Willem komt ook een beetje over als een Berthaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
Foto uit de Telegraaf, vind het wel grappig
Gaat een beetje op Bea lijkenquote:
Iddquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Het Amerikaanse warenhuis JC Penney probeert via een enorm billboard een fluitketel aan te prijzen, maar slaat daarbij de plank mis. Passerende automobilisten menen Adolf Hitler in de waterketel te herkennen.
Het handvat gaat door voor het typerende kapsel van Hitler, het bolletje op het deksel moet de beroemde Hitler-snor voorstellen. De tuit met dop maakt het af met de Hitler-groet.
Op sociale media is reuring ontstaan rond de advertentie. Het warenhuis heeft nog niet gereageerd.
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
Humorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Het Amerikaanse warenhuis JC Penney probeert via een enorm billboard een fluitketel aan te prijzen, maar slaat daarbij de plank mis. Passerende automobilisten menen Adolf Hitler in de waterketel te herkennen.
Het handvat gaat door voor het typerende kapsel van Hitler, het bolletje op het deksel moet de beroemde Hitler-snor voorstellen. De tuit met dop maakt het af met de Hitler-groet.
Op sociale media is reuring ontstaan rond de advertentie. Het warenhuis heeft nog niet gereageerd.
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
Ik denk het niet, maar die tent staat wel op de kaartquote:
Heb wel ergens in de kast nog een fluitketel, maar gebruik toch altijd mijn waterkoker!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar die tent staat wel op de kaart
Dan ben je geen racistquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb wel ergens in de kast nog een fluitketel, maar gebruik toch altijd mijn waterkoker!
Als je het ziet zie je niks anders meerquote:
Nee idd...inc Hilter groetquote:
IJzersterkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[ afbeelding ]
AMSTERDAM -
Telegraaf
Tja het lijkt er wel op
meiden van holland ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:38 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn er spannende dingen op Tv, zo ja waar dan? Ik vind het maar boring vanavond opTv!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |