Sowieso. En Deliverance ook.quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze zouden moeten snijden in jouw persoonsgebonden budget.
Waande me een ware country boy met zijn muziekquote:
Geintje tochquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef VeerEli het volgende:
Mensenlief, ik ben me toch een potje verbrand
Ik voel je pijn, zonnenallergie checking inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef VeerEli het volgende:
Mensenlief, ik ben me toch een potje verbrand
Ja echt, ik ben ook maar 2 uurtjes in de zon gezeten. Mijn buik, gezicht, armen, benen, niks aan de hand. Mijn borst/schouders? Kapot roodquote:
Awh dat is helemaal fucked up. Ik heb alleen altijd met de eerste zon die ik pak dat ik verbrand, maar dat trekt na een paar dagen weer weg. Daarna heb ik gelukkig nergens last meer vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, zonnenallergie checking in
Doe dan toch ook niet zo gek, houd je prachtige roomwitte huidje lekker uit de zon.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja echt, ik ben ook maar 2 uurtjes in de zon gezeten. Mijn buik, gezicht, armen, benen, niks aan de hand. Mijn borst/schouders? Kapot roodMaar trekt wel weer weg.
Ja doei, en als een bleekscheet rondlopen de hele zomer, zeker. Niks hoor. In de zomer een mooi, gebruind huidje kweken. Bleek zijn doe ik wel weer in de herfst/winterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe dan toch ook niet zo gek, houd je prachtige roomwitte huidje lekker uit de zon.
http://vocaroo.com/i/s1JoOqEmOIG5quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe dan toch ook niet zo gek, houd je prachtige roomwitte huidje lekker uit de zon.
Pics van je tanlines.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja doei, en als een bleekscheet rondlopen de hele zomer, zeker. Niks hoor. In de zomer een mooi, gebruind huidje kweken. Bleek zijn doe ik wel weer in de herfst/winter
Not creepy at all.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
worden ze nou boos omdat die gast filmt?
Vooruit.. Heb er wel even een heel stuk afgeknipt, want had deze pic naar m'n vriend gestuurd om te vragen wat hij van m'n nieuwe bikini vondquote:
bedankt voor de dm.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vooruit.. Heb er wel even een heel stuk afgeknipt, want had deze pic naar m'n vriend gestuurd om te vragen wat hij van m'n nieuwe bikini vond
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |