SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja wel hoor. Dat jij niet dezelfde mening hebt, hoeft nog niet te betekenen dat ik er geen kijk op heb. Misschien zie jij het wel verkeerd.quote:
Omdat zie TT.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom gaat het weer over de Jong en dat JR-Style hem slecht vind op het middenveld?
Omdat ik dat vind.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom gaat het weer over de Jong en dat JR-Style hem slecht vind op het middenveld?
Dortmund schijnt concreet te zijn met 12 miljoen euro. Ajax wil 15 miljoen. Liverpool schijnt ook een bod gedaan te hebben van 15 miljoen, maar Eriksen wil liever naar Dortmund.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Al nieuws omtrent Eriksen?
nog geen nieuws gelezen vandaag
Ja ik wou ook geen discussie. Gaf alleen antwoord op die tweet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is prima maar dat hoef ik niet iedere dag te lezen.
Ja en hoequote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik wou ook geen discussie. Gaf alleen antwoord op die tweet.
In dit geval zit ik niet verkeerd, ik ben nooit te beroerd om wat van anderen aan te nemenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja wel hoor. Dat jij niet dezelfde mening hebt, hoeft nog niet te betekenen dat ik er geen kijk op heb. Misschien zie jij het wel verkeerd.
Boccara last van de rug, daarna weer, toen ie weer terug was brak Meleg zijn neus op de training. Heeft dus vrij weinig gespeeld na de winterstop en als hij inviel was dat vaak niet op verdedigende middenvelder.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:45 schreef ValHallen het volgende:
Jeugd/beloften volgers, hoe gaat het eigenlijk met:
- Boccara
- Lukoki ()
- Meleg
- Andersen
Voor de winterstop ja. Toen was hij wat mij betreft wekelijks uitblinker en Henk Spaan droeg dat als reden aan waarom hij na Heerenveen uit geen minuten meer heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Boccara is toch ook een keer zonder toestemming terug gegaan naar Frankrijk?
Niet echt handig van hemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voor de winterstop ja. Toen was hij wat mij betreft wekelijks uitblinker en Henk Spaan droeg dat als reden aan waarom hij na Heerenveen uit geen minuten meer heeft gemaakt.
Zijn er nog spelers die er uitsprongen bij JA/A1?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Boccara last van de rug, daarna weer, toen ie weer terug was brak Meleg zijn neus op de training. Heeft dus vrij weinig gespeeld na de winterstop en als hij inviel was dat vaak niet op verdedigende middenvelder.
Lukoki kan nog steeds alleen maar rennen, rennen en rennen. Zijn voorzet en schot gaan nooit goed worden, die moet eruit deze zomer.
Meleg heeft een hele periode alleen maar getraind door een trainingsachterstand, viel daarna 2 keer in bij Jong Ajax en speelde 2 of 3 keer bij de A1. Toen ging ie weg met Servië U19 en daarna heeft hij niet meer gespeeld. Kan er niet over oordelen.
Andersen laat steeds vrij mooie dingen zien maar is bijna geen enkele wedstrijd grote uitblinker geweest. Aanpassingsproblemen zoals hij deze week zelf al zei, die komt er nog wel en gaat in de voorbereiding waarschijnlijk wel minuten maken voor Ajax 1. Traint sowieso net zoals Denswil en Veltman enzovoort altijd met Ajax 1.
Met De Sa hebben we nog een Lukoki 2.0 in huisquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zijn er nog spelers die er uitsprongen bij JA/A1?
Ik blijf het jammer vinden dat Lukoki niet zo goed is, had de potentie om een cultheld te worden. Als ik Cambuur was zou ik Ajax gaan polsen voor een huurovereenkomst.
Denswil was de absolute uitblinker de tweede seizoenshelft.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik blijf het jammer vinden dat Lukoki niet zo goed is, had de potentie om een cultheld te worden. Als ik Cambuur was zou ik Ajax gaan polsen voor een huurovereenkomst.
Over 10 jaar praten we over deze spelers als de laatste van een generatie waarin specifieke fysieke kwaliteiten belangrijker waren dan technische kwaliteiten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met De Sa hebben we nog een Lukoki 2.0 in huis
Stefano Denswil, aanvoerder geworden en absoluut de beste speler van januari t/m eind competitie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Denswil was de absolute uitblinker de tweede seizoenshelft.
Dat geeft vertrouwen voor de toekomst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Stefano Denswil, aanvoerder geworden en absoluut de beste speler van januari t/m eind competitie.
de Sa heeft dat al veel minder dan Lukoki.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over 10 jaar praten we over deze spelers als de laatste van een generatie waarin specifieke fysieke kwaliteiten belangrijker waren dan technische kwaliteiten.
Net als jij die mij basht dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
JR-Style weer met zijn ongefundeerde en kansloze siem-bash.
Het begint een dagelijks dingetje te worden.
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 16:21:06Volgens Sporten.dk zijn #Ajax en Borussia Dortmund zijn in onderhandeling over Eriksen. Dortmund biedt 12 miljoen euro, Ajax vraagt 15. reageer retweet
Daar gaan ze sowieso uitkomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 16:21:06Volgens Sporten.dk zijn #Ajax en Borussia Dortmund zijn in onderhandeling over Eriksen. Dortmund biedt 12 miljoen euro, Ajax vraagt 15. reageer retweet
Daar ben ik het wel met JR over eensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja en dan is de vraag wie er gekocht wordt
Misschien wel niemand en geven ze Serero de kansquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja en dan is de vraag wie er gekocht wordt
de horrorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel niemand en geven ze Serero de kans
Die krijgt sowieso wel een kans. Als Eriksen en de Jong weggaan en Maher alleen komt. Schuift hij toch een stukje op in de hiërarchie.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien wel niemand en geven ze Serero de kans
Schöne staat toch een stuk hoger in die pikordequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijgt sowieso wel een kans. Als Eriksen en de Jong weggaan en Maher alleen komt. Schuift hij toch een stukje op in de hiërarchie.
Ja maar hij schuift wel op. Ik denk dat hij het met Schöne mag uitvechten dan wie er naast Maher komt. Als Maher de enige middenvelder is die komt tenminste, als hij al komt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne staat toch een stuk hoger in die pikorde
quote:Na de ontvangst van de bokaal, en ook nog eens de beker voor de topscoorder van het toernooi –onze spits Brian Brobbey - (eigenlijk hadden we ook de beker moeten winnen voor de beste speler van het toernooi – Ryan Gravenberch – , maar ja de organisatie zei dat ze niet alle prijzen aan Ajax konden geven ???)
Bazoer op vmquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hij schuift wel op. Ik denk dat hij het met Schöne mag uitvechten dan wie er naast Maher komt. Als Maher de enige middenvelder is die komt tenminste, als hij al komt.
Makkie voor Schöne dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hij schuift wel op. Ik denk dat hij het met Schöne mag uitvechten dan wie er naast Maher komt. Als Maher de enige middenvelder is die komt tenminste, als hij al komt.
Heeft sowieso meer talent dan die 2quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Als Sporkslede en Boccara tekort komen.
Talent is ook niet alles op die positie. Je moet ook kunnen bikkelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft sowieso meer talent dan die 2
Serero kan ook met de A1 mee doen, wat moet je ermee man.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne zal ook wel een paar keer op VM komen te staan. Kan Serero mooi op rechtshalf.
Fysiek kan die ook makkelijk mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Talent is ook niet alles op die positie. Je moet ook kunnen bikkelen.
Ehh voetballen misschien?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Serero kan ook met de A1 mee doen, wat moet je ermee man.
Ja misschien wel. Van Boccara weet ik niet zoveel nog.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fysiek kan die ook makkelijk mee.
Sporkslede is een net nietje net zoals die Bonevacia
Wat me afgelopen seizoen goed beviel was dat er iemand stond die kan koppen, die Poulsen heeft ook door de lucht een hoop onderscheptquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fysiek kan die ook makkelijk mee.
Sporkslede is een net nietje net zoals die Bonevacia
Daarom mocht hij ook vaak invallen natuurlijkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is een prima voetballer voor Ajax hoor.
Poulsen moet je alleen opstellen tegen Feyenoord, PSV, Twente ,Vitesse en AZquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat me afgelopen seizoen goed beviel was dat er iemand stond die kan koppen, die Poulsen heeft ook door de lucht een hoop onderschept
Zie het al voor me met die kerel in de CLquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom mocht hij ook vaak invallen natuurlijk
Hij kan prima voetballen, alleen net niet goed genoeg om het gebrek aan fysiek te compenserenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero is een prima voetballer voor Ajax hoor.
Hij stond zelfs in de basis in het begin van het seizoen, en dat deed hij niet eens zo slecht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom mocht hij ook vaak invallen natuurlijk
In de Eredivisie kan dat makkelijk joh.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij kan prima voetballen, alleen net niet goed genoeg om het gebrek aan fysiek te compenseren
Leuk hoor goaltjes tegen NAC en Heerenveen voor de rest was het huilen met de pet op en dan heb ik het nog niet gehad over die achterlijke aanslag van hem tegen Heerenveen waardoor we punten verspeelde.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stond zelfs in de basis in het begin van het seizoen, en dat deed hij niet eens zo slecht.
Frank Demouge ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Eredivisie kan dat makkelijk joh.
Daarna raakte hij geblesseerd? Ik wist niet dat je daar om moest huilen, blijkbaar heb je toch een zwak voor die jongenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Leuk hoor goaltjes tegen NAC en Heerenveen voor de rest was het huilen met de pet op en dan heb ik het nog niet gehad over die achterlijke aanslag van hem tegen Heerenveen waardoor we punten verspeelde.
Ik vond eerlijk gezegd dat het elftal beter stond met hem erin, vooral de backs, ook tegen de mindere goden, met Schone op cvm werden die weer minder in de aanval betrokken, die brengt zelf aanvallend uiteraard weer wat meerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poulsen moet je alleen opstellen tegen Feyenoord, PSV, Twente ,Vitesse en AZ
Dat betwijfel ik dus, hoeveel wedstrijden heeft Ajax makkelijk gewonnen afgelopen seizoen, 10?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de Eredivisie kan dat makkelijk joh.
Ja maar Serero gaat het verschil maken hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus, hoeveel wedstrijden heeft Ajax makkelijk gewonnen afgelopen seizoen, 10?
Poulsen beschikt over andere kwaliteiten dan Lasse zoals hardheid , intimidatie en iemand uitschakelen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond eerlijk gezegd dat het elftal beter stond met hem erin, vooral de backs, ook tegen de mindere goden, met Schone op cvm werden die weer minder in de aanval betrokken, die brengt zelf aanvallend uiteraard weer wat meer
Zodra het gaat lopen en met een goede voetballer naast hem kan hij prima in het elftal.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus, hoeveel wedstrijden heeft Ajax makkelijk gewonnen afgelopen seizoen, 10?
Waarom niet? Omdat hij klein is ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja maar Serero gaat het verschil maken hoor.![]()
Vooral verdedigend sterk, bij Schone is dat precies andersomquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Poulsen beschikt over andere kwaliteiten dan Lasse zoals hardheid , intimidatie en iemand uitschakelen.
Ja goed man, dan kun je iedereen er wel neer zetten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodra het gaat lopen en met een goede voetballer naast hem kan hij prima in het elftal.
Ja Frank zet zelfs Siem de Jong daar neer, en dan lijkt het ook wat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja goed man, dan kun je iedereen er wel neer zetten.
Ik heb een beetje het idee dat Schone daar speelt omdat die ietsje tekort komt voor de 2 cm posities op het middenveld .quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vooral verdedigend sterk, bij Schone is dat precies andersom
Die is veel beter dan Serero.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja Frank zet zelfs Siem de Jong daar neer, en dan lijkt het ook wat.
Schöne kan daar ook prima spelen hoor. Maarja Eriksen en Siem spelen altijd.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat Schone daar speelt omdat die ietsje tekort komt voor de 2 cm posities op het middenveld .
Als er beteren beschikbaar zijn is dat wel logisch, al is hij mij echt meegevallen, ik had er een zwaar hoofd in toen hij kwam en ook de eerste maanden vond ik hem niet overtuigend maar die is wel vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat Schone daar speelt omdat die ietsje tekort komt voor de 2 cm posities op het middenveld .
Toch is het een achteruitgang vergeleken met die 2 . Het is geen gast die wedstrijden voor je beslistquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne kan daar ook prima spelen hoor. Maarja Eriksen en Siem spelen altijd.
Zeker qua handelingssnelheid. Prima transfervrije speler. Is weer eens wat anders als die spelers waar Jol mee kwam aanzetten. Tainioquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er beteren beschikbaar zijn is dat wel logisch, al is hij mij echt meegevallen, ik had er een zwaar hoofd in toen hij kwam en ook de eerste maanden vond ik hem niet overtuigend maar die is wel vooruit gegaan.
Daarom moet je ook Maher halen. Dan zal het ook minder gaan. Omdat Maher zich dan moet aanpassen en wennen enzo. Maar het kan daarna echt wel gaan lopen hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toch is het een achteruitgang vergeleken met die 2 . Het is geen gast die wedstrijden voor je beslist
Jol zat er ook niet voor Ajax hequote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker qua handelingssnelheid. Prima transfervrije speler. Is weer eens wat anders als die spelers waar Jol mee kwam aanzetten. TainioDe alleskunner die uiteindelijk niks bleek te kunnen.
Maher zie ik zo wel meekunnen . Heerlijke voetballerquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook Maher halen. Dan zal het ook minder gaan. Omdat Maher zich dan moet aanpassen en wennen enzo. Maar het kan daarna echt wel gaan lopen hoor.
Nee Jol zat er voor Raiola. En elke dag zeuren bij de directie om nieuwe spelers. God wat is Frank een verademing vergeleken met die bolle Hagenees.quote:
Vind ik ookquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maher zie ik zo wel meekunnen . Heerlijke voetballer
Ja zeker. Maar natuurlijk moet hij wennen aan zijn teamgenoten enzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maher zie ik zo wel meekunnen . Heerlijke voetballer
Bolle Hagenees is geen slechte trainer opzich . Maarja een trainer van Ajax die een trainingspak draagt en 4-4-2 speelt ..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Jol zat er voor Raiola. En elke dag zeuren bij de directie om nieuwe spelers. God wat is Frank een verademing vergeleken met die bolle Hagenees.
of zij aan hem..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar natuurlijk moet hij wennen aan zijn teamgenoten enzo.
Trainingspak vind ik niet zo rullevant, heeft natuurlijk ook met de opdracht te maken gehad, hij moest kampioen worden, maar gewoon geen Ajax trainer. Op wat onbegrijpelijke (Raiola) aankopen na, deed hij wel wat je met het beschikbare materiaal kan doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bolle Hagenees is geen slechte trainer opzich . Maarja een trainer van Ajax die een trainingspak draagt en 4-4-2 speelt ..
Hij maakt geen spelers beter. Hij wil telkens nieuwe spelers hebben. En geeft nauwelijks jeugd de kans of zet ze op de verkeerde positie neer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bolle Hagenees is geen slechte trainer opzich . Maarja een trainer van Ajax die een trainingspak draagt en 4-4-2 speelt ..
Als Ruiz niet bestond was die kampioen gewordenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij maakt geen spelers beter. Hij wil telkens nieuwe spelers hebben. En geeft nauwelijks jeugd de kans of zet ze op de verkeerde positie neer.
Ja en als Suarez niet bestond hadden we toen playoffs moeten spelen om Europees voetbal.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als Ruiz niet bestond was die kampioen geworden
Ruiz was belangrijker dan Suarezquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en als Suarez niet bestond hadden we toen playoffs moeten spelen om Europees voetbal.
Ja maar hij werd toch gewoon betaald door Twente. Dus dat 'als' vind ik een beetje onzin. Hij was er nu eenmaal.quote:
Het is frustrerend als je een tegenstander hebt die altijd in de laatste minuut de winnende maaktquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hij werd toch gewoon betaald door Twente. Dus dat 'als' vind ik een beetje onzin. Hij was er nu eenmaal.
Dat zeker. Maar je moet altijd de schuld bij jezelf zoeken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is frustrerend als je een tegenstander hebt die altijd in de laatste minuut de winnende maakt
Twente.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is frustrerend als je een tegenstander hebt die altijd in de laatste minuut de winnende maakt
Vanaf het 2e seizoen ja. Ik vond 2009-2010 een prima seizoen. Regelmatig genoten van Ajax. Ook fantastische cijfers, 85 punten en een doelsaldo van 106-20.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Jol zat er voor Raiola. En elke dag zeuren bij de directie om nieuwe spelers. God wat is Frank een verademing vergeleken met die bolle Hagenees.
Dat was een 'geweldige' 2e seizoenshelft ja. Ongelooflijk dat zo'n nietszeggende speler daar een belangrijke schakel in was..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vanaf het 2e seizoen ja. Ik vond 2009-2010 een prima seizoen. Regelmatig genoten van Ajax. Ook fantastische cijfers, 85 punten en een doelsaldo van 106-20.
En natuurlijk Pantelic
Het was dan ook Pantelic die achter de hele revolutie zat. Hij gebruikte Cruijff alleen maar als stroman.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vanaf het 2e seizoen ja. Ik vond 2009-2010 een prima seizoen. Regelmatig genoten van Ajax. Ook fantastische cijfers, 85 punten en een doelsaldo van 106-20.
En natuurlijk Pantelic
[ afbeelding ]
Ook in de eerste seizoenshelft viel er wel wat te genieten. En Pantelic is een cultheldquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat was een 'geweldige' 2e seizoenshelft ja. Ongelooflijk dat zo'n nietszeggende speler daar een belangrijke schakel in was..![]()
Leeft ie nog eigenlijk?
Ja toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was dan ook Pantelic die achter de hele revolutie zat. Hij gebruikte Cruijff alleen maar als stroman.
Kun je nagaan wat Pelle voor ons had kunnen betekenen in dat systeem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:52 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat was een 'geweldige' 2e seizoenshelft ja. Ongelooflijk dat zo'n nietszeggende speler daar een belangrijke schakel in was..![]()
Leeft ie nog eigenlijk?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat Pelle voor ons had kunnen betekenen in dat systeem.
Cuenca.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Syntix het volgende:
Eriksen eruit -> Chadli, Maher en Quenca erin svp.
15 miljoen vind ik weinig. Ook al heeft hij maar een 1-jarig contract.
En visser dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:36 schreef Syntix het volgende:
Eriksen eruit -> Chadli, Maher en Cuenca erin svp.
15 miljoen vind ik weinig. Ook al heeft hij maar een 1-jarig contract.
Hallo JR Style of hoe die gast ook heet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Roulatie of zo. Hij is pas 19 dus hij mag best af en toe banken.
Uhm, mij maakt het ook niet veel uit, alleen de kans dat Chadli en MAher komen schat ik niet groot in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Roulatie of zo. Hij is pas 19 dus hij mag best af en toe banken.
Ja, misschien kunnen we Fabregas voor 55 kopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:50 schreef Smoofie het volgende:
Toch vraag ik me af wat AJax met al dat geld willen doen wat ze cash hebben nu en als ze Eriksen en de Jong verkopen bijv. Waarom niet 15 mil uitgeven van de 60+ mil die je hebt?
Sorry voor het slechte nederlands, ik geef de mobiel de schuld. Maar serieus, heeft het zin om straks 60-70 mil op te potten?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, misschien kunnen we Fabregas voor 55 kopen.
Waar slaat dit op?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hallo JR Style of hoe die gast ook heet.
Misschien willen ze wel meer in de jeugdopleiding steken ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry voor het slechte nederlands, ik geef de mobiel de schuld. Maar serieus, heeft het zin om straks 60-70 mil op te potten?
Ja, vlees op de botten voor als we straks weer eventueel een paar jaar CL mislopen en we niet meer gedwongen hoeven te verkopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sorry voor het slechte nederlands, ik geef de mobiel de schuld. Maar serieus, heeft het zin om straks 60-70 mil op te potten?
Ja oke, maar dan is zoveel toch niet nodig? En wat vind je van Maher kopen voor bijv 8 mil? Het is 70% zeker dat hij straks meer oplevert, waarom zou je het dan niet doen? Beetje arrogant van Ajax om niet meer dan 6 te betalen vind ik.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, vlees op de botten voor als we straks weer eventueel een paar jaar CL mislopen en we niet meer gedwongen hoeven te verkopen.
ik vind incidenteel een transfersom van 8 miljoen uitgeven niet verkeerd. Het moet alleen wel om een exceptioneel talent gaan waarvan de kwaliteiten nog niet in de selectie herbergen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan is zoveel toch niet nodig? En wat vind je van Maher kopen voor bijv 8 mil? Het is 70% zeker dat hij straks meer oplevert, waarom zou je het dan niet doen? Beetje arrogant van Ajax om niet meer dan 6 te betalen vind ik.
quote:De Boer: 'Cerny is zó slim'
CREDITS VAN THE BOSS - Frank de Boer is in een interview met ELF Voetbal Magazine zeer te spreken over de 15-jarige Tsjech Vaclac Cerny. De aanvaller maakte een zuivere hattrick tijdens de Aegon Future Cup. Eerder sprak zijn broer Ronald al van 'een fantastisch talent'.
De Boer: 'Echt een fantastisch talent. En zó slim. Daar letten we tegenwoordig bij het scouten ook op, of die jongens een beetje voetbalgogme hebben. Daaraan herken je de echte voetballertjes.'
Als het in het artikel even over de A1 gaat worden de ambities voor het vlaggenschip van de jeugdopleiding duidelijk. 'Met de jongens van het A1 streven we een hoger niveau na. Vergis je niet, deze jongens zou je al bijna blind moeten kunnen inpassen in het eerste elftal. Dáár willen we naartoe.'
Één van de kandidaten om volgend seizoen te gaan debuteren is Riechedly Bazoer. De hoofdtrainer maakt duidelijk dat Ajax hem niet uit Eindhoven heeft gekaapt. 'Wij hebben hem nooit benaderd, laat staan aangespoord naar ons te komen. Hij wilde zélf graag naar Ajax komen. Dan zeggen wij niet: ga maar lekker naar Manchester City. Natuurlijk willen wij hem graag hebben, want hij is een speler met exceptionele kwaliteiten. Zo is het gegaan.' (Foto: Black Bath Towel Photographers)
Dit. Dat deed Ajax ook bij Zlatan, Huntelaar en Suarez. Sulejmani was gewoon volslagen idioot om 16 miljoen te betalen. Maar 8 miljoen kan prima.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ik vind incidenteel een transfersom van 8 miljoen uitgeven niet verkeerd. Het moet alleen wel om een exceptioneel talent gaan waarvan de kwaliteiten nog niet in de selectie herbergen.
krijg je met een te oude lineup en al je geld geïnvesteerd in pitchers en twee blessureproblemen. Gegokt en verloren. Al ben ik blij dat Brown eindelijk doorbreekt, sta nog op de foto met hemquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:01 schreef Smoofie het volgende:
Even OT, de phillies doen het slecht. Gisteren ook ingemaakt door "mijn" team
.
net zoals de 8 miljoen voor Cvitanich een blunder was. Totaal geen 433 speler en werd op zijn Wesley Sonck's verkracht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit. Dat deed Ajax ook bij Zlatan, Huntelaar en Suarez. Sulejmani was gewoon volslagen idioot om 16 miljoen te betalen. Maar 8 miljoen kan prima.
Die werd ook alleen maar gehaald omdat hij toevallig dat seizoen de topscorer was daarzo. God wat deed die kerel het slecht bij Ajax zeg. En in Frankrijk schiet hij ze er gewoon achter elkaar in.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:04 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
net zoals de 8 miljoen voor Cvitanich een blunder was. Totaal geen 433 speler en werd op zijn Wesley Sonck's verkracht.
omdat het helemaal geen slechte spits is, maar niet in het systeem dat Ajax speelt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die werd ook alleen maar gehaald omdat hij toevallig dat seizoen de topscorer was daarzo. God wat deed die kerel het slecht bij Ajax zeg. En in Frankrijk schiet hij ze er gewoon achter elkaar in.
Ajax heeft een technische spits nodig die een bal kan vasthouden jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
omdat het helemaal geen slechte spits is, maar niet in het systeem dat Ajax speelt.
aah daarom staat Siggy er.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft een technische spits nodig die een bal kan vasthouden ja.
Ja tegen de kleintjes ja. Tegen de betere tegenstanders was hij onzichtbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef BankAardappel het volgende:
Zo slecht deed het hij niet bij Ajax ook, had best een aardig gemiddelde. Had er gewoon 20 ofzo ingeschoten als hij het hele seizoen had gespeeld, maar het is geen Ajax spits.
scoorde vooral tegen de kleintjes. Ik blijf het jammer vinden dat Castillion nooit de stap heeft kunnen maken, leek in de jeugd perfect maar deed dus toch te veel op fysiek.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:11 schreef BankAardappel het volgende:
Zo slecht deed het hij niet bij Ajax ook, had best een aardig gemiddelde. Had er gewoon 20 ofzo ingeschoten als hij het hele seizoen had gespeeld, maar het is geen Ajax spits.
Dit dus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook liever Hoesen in de spits.
Ik was eerst ook zo'n persoon. Maar van de beurs afgaan brengt niet zoveel voordelen op dat het die 35 mil waard is. Koop dan de Arena.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus.
Overigens denk ik nog steeds dat we een keer onverwachts van de beurs gaan. We hebben geld zat volgens mij (ook nog voor exceptionele talenten).
Dat hoef je mij idd ook niet te vertellen, maar toch denk ik dat het een keer onverwachts gaat gebeuren. Arena kopen zou net zoals Bayern idd geen slechte zet zijn. EN natuurlijk blijven investeren in de jeugdopleiding. Zo'n Adidas hal moet veel meer gebruikt worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was eerst ook zo'n persoon. Maar van de beurs afgaan brengt niet zoveel voordelen op dat het die 35 mil waard is. Koop dan de Arena.
Wordt volgens mij ook wel veel gebruikt door de jeugd en sowieso in de winter voor Ajax 1. Ook met de chips enz.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat hoef je mij idd ook niet te vertellen, maar toch denk ik dat het een keer onverwachts gaat gebeuren. Arena kopen zou net zoals Bayern idd geen slechte zet zijn. EN natuurlijk blijven investeren in de jeugdopleiding. Zo'n Adidas hal moet veel meer gebruikt worden.
Enige voordeel is dat je minder formaliteiten hebt en je minder informatie naar buiten hoeft te brengen volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was eerst ook zo'n persoon. Maar van de beurs afgaan brengt niet zoveel voordelen op dat het die 35 mil waard is. Koop dan de Arena.
twitter:enoh_eyong twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:05:46@BlindDaley Success jonge en veel plezier,ik ben trots aan jou. reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:enoh_eyong twitterde op dinsdag 28-05-2013 om 23:05:46@BlindDaley Success jonge en veel plezier,ik ben trots aan jou. reageer retweet
DE HELDquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:07 schreef Gramulanion het volgende:
Opvolger van David Endt?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
DE HELD![]()
![]()
Enoh moet echt blijven. Geef hem een andere baan!
Ik weet niet meer hoe het precies zat maar door de aandeelhoudersvergadering werd die smerige kliek toch helemaal vriendelijk verzocht om op te rotten? Van mij hoeft Ajax niet van de beurs, je hebt door de controle wat meer openheid en als je organisatie staat zoals nu ook geen nadelen.. Wel even weg met Henrichs uit de ledenraad bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Enige voordeel is dat je minder formaliteiten hebt en je minder informatie naar buiten hoeft te brengen volgens mij
Lekker psv dwarsbomen.quote:‘FC Utrecht wijst eerste bod Ajax op Van der Hoorn af’
Woensdag, 29 mei 2013 om 07:23
FC Utrecht zou een eerste bod van Ajax op verdediger Mike van der Hoorn volgens het Algemeen Dagblad hebben afgewezen. De Amsterdammers zien in hem een kandidaat-opvolger van Toby Alderweireld, die waarschijnlijk weggaat komende zomer. FC Utrecht heeft echter meer ijzers in het vuur en wil Van der Hoorn niet voor een spotprijs van de hand doen.
Hoe hoog het bod was dat Ajax uitbracht, is niet duidelijk. Het zou alleen niet in de buurt zijn gekomen van de vraagprijs die FC Utrecht in gedachten heeft voor zijn verdediger. De vraag is of Ajax hoger zal gaan, want in Joël Veltman heeft men ook veel vertrouwen. Hij staat reeds onder contract bij Ajax en kan Alderweireld ook opvolgen bij een transfer.
Mocht Ajax definitief besluiten Van der Hoorn te laten zitten, dan is PSV er altijd nog voor de getalenteerde verdediger. De Eindhovenaren werden al eerder in verband gebracht met hem. Punt is wel dat men eerst spelers moet verkopen om zaken te kunnen doen voor het nieuwe seizoen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188738
Waarom verbaast me dat nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 07:30 schreef Ajacied422 het volgende:
AD meldt dat Ajax bod heeft uitgebracht op Van der Hoorn, afgewezen omdat het niet in de buurt van vraagprijs komt.
quote:Ajax weerspreekt bod op Eriksen: ‘Dortmund heeft zich niet gemeld’
Dinsdag brachten diverse Deense en Duitse media naar buiten dat Borussia Dortmund zich officieel bij Ajax zou hebben gemeld om te praten over Christian Eriksen. Er zou daarbij ook een bod ter waarde van twaalf miljoen euro zijn uitgebracht op de spelmaker. Directeur voetbalzaken Marc Overmars weerspreekt die berichten echter: hij zegt dat Dortmund nog geen bod heeft neergelegd.
Na de verkoop van Mario Götze aan Bayern München zou Dortmund voor Eriksen willen gaan; hij krijgt de voorkeur boven Bernard en Kevin De Bruyne, die ook op ‘het lijstje’ van de Duitsers staan. Als dat al waar is, dan is dat voorlopig de enige ontwikkeling in de zaak. Van een concreet bod op de middenvelder is geen sprake, benadrukt Overmars.
“In Deense kranten staan allerlei verhalen, maar Dortmund heeft zich niet bij ons gemeld”, geeft de directeur van Ajax aan. Zeker is wel dat zowel Ajax als Eriksen baat heeft bij een transfer. De Deen wil zelf graag hogerop en maakt liever een transfer, dan dat hij bijtekent in Amsterdam. Mocht het niet van een vertrek komen en tekent Eriksen ook niet bij, dan begint hij het seizoen 2013/14 op de bank bij de recordkampioen.
Verrassend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 07:30 schreef Ajacied422 het volgende:
AD meldt dat Ajax bod heeft uitgebracht op Van der Hoorn, afgewezen omdat het niet in de buurt van vraagprijs komt.
Zo erg is het niet met Marc, hij is vast tot 1 miljoen gegaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 08:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verrassend.
''Hoi Edwin, met Marc van Ajax, wij willen Mike van der Hoorn graag van jullie overnemen en dachten aan een opleidingsvergoeding van 7 ton.''
quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo erg is het niet met Marc, hij is vast tot 1 miljoen gegaan
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188744quote:Cillessen: ‘Als hij de voorkeur krijgt, ga ik naar iets anders kijken’
Als Ajax het nieuwe seizoen wil ingaan met Jasper Cillessen in de selectie, moet Frank de Boer hem bevorderen tot eerste keus. De doelman uit Groesbeek speelde de voorbije twee jaar de tweede viool achter Kenneth Vermeer en nam daar genoegen mee. Nog een seizoen op de bank ziet hij echter niet zitten, geeft hij nu alvast aan. De vraag is dan ook wie De Boers nummer één straks is.
Afgaande op de laatste twee kampioensseizoenen van Ajax zal de trainer waarschijnlijk opnieuw voor Vermeer kiezen. Hij is een betrouwbare nummer één gebleken en sleepte Ajax er soms doorheen op belangrijke momenten. Pas wanneer Vermeer weggekocht wordt, zal de aandacht uitgaan naar diens back-up Cillessen. Dat realiseert ook de ex-NEC’er zich. Dat hij Vermeers plek wil hebben, staat echter vast.
“Gekscherend gezegd: clubs die de komende weken interesse tonen, stuur ik door naar de zaakwaarnemer van Kenneth. Ik wil nummer één worden. Dus ik zal gewoon aan de voorbereiding bij Ajax beginnen en weer de strijd aangaan met Kenneth. Pas op het moment dat hij de voorkeur gaat krijgen, ga ik naar iets anders kijken. Ik ben geduldig, maar ook gretig”, geeft de 24-jarige Cillessen aan het in Algemeen Dagblad.
Met alle respect, maar dit wist ie toen hij kwam. Persoonlijk zie ik dit jaar trouwens wel liever Cillessen onder de lat staan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188744
Hoeveel ontvingen we dit seizoen?quote:
ja maar drie jaar banken wil niemand. Ik had verwacht dat kenneth na een, uiterlijk twee, jaar weg zou gaan. Ik snap hem welquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit wist ie toen hij kwam. Persoonlijk zie ik dit jaar trouwens wel liever Cillessen onder de lat staan.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoeveel ontvingen we dit seizoen?
Uit een artikel van september 2012. Is nogal een stijging dus. Daarentegen, als je kijkt dat FC Augsburg in Duitsland al 18 miljoen krijgt...quote:'Wij als Ajax krijgen per seizoen drie miljoen uit de televisiecontracten, dus live én samenvattingen samen', zegt Van der Aat.
In Engeland krijgen de kleine clubs volgens mij richting de 90 miljoen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Uit een artikel van september 2012. Is nogal een stijging dus. Daarentegen, als je kijkt dat FC Augsburg in Duitsland al 18 miljoen krijgt...
Narsingh in Amsterdam toen hij bij Hveen speelde.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Van der Hoorn woont in Almere dus denk dat hij liever naar Ajax gaat dan naar PSV.
Volgens de Telegraaf acht De Boer Veltman nog niet goed genoeg voor Europa. En De Boer heeft er wel kijk op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 11:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik snap niets van die interesse in van der hoorn. Gewoon veltman erin als alderweireld zou vertrekken en mooiesander naar rechts schuiven en dan denswil erin. Poulsen als backup gebruiken.
Onderschat de expertise van Ranja nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:00 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf acht De Boer Veltman nog niet goed genoeg voor Europa. En De Boer heeft er wel kijk op.
Een sterk stukje falen weer van meneertje Henri van der aat:r 12 jaar vastzitten aan zo'n slecht contract. De enige reden dat er mensen kijken is voor Ajax en daarna Feyenoord. Ajax zou onafhankelijk van de positie altijd meer moeten krijgen dan de rest.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Uit een artikel van september 2012. Is nogal een stijging dus. Daarentegen, als je kijkt dat FC Augsburg in Duitsland al 18 miljoen krijgt...
De interesse begrijp ik wel want een goeie speler, het punt is de prijsquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:00 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik snap niets van die interesse in van der hoorn. Gewoon veltman erin als alderweireld zou vertrekken en als veltman niet kan spelen mooiesander naar rechts schuiven en dan denswil erin. Poulsen als backup gebruiken.
Van Rhijn zei iemand gisterenquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Ludachrist het volgende:
Wie wordt de back-up van Veltman trouwens, als Van der Hoorn niet gehaald wordt?
Moisander/Bazoerquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:49 schreef Ludachrist het volgende:
Wie wordt de back-up van Veltman trouwens, als Van der Hoorn niet gehaald wordt?
Ik las op AN dat we voor de Eredivisie Live deal en dus ook deze verbeterde deal meer ontvingen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:16 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoeveel ontvingen we dit seizoen?
Bron?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moisander gaat daar niet spelen tenzij er geen andere optie is.
Dat was sport7?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik las op AN dat we voor de Eredivisie Live deal en dus ook deze verbeterde deal meer ontvingen.
Ik meen me toch echt te herinneren van wel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ook al familie? In de media heeft hij dat nooit zo aangegeven namelijk.
In verhouding met PSV te weinigquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik las op AN dat we voor de Eredivisie Live deal en dus ook deze verbeterde deal meer ontvingen.
dat was eenmalig. In 2012 kregen we 9,1 miljoen maar het jaar daarvoor kregen we maar iets meer dan 3 miljoen. Die 9,1 miljoen zat ook een eenmalige tegemoetkoming met terugwerkende kracht van Fox bij. De deal die er nu is levert gemiddeld meer op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd vanavond. Komt hij na de zomer bij de A1?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Vanavond trouwens de eerste wedstrijd van Nigeria U20 tegen Mexico op het Toulon toernooi. Onze nieuwe Ronaldo is er bij, dus hopelijk speelt ie en is er een stream te vinden.
Maar Moisander heeft al een basisplek en Bazoer moet volgens mij een verdedigende middenvelder worden. Is er geen andere verdediger in de jeugd die we door kunnen schuiven?quote:
Geen idee. Bousbiba, Kishna, El-Ghazi, Becker en Acolatse zijn er ook nog, iemand zal iig doorschuiven naar Jong Ajax lijkt mij.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd vanavond. Komt hij na de zomer bij de A1?
Danzell Gravenberch komt in Jong Ajax terecht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar Moisander heeft al een basisplek en Bazoer moet volgens mij een verdedigende middenvelder worden. Is er geen andere verdediger in de jeugd die we door kunnen schuiven?
Gravenberch is toch die gast die hartstikke sterk is? Maar is hij ook nog een beetje goed of dat niet?quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee. Bousbiba, Kishna, El-Ghazi, Becker en Acolatse zijn er ook nog, iemand zal iig doorschuiven naar Jong Ajax lijkt mij.
[..]
Danzell Gravenberch komt in Jong Ajax terecht.
Heb de A1 nauwelijks gezien, hij schijnt het wel aardig op te pakken dat verdedigen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gravenberch is toch die gast die hartstikke sterk is? Maar is hij ook nog een beetje goed of dat niet?
Hij wist al toen hij kwam dat hij drie seizoenen op de bank zou gaan zitten?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:04 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar dit wist ie toen hij kwam. Persoonlijk zie ik dit jaar trouwens wel liever Cillessen onder de lat staan.
Narsingh ging naar PSV omdat PSV eruit kwam met Heerenveen en Ajax niet, niet omdat hij PSV boven Ajax verkoos. Maar goed, dat zou bij van der Hoorn ook wel weer kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Narsingh in Amsterdam toen hij bij Hveen speelde.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:49 schreef JanCees het volgende:
Nieuwe trainingspakken kan je nu bestellen.
http://www.ajaxshop.nl/nl/adidas/thuis-training
Ik denk het ook. Hoe zouden we hem moeten herkennen? Heeft hij toevallig een opvallend kapsel of zo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.viponlinesport(...)e-stream-online.html
Onze Ronaldo begint op de bank volgens mij.
Volgens AN dunne beentjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Hoe zouden we hem moeten herkennen? Heeft hij toevallig een opvallend kapsel of zo?
Ik zag hem net al uit de tunnel lopen, hij is onder de 1,70.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Hoe zouden we hem moeten herkennen? Heeft hij toevallig een opvallend kapsel of zo?
Dat is klein. Dat is eerder een nieuwe Messi dan met die lengtequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zag hem net al uit de tunnel lopen, hij is onder de 1,70.
quote:Three players of the Golden Eaglets of Nigeria team playing in Morocco, at the African U-17 Championship who failed the MRI test conducted by the Confederation of African Football, CAF were named as Wilfred Onyinye Ndidi (Nath FC, Lagos), Ibrahim Abdullahi (Sardauna Academy, Kano) and Emmanuel Asadu (Amuneke Academy).
According to reports the MRI test, conducted to determine the ages of players, revealed on Friday that two defenders and a striker were above the age limit for the competition.
Staat nu dus maar in de basis bij U20. 16 jaar die jongen man.quote:22 NDIDI Onyinye W. 16/12/96 Natalia Football Academy
Niet weten wanneer iemand geboren isquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Staat nu dus maar in de basis bij U20. 16 jaar die jongen man.![]()
Sowieso je beste speler op de bank zetten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:06 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet weten wanneer iemand geboren is
Afrika
Overigens staan ze 1-0 achter, dus hoppa SIMON Moses Daddy erin
Eens. Tactisch blijven die landen echt super slecht. Als je ziet hoe makkelijk Mexico via die linkerkant constant er doorheen komtquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sowieso je beste speler op de bank zetten.Ze kunnen er echt geen reet van.
Moet er wel bij zeggen dat ze hun beste spelers thuis hebben gelaten. Dit toernooi is voor de nieuwelingen om zich te bewijzen voor het WK volgende maand.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens. Tactisch blijven die landen echt super slecht. Als je ziet hoe makkelijk Mexico via die linkerkant constant er doorheen komt
Ja, nog niet vaak he. Mexico is ook veel beter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nummer 20 toch? Raakt ie überhaupt die bal wel aan?
quote:Ajax star Christian Eriksen hints at Liverpool transfer hopes
Ajax star hints he would strongly consider Liverpool transfer this summer.
Ajax playmaker Christian Eriksen says he has not yet made a decision on his future, despite reading newspaper articles suggesting he was close to agreeing a deal with Borussia Dortmund, and has suggested he could consider a Liverpool transfer.
The 21 year-old has elected against signing a new contract at Amsterdam ArenA, and Ajax will likely sell him on this summer in order to avoid losing him on a free transfer.
Bundesliga giants Dortmund reached the UEFA Champions League final this season, losing to German champions Bayern Munich, who also take their rivals’ best player Mario Goetze this summer for a national transfer record fee.
Whilst Jurgen Klopp reportedly sees Eriksen as the ideal replacement for Goetze in his team next season, Liverpool have been offered a clear ray of hope.
Eriksen says that because there has not yet been anything agreed on his future, he is finding the escalating rumour mill “funnier and funnier.”
However, having had conversations with Anfield centre back Daniel Agger, Eriksen revealed he would consider a move to Liverpool as a step up from Ajax – even though his current club will compete in next season’s UEFA Champions League and the Reds are not in Europe.
“I have read the stories and Liverpool is definitely an option,” said Eriksen to Danish publication Sporten.
“It is also one of the clubs that is held in higher prestige than Amsterdam, as it’s a different league and of a different caliber. It sounds very exciting, but we will have to look at if there is actually something in it.
“I don’t know if there is anything concrete in the rumours, though I have talked to Daniel [Agger] about them.”
Eriksen would be a tremendous asset to whichever club he joins this summer.
The Dane got the third most assists (4) in the UEFA Champions League this season despite only playing in six matches, and so could shine on a regular basis on a bigger stage.
Hij is wel lichtvoetig, dat kun je wel zien. Dat is positiefquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, nog niet vaak he. Mexico is ook veel beter.
De vedette legt die balletjes zo klaar man, eerste wedstrijd voor Nigeria. Wat een held.![]()
Je weet dat ze daar sinds dit jaar ook 4-3-3 proberen te voetballen? Of dat ze iig proberen meer combinatievoetbal daar in te krijgen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:53 schreef Stiggie het volgende:
Toch wel jammer om te lezen. Vind Liverpool niet zo'n leuke club en vraag me af of Eriksen z'n talenten wel naar voren komen daar. Maargoed, nog lang niet rond natuurlijk
[..]
Gaat je met Suarez nooit lukken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je weet dat ze daar sinds dit jaar ook 4-3-3 proberen te voetballen? Of dat ze iig proberen meer combinatievoetbal daar in te krijgen?
Het lukt ze ook niet echt, omdat ze het achterin niet gewend zijn... maar Gerrard/Coutihno/Lucas/Sturridge kunnen het wel aardig.quote:
Is voor Ajax wel belangrijk hoor. Des te succesvoller spelers zijn die hier vertrekken, des te meer geld kan je vragen voor toekomstig vertrekkende spelers, en des te aantrekkelijker ben je als club voor grote talenten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef ejfaar het volgende:
Boeiend waar ze heen gaan, als ze maar veel geld opleveren
Ajax zou meer moeten krijgen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:39 schreef 5euroo het volgende:
[ afbeelding ]
met artikel:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188734
Lucas en Sturridge zijn gewoon middelmatige spelers. Feit dat die twee zo belangrijk zijn voor Liverpool zegt alles voor het huidige niveau daar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het lukt ze ook niet echt, omdat ze het achterin niet gewend zijn... maar Gerrard/Coutihno/Lucas/Sturridge kunnen het wel aardig.
Lucas wordt behoorlijk onderschat en was voor zijn blessure een erg waardevolle speler voor Liverpool. Hij heeft ook "pech" gehad dat Mascherano en Xabi Alonso (quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lucas en Sturridge zijn gewoon middelmatige spelers. Feit dat die twee zo belangrijk zijn voor Liverpool zegt alles voor het huidige niveau daar.
Dat Suarez geen flauw idee heeft hoe je combinatievoetbal moet spelen, aangezien die man bijna alleen maar oog heeft voor de goal. Is ook een kwaliteit, maar dat gaat niet in het systeem passen waar Liverpool blijkbaar naar toe wil.quote:
Zet goede spelers om hem heen en hij kan perfect mee in het combinatie voetbal.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat Suarez geen flauw idee heeft hoe je combinatievoetbal moet spelen, aangezien die man bijna alleen maar oog heeft voor de goal. Is ook een kwaliteit, maar dat gaat niet in het systeem passen waar Liverpool blijkbaar naar toe wil.
Misschien was ik iets te voorbarig omdat Jol nooit combinatievoetbal speelde maar Suarez speelt veel voor zichzelf wat dan misschien niet helemaal past binnen het systeem.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet goede spelers om hem heen en hij kan perfect mee in het combinatie voetbal.
Jammer, Boerrigter moet alsnog weg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Olep het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188784
eens.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat Suarez geen flauw idee heeft hoe je combinatievoetbal moet spelen, aangezien die man bijna alleen maar oog heeft voor de goal. Is ook een kwaliteit, maar dat gaat niet in het systeem passen waar Liverpool blijkbaar naar toe wil.
jammertwitter:jouracule twitterde op woensdag 29-05-2013 om 20:04:28Isaac Cuenca to again undergo knee surgery http://t.co/H7r8XUEhys (recovery expected to be 3-4 months). reageer retweet
Benieuwd wie ze nu als rechtsbuiten gaan halen. Als ze er al eentje halen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef Tarado het volgende:
jammertwitter:jouracule twitterde op woensdag 29-05-2013 om 20:04:28Isaac Cuenca to again undergo knee surgery http://t.co/H7r8XUEhys (recovery expected to be 3-4 months). reageer retweet
Inderdaad, er is absoluut een nieuwe rechtsbuiten nodig.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef Tarado het volgende:
die gast blijkt nog erger dan robbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef Tarado het volgende:
Dit lijkt eerder op een mislukte eerste operatiequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die gast blijkt nog erger dan robben
vandaar dat barca hem graag wilde verhuren
Ah GVD. Lukoki/Boerrigter moeten zo snel mogelijk weg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:00 schreef Tarado het volgende:
Boerrigter naar Liverpool, lekker combineren met Suarezquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:14 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ah GVD. Lukoki/Boerrigter moeten zo snel mogelijk weg.
zolang nederlanders te gierig zijn voor PayTV zal dat blijven. Vergeet niet dat er in duitsland en engeland gewoon veel meer mensen wonen en dat die het normaal vinden om te betalen voor voetbal op tv.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef BankAardappel het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax en de andere grote clubs minder tv geld moeten krijgen, en het meer over alle clubs moet worden verdeeld. Die paar miljoen maken het verschil niet voor de grote clubs, maar kan de algehele kwaliteit van de kleinere clubs wel omhoog brengen. Denk dat het in het belang is voor Ajax dat de eredivisie competitief blijft.
Maar ja, uiteindelijk maakt het vrij weinig uit, het blijft een schijntje in verhouding met de grotere competities.
Niet stabiel, we zijn 18 miljoen terug gegaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:24 schreef Dven het volgende:
Ajax weer op de heilige nummer 14 voor wat betreft teams met de grootste marktwaarde. Stabiel rond 125 miljoen euro.
Tering, amputeren dat been...quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef Ferdii het volgende:
[..]
die gast blijkt nog erger dan robben
vandaar dat barca hem graag wilde verhuren
Dan lever ik mijn SCC in! Ik verlengde voor Boerrigter!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Boerrigter naar Liverpool, lekker combineren met Suarez
Liever failliet dan satelliet. Marc heeft tijd genoeg gehad om een rechtsbuiten te vinden, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:17 schreef Stiggie het volgende:
Jammer had echt gehoopt op Cuenca volgend seizoen, ook met oog op CL...![]()
Laten we hopen dat ze een goede speler kunnen vinden voor de flanken
Oneens. Suarez is altijd met dat doelpunt bezig; als hij de bal krijgt kijkt hij waar het doel is, en als hij de bal niet heeft wil hij hem voor dat doel krijgen. Dat is leuk als puntspeler bij een team waar alle ballen naar jou toe moeten, maar het is verre van een teamspeler. Niet dat het een slechte voetballer is, absoluut niet, het is gewoon een voetballer die niet in elk systeem bruikbaar is. Ik denk dat hij bij Atletico bijvoorbeeld goede zaken zou kunnen doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zet goede spelers om hem heen en hij kan perfect mee in het combinatie voetbal.
Ja, op Eredivisie Live.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is dat interview met Frank van EL nog ergens terug te zien?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:08 schreef Wessiej het volgende:
En dan is hij weer niet fit, blabla. zoek gewoon een goede vervanger.
Hij kan over 4 maanden gewoon fit zijn, dan is het pas oktoberquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aan een speler die niet fit is hebben we niets dat hebben we dit seizoen ook wel gezien met Cuenca.
Boilesen is ook niet fit, wil je zijn contract ook ontbinden? Derk was ook een tijd geblesseerd, we hadden hem weg moeten doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Aan een speler die niet fit is hebben we niets dat hebben we dit seizoen ook wel gezien met Cuenca.
Nadeel is dat het gat tussen de eredivisie en de jupiler league dan weer erg groot wordt. Dan krijg je weer het probleem dat ploegen nauwelijks promoveren en dat promovendi grote risico's gaan nemen om die miljoenen te behouden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef BankAardappel het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Ajax en de andere grote clubs minder tv geld moeten krijgen, en het meer over alle clubs moet worden verdeeld. Die paar miljoen maken het verschil niet voor de grote clubs, maar kan de algehele kwaliteit van de kleinere clubs wel omhoog brengen. Denk dat het in het belang is voor Ajax dat de eredivisie competitief blijft.
Maar ja, uiteindelijk maakt het vrij weinig uit, het blijft een schijntje in verhouding met de grotere competities.
Het is wat anders als je een speler al onder contract hebt en een eventuele aankoop/huur van een geblesseerde speler.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Boilesen is ook niet fit, wil je zijn contract ook ontbinden? Derk was ook een tijd geblesseerd, we hadden hem weg moeten doen.
Als je zo'n Cuenca kan kopen of huren voor een schappelijke prijs is het gewoon wel weer een gokje waard, vind ik. Zoveel andere rechtsbuitens die betaalbaar zijn, beter zijn dan wat we nu hebben en over twee of drie jaar plaats kunnen maken voor de jeugd kan ik me niet bedenken ook.
Ach, zoals Syntix al zei, hij is in oktober in principe weer fit. Dan kan je er nog een hele tijd plezier van hebben. De vraag is alleen of dit een eenmalige blessure is, of dat deze man gewoon chronisch geblesseerd is. Hetzelfde kan je je van Boilesen en Sightorsson ook afvragen. Het lijkt mij duidelijk dat als hij een jaar fit is, hij met twee vingers in de neus de beste rechtsbuiten van de eredivisie wordt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is wat anders als je een speler al onder contract hebt en een eventuele aankoop/huur van een geblesseerde speler.
Hij zal waarschijnlijk daarna echt nog wel een terug val krijgen zoals zo vaak met knie blessures.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ach, zoals Syntix al zei, hij is in oktober in principe weer fit. Dan kan je er nog een hele tijd plezier van hebben. De vraag is alleen of dit een eenmalige blessure is, of dat deze man gewoon chronisch geblesseerd is. Hetzelfde kan je je van Boilesen en Sightorsson ook afvragen. Het lijkt mij duidelijk dat als hij een jaar fit is, hij met twee vingers in de neus de beste rechtsbuiten van de eredivisie wordt.
In niveau? Of dat hij nog een keer geblesseerd raakt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk daarna echt nog wel een terug val krijgen zoals zo vaak met knie blessures.
Blessures, irritaties, vocht in de knie etc etcquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In niveau? Of dat hij nog een keer geblesseerd raakt?
Misschien is dit dan al wel zijn terugval na zijn vorige blessure? Of kan je volgens jou na een knieblessure nooit meer pijnvrij voetballen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blessures, irritaties, vocht in de knie etc etc
Aan zijn niveau twijfel ik niet want hij heeft wel potentie om een aller aardigste buiten speler te worden
Dit kun je geen terug val meer noemen maar eerder een nieuwe blessurequote:Op donderdag 30 mei 2013 12:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Misschien is dit dan al wel zijn terugval na zijn vorige blessure? Of kan je volgens jou na een knieblessure nooit meer pijnvrij voetballen?
Of de vorige operatie was blijkbaar niet helemaal goed gegaan, zodat hij nu opnieuw onder het mes moet. Het is dezelfde knie toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit kun je geen terug val meer noemen maar eerder een nieuwe blessure
Van mij mag hij ook blijven. Je zou kunnen overwegen Cuenca alsnog te huren en totdat hij fit is met Babel op rechtsbuiten te spelen.quote:
Bij een nietszeggende turkse club. Echt triest dat die clubs al meer dan Ajax kunnen, zij het zwart, betalen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef HeatWave het volgende:
Babel gaat wel weg denk ik, die wil gewoon nog ergens cashen.
ja, zoiets, maar ja, daar doe je niets aan. Ik wou graag met droge ogen kunnen beweren dat als ik Babel was dat ik sportief voor Ajax en de CL zou kiezen, maar ja, 4 keer zoveel betaald krijgen....quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij een nietszeggende turkse club. Echt triest dat die clubs al meer dan Ajax kunnen, zij het zwart, betalen.
Levert de verkoop van Suarez nog wat op, als die bijv voor 25 mil weggaat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Als Steek naar Fulham gaat levert het Ajax 1 miljoen euro op.
Geeneens zozeer zwart. Voetballers betalen in Turkije maar 15% inkomens belasting. En de normale burgers betalen zich wel scheel, te triest voor woorden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij een nietszeggende turkse club. Echt triest dat die clubs al meer dan Ajax kunnen, zij het zwart, betalen.
Sowieso opleidingsvergoeding. Bij iedere club waar hij tussen zijn 12e en 21e heeft gespeeld heeft recht op een deel van het bedragquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Levert de verkoop van Suarez nog wat op, als die bijv voor 25 mil weggaat?
sowieso een klein percentage opleidingsvergoeding als hij voor een niet Engelse club tekent. Geen idee of Ajax nog een doorverkooppercentage had bedongen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Levert de verkoop van Suarez nog wat op, als die bijv voor 25 mil weggaat?
Dat is wel gebruikelijk de laatste paar jaar, toch? Zou wel heel dom zijn als ze dat bij Suarez niet hebben gedaan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
sowieso een klein percentage opleidingsvergoeding als hij voor een niet Engelse club tekent. Geen idee of Ajax nog een doorverkooppercentage had bedongen.
Zal die opleidingsvergoeding niet grotendeels naar Groningen gaan dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
sowieso een klein percentage opleidingsvergoeding als hij voor een niet Engelse club tekent. Geen idee of Ajax nog een doorverkooppercentage had bedongen.
Nee, het meeste naar Nacional. Ajax en Groningen krijgen evenveel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal die opleidingsvergoeding niet grotendeels naar Groningen gaan dan?
Alleen in de PLquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef Lemsterr het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die schorsing van Suarez, werkt die gewoon als hij naar een andere club gaat?
Klein voorteken om Fischer naar het middenveld te schuiven volgend seizoen ?quote:Viktor Fischer is het grootste talent van Ajax, maar wil in de toekomst meer. Hij hoopt de rol van zijn landgenoot Christian Eriksen over te nemen als grootste ster van Ajax. De negentienjarige aanvaller ziet zijn vriend Eriksen waarschijnlijk vertrekken.
"Als hij weg gaat komt er iemand die zijn plaats inneemt. Ik zou het niet erg vinden als ik dat ben. We zullen het zien. Meestal gaan zulke dingen vanzelf", maakt Fischer zich niet erg druk.
Hij gaat verder: "Bij Ajax hebben we veel belangrijke spelers, maar Eriksen is de grootste ster van ons allemaal. Hij doet de meeste interviews en jongens willen zijn handtekening." Fischer brak vorig seizoen door in de NextGen Series en was dit jaar enkele malen belangrijk bij de hoofdmacht.
http://www.ajaxfanzone.nl/shownews.asp?id=27279
En wie dan als linksbuiten? Chadli is te duur lijkt me. En gaan ze Maher dan halen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Klein voorteken om Fischer naar het middenveld te schuiven volgend seizoen ?
Volgens mij bedoelt hij de plaats innemen van sterspeler, niet zozeer van z'n positie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Klein voorteken om Fischer naar het middenveld te schuiven volgend seizoen ?
Wil ik ook wel zien ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand enig idee waar die special van frank gekeken kan worden?
Topquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Interview staat inmiddels online.
http://eredivisielive.nl/(...)n-frank-de-boer.html
Top interviewquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Vd Wiel begrijpt keuzes Van Gaal niet
Gregory van der Wiel speelde tot aan het EK van een jaar geleden vijfendertig interlands voor het Nederlands Elftal. Na het toernooi in Oekraine en Polen werd de rechtsback niet meer opgeroepen voor Oranje. Dit tot onbegrip van de voormalig Ajacied.
'In het begin kon ik dit wel begrijpen. Ik speelde bij Paris Saint-Germain en kwam amper aan spelen toe. Dan hoor je niet bij Oranje', aldus Van der Wiel in VI. 'Ik kreeg een telefoontje van Danny Blind die aangaf dat ik goed bezig was. Ik speelde op dat moment iedere week één wedstrijd. Om en om met Christophe Jallet, de andere rechtsback in de selectie. Ze hadden me een aantal keer zien spelen en waren tevreden over me, maar blijkbaar was dat niet voldoende'.
Tot zijn eigen verbazing werd Van der Wiel ook niet opgeroepen voor de aankomende trip naar Azië. Dit terwijl de halve selectie van Oranje ontbreekt. 'Niets ten nadele van die jongen, maar ik zag dat Miquel Nelom tot op heden twaalf wedstrijden in het basiselftal van Feyenoord heeft gespeeld. Hij wordt wel opgeroepen en mij laten ze thuis'.
'Het criterium dat je moet spelen is dus niet helemaal geldig. Ik speel inmiddels regelmatig bij een van de beste clubs van Europa. Natuurlijk heb ik een slecht EK gespeeld en er werd een beeld geschetst dat ik geen professionele jongen ben. Een beeld waar ik en mijn medespelers zich niet in zullen herkennen. Ik twijfel niet aan mijn kwaliteiten. Misschien doet Louis van Gaal dat wel. Of mijn uitstraling hiermee te maken heeft? Dat zou kunnen, maar dat is iets waar ik me niet tegen kan verweren. Ik neem aan dat Louis van Gaal en zijn assistent sportieve keuzes maken', besluit Van der Wiel zijn verhaal.
Mooi even kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |