:
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude. Je bent neger. Sws alles met kip proberen.
Nee, niet doen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon echt absoluut niet, nee?
[..]
Zeker zo'n ranzige fabriekssmaak aan? Dat potje straalt het wel uit namelijk.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
Als jij me wat beters voorschotelt als ik bij je kom dineren binnenkort zal ik het wel laten staanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat een lekker weer. Warmer/benauwder hoeft voor mij niet zo hoor
.
Not sure if trolling or bakra.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is niet uit te houden man, dan is alles een sauna. Vooral als je uit een koel huis of een koele AH komt
.
dat wel, maar ansich wel ok..en voor dat geld¿ meenemenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zeker zo'n ranzige fabriekssmaak aan? Dat potje straalt het wel uit namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |