Ik denk dat dat een prima weergave geeft van wat voor personen het zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:50 schreef snakelady het volgende:
Hier in Nederland merk ik het alleen bij mensen van het kamp eigenlijk,
Is niet de normaalste zaak van de wereld. Vooral niet in het Westen. Als je op bezoek gaat bij vrienden/ kennissen/ relaties of wat dan ook in hun huis. Dan geef je je jas af, je hoed hang je op en je schoenen houd je aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:51 schreef Matty___ het volgende:
schoenen uit lijkt me de normaalste zaak van de wereld. je wilt toch niet de troep en nattigheid in je huiskamer.
dat gemiep zijn ze 3 seconde later vergeten als mijn overheerlijke vloerverwarming hun voetjes laat genietenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nee, dan gedraag ik me als een gast.
En als ik de gastheer ben dan gedraag ik me als een gastheer. En dat betekend bij mij dat je iemand zichzelf zo thuis mogelijk laat voelen. En ga je niet als een miep over schoenen beginnen bij het binnenkomen
Dit.quote:
Goed dat ik dat weet, daar ga ik met nieuwjaar naartoe.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is in IJsland ook heel normaal. Zelfs in bed and breakfast achtige aangelegenheden is het netjes dat te doen.
Maar dat komt omdat in die landen het vaak 1 grote modderboel bende kan zijn buiten, daar is het meer ingeburgerrd.
Of een steentje en een ferme drol.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:52 schreef rival het volgende:
En er zal maar een steentje onder je schoen zitten, daar gaat mijn vloer
Machtig mooi land IJslandquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Goed dat ik dat weet, daar ga ik met nieuwjaar naartoe.
Mijn mijn vriend komt dus uit IJsland en woont in Denemarken en die trekt altijd zijn schoenen uit als hij ergens binnen komt.
Wel heel hygiënisch om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:53 schreef starla het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een prima weergave geeft van wat voor personen het zijn
Wel eens vernomen dat er gladde vloeren bestaan die je ook kan dweilen?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:57 schreef rival het volgende:
zo zie je maar weer wat een viespeuken er om je heen zijn.... lopen van straat direct door het huis met vieze schoenen... denkende dat de vloermat ze heeft schoongemaakt
Dat je het kunt doen wil niet zeggen dat je er alles aan moet doen om te zorgen dat dat ook dagelijks noodzakelijk isquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:59 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Wel eens vernomen dat er gladde vloeren bestaan die je ook kan dweilen?
quote:
Ik moest googlen om te zien wat strövels zijn.quote:
Veel van dat filmpje is geschoten van Reykjavik via het zuiden naar het oosten. Erg veel gedane reis.quote:
Als je het niet bijhoudt ben je vies.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je het kunt doen wil niet zeggen dat je er alles aan moet doen om te zorgen dat dat ook dagelijks noodzakelijk is
Ja, ik weet het, mijn vriend is geboren in Ólafsfjörður en opgegroeid in Kópavogur, wat naast Reykjavik ligt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Veel van dat filmpje is geschoten van Reykjavik via het zuiden naar het oosten. Erg veel gedane reis.
In de winter is het weer heel anders hoor. Bevroren watervallen, ijsbanen, sneeuw, vloerverwarming op straat in de hoofdstraat van Reykjavik![]()
heel veel geothermische hotspots met stoom d'r uit.
wereldland als je van natuur houd.
je bent vies als je met je schoenen op je pas gedweilde vloer gaat rondlopen...... of dweil je die elke dag?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Als je het niet bijhoudt ben je vies.Dat ben jij niet, toch?
oh ja ook nog ja. bijna het belangrijkste lol.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:05 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, mijn vriend is geboren in Ólafsfjörður en opgegroeid in Kópavogur, wat naast Reykjavik ligt.
En in de winter zie je het noorderlicht
Ik wel ja. 5 minuten werk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
je bent vies als je met je schoenen op je pas gedweilde vloer gaat rondlopen...... of dweil je die elke dag?
in wat voor bezemkamer woon je?quote:
Ja zeker, heb er erg veel zin in!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh ja ook nog ja. bijna het belangrijkste lol.
nou zal wel geslaagd worden die trip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |