Ja laten we deze discussie ook nog eens voerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef Chloroform het volgende:
Mogen er nou wel of geen plaatjes van vrouwelijke billen inclusief broekje geplaatst worden?
Relaxt.quote:
Whehe, nee hoor. Heb 'm in m'n bookmarksquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je was hem al aan het opzoeken ik weet het zeker.
Je bent wel vies als een criminele taxichauffeurquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Bitch pls, ik zie er tenminste niet uit als een criminele taxichauffeur
Counter-TR'en om het counter-TR'en ditquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Goed dat je het zegt, even TR machen.
Het leven van een mod gaat niet over rozenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja laten we deze discussie ook nog eens voeren
Het leven is prachtig.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Fuck it ook, doe het gewoon. Heb toch creds opgebouwd bij Mortie.
[ afbeelding ]
Fckin nazi.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee. Goed dat je het zegt, even TR machen.
Maar wat is het antwoord erop nou?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja laten we deze discussie ook nog eens voeren
Zo mag jij anytime op mijn vloer aan de gang hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef Chloroform het volgende:
Fuck it ook, doe het gewoon. Heb toch creds opgebouwd bij Mortie.
[ afbeelding ]
TR gemacht. (srs)quote:
Ik luister Jamie Woon - Shoulda, geweldig nummer voor zo'n heerlijke lenteavond.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het leven is prachtig.
Precies toen ik dat zag kwam Juicy J. - Bandz A Make Her Dance op.
HAHAhaha, subtiele manier om te laten weten hoe ik precies je vloer moet boenen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo mag jij anytime op mijn vloer aan de gang hoor.
Klinkt niet slecht, maar liever deze aanbevolen videoquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik luister Jamie Woon - Shoulda, geweldig nummer voor zo'n heerlijke lenteavond.
Ik zal jou eens snijden schatje...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klep houden en kebab snijden jij.
Beetje ketchup erbij.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
HAHAhaha, subtiele manier om te laten weten hoe ik precies je vloer moet boenen.
Klopt zware opgave. Heb het er erg moeilijk mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het leven van een mod gaat niet over rozen
Gvd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, maar liever deze aanbevolen video.
I see what you did there.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |